1. #61
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Ts, als je wilt blijven werken(natuurlijk minder) is het ook misschien een idee om dichter bij huis iets te zoeken? Dat scheelt tijd.

  2. #62
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Je hebt zelf een bord voor je kop en je hebt geen manieren. Jij bent hier de gefrustreerde huismoeder die alles aan het verdraaien is + een slachtofferrol aanneemt. Leer reflecteren en je beheersen. Ik zou je ook adviseren om iets aan je islamtische kennis te gaan doen want je bent erg opstandig als het aankomt op bepaalde afspecten. Laat vrouwen die de islam hebben begrepen en zich mooi Willen maken voor hun man in hun waarde. Mosschien moet jij hetzelfde doen. Ben je voortaan minder gefrustreerd. Zal vanaf nu ook gewoon negeren. Niet echt mijn niveau dit.


    Jouw niveau. Hoogmoedige mosiba.

  3. #63
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Je kan rusten wanneer je wilt? Meen je die nou?

    Voor sommige vrouwen is huisvrouw worden zwaarder dan alles. Mij mooi maken en mijn man met een big smile opwachten??? Hahahahahahahahahahahahahahahahahahahaha.

    Echt grappige adviezen lees ik hier.
    Ik denk dat dit genoeg over je zegt. Uhm Over ‘mosiba’ gesproken. Jeetje, wat een voorbeeld moet je zijn voor je omgeving met dit soort gedrag.

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Ik denk dat dit genoeg over je zegt. Uhm Over ‘mosiba’ gesproken. Jeetje, wat een voorbeeld moet je zijn voor je omgeving met dit soort gedrag.
    Weer zo'n liegbeest. Je zou me negeren toch? Iwa kssst wegwezen. Negeer me dan.

    Jij bent dat lid met 100 nicks die hier achter die kickboxer of zo aan zit. Over voorbeeld gesproken. Heb je al een straatverbod?

    Echt grappig. Stalken zit in jouw DNA en dan ga je mij vertellen dat je me gaat negeren. Echt 2 Marokkaanse middelvingers voor je zielige hoofd.

  5. #65
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Weer zo'n liegbeest. Je zou me negeren toch? Iwa kssst wegwezen. Negeer me dan.

    Jij bent dat lid met 100 nicks die hier achter die kickboxer of zo aan zit. Over voorbeeld gesproken. Heb je al een straatverbod?

    Echt grappig. Stalken zit in jouw DNA en dan ga je mij vertellen dat je me gaat negeren. Echt 2 Marokkaanse middelvingers voor je zielige hoofd.
    Ik ben een nette burger. Geen reden voor een straatverbod meid. Heb je blijkbaar goed weten te raken. Ik zit achter niemand aan. Je bent namelijk niet boeiend.

    Heb wel betere dingen te doen zoals werken en doele behalen. Je verdraait alles en manipuleert de boel. Tenminste dat probeer je( bij mij en degene de je doorhebben) natuurlijk niet.

    Straatmeid, ik zal mezelf maar niet verlagen tot het volgende..

    ‘..twee Marokkaanse middelvingers voor je zielige hoofd..’

    Degene die echt zielig is je omgeving en je kinderen met zo’n geweldige gemanierde moeder. Fijne dag verder gefrustreerde huismoeder.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Ik ben een nette burger. Geen reden voor een straatverbod meid. Heb je blijkbaar goed weten te raken. Ik zit achter niemand aan. Je bent namelijk niet boeiend.

    Heb wel betere dingen te doen zoals werken en doele behalen. Je verdraait alles en manipuleert de boel. Tenminste dat probeer je( bij mij en degene de je doorhebben) natuurlijk niet.

    Straatmeid, ik zal mezelf maar niet verlagen tot het volgende..

    ‘..twee Marokkaanse middelvingers voor je zielige hoofd..’

    Degene die echt zielig is je omgeving en je kinderen met zo’n geweldige gemanierde moeder. Fijne dag verder gefrustreerde huismoeder.



    Liegen is voor jou gewoon zoals ademen.

  7. #67
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik weet niet waarom je nog tegen mij praat. Echt.
    Ik doe wat ik wil. Jeetje wat ben jij kinderachtig.en dan nog een reactie gelijk veranderen. HA.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Als je koran en sunnah wil volgen, kan je beginnen door eens wat minder te liegen. De laatste keer dat ik jou heb geciteerd is misschien wel 6 maanden geleden. Maar kennelijk heb je het dus erg goed onthouden. Jij zei toen tegen een vrouw die mishandeld werd, dingen als dat ze geduld moest hebben en zich moest inhouden of zo. Bah.

    Ik vind niks mis met huismoeder zijn. Ik ben het zelf ook. Maar ik reageer op hoe je de vrouw ziet. Daar klopt echt iets niet aan.

    Beslama dan maar hoor. Het is best lastig om met je te praten, aangezien je een dikke plaat voor je kop hebt.
    Hier je bewijzen die je zo graag wou:
    Mag een vrouw werken volgens de islam
    https://youtu.be/B9VFHafK2dA

    https://youtu.be/05gpDwKg378




    Ibn Abbas a dit : إني لأحب أتزيّن للمرأة كما أحب أتزين لي المرأة ، لأن الله تعلى يقول : وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوف » ik hou ervan mij mooi te maken voor mijn vrouw, net zoals ik ervan hou dat zij zich mooi maakt voor mij:







    SHeikh al-Imâm Muhammad Ibn Sâlih al-’Uthaymîn (rahimahullâh)

    BismiLLehi ar-Rahmâni ar-Rahîm

    Question :

    Est-il permis à la femme d’utiliser le maquillage pour plaire à son mari ? Est-il permis qu’elle paraisse maquillée devant sa famille ou des femmes musulmanes ?



    Réponse :

    S’embellir pour son mari dans les limites de la Loi Islamique [Charî’ah] est une chose qui est recommandée pour elle. Et certes, la femme qui se rend belle pour son mari incite ce dernier à plus d’amour [pour elle] et [elle évite] les désagréments entre eux, et c’est ce qui est visé dans la « Charî’ah ». Ainsi, si le maquillage la rend belle sans lui causer de tort, alors cela est bon et il n’y a pas de mal [à l’utiliser].



    Over die vrouw: dat had zij niet in haar eerste post geschreven, tuurlijk ging ik dat niet zeggen als ik wist dat ze mishandeld werd!!
    De vrouw heeft een heel hoge positie in mijn ogen!
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  9. #69
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie


    Liegen is voor jou gewoon zoals ademen.
    Projecteer je eigen karakter/eigenschappen nooit op anderen. Ik ben jou namelijk niet.

  10. #70
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Hier je bewijzen die je zo graag wou:
    Mag een vrouw werken volgens de islam
    https://youtu.be/B9VFHafK2dA

    https://youtu.be/05gpDwKg378




    Ibn Abbas a dit : إني لأحب أتزيّن للمرأة كما أحب أتزين لي المرأة ، لأن الله تعلى يقول : وَلَهُنَّ مِثْلُ الَّذِي عَلَيْهِنَّ بِالْمَعْرُوف » ik hou ervan mij mooi te maken voor mijn vrouw, net zoals ik ervan hou dat zij zich mooi maakt voor mij:







    SHeikh al-Imâm Muhammad Ibn Sâlih al-’Uthaymîn (rahimahullâh)

    BismiLLehi ar-Rahmâni ar-Rahîm

    Question :

    Est-il permis à la femme d’utiliser le maquillage pour plaire à son mari ? Est-il permis qu’elle paraisse maquillée devant sa famille ou des femmes musulmanes ?



    Réponse :

    S’embellir pour son mari dans les limites de la Loi Islamique [Charî’ah] est une chose qui est recommandée pour elle. Et certes, la femme qui se rend belle pour son mari incite ce dernier à plus d’amour [pour elle] et [elle évite] les désagréments entre eux, et c’est ce qui est visé dans la « Charî’ah ». Ainsi, si le maquillage la rend belle sans lui causer de tort, alors cela est bon et il n’y a pas de mal [à l’utiliser].



    Over die vrouw: dat had zij niet in haar eerste post geschreven, tuurlijk ging ik dat niet zeggen als ik wist dat ze mishandeld werd!!
    De vrouw heeft een heel hoge positie in mijn ogen!
    Up!

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    9.442
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Ik doe wat ik wil. Jeetje wat ben jij kinderachtig.en dan nog een reactie gelijk veranderen. HA.
    Goed dat je de pagina zo nauwlettend in de gaten houdt, dat jou zoiets njet ontgaat. Ik vond beide reacties eigenlijk wel goed.

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    6.884
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Jij bent degene die een kinderachtige reactie plaatst terwijl de zuster een hele normale reactie plaats zoals jezelf mooi maken voor je man + een glimlach opzetten( wat een onderdeel is van ons geloof? En dan beschuldig je een ander van dingen waar geen sprake van is.

    Het is haar mening als ze iemand sabr wilt adviseren, dat je er niet mee eens bent is jouw recht net zoals het haar recht is om iemand sabr te adviseren. Hoe jij de vrouw ziet betekent nit gelijk dat het goed is. Hoe Allaah en de islam wilt zie is wat belangrijk is.

    Heb dus respect voor haar mening/reacties en plaats voortaan geen kinderachtige reactie en neem vooral geen slachtofferrol aan.
    Barak Allaho fiki jazak allahu khair
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  13. #73
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Goed dat je de pagina zo nauwlettend in de gaten houdt, dat jou zoiets njet ontgaat. Ik vond beide reacties eigenlijk wel goed.
    Je hebt 3 verschillende reacties geplaatst. Nu probeer je weer de boel te manipuleren. Wat eenn lachtertje ben je toch. Tijd om volwassen te worden.

  14. #74
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Barak Allaho fiki jazak allahu khair
    Wa feeki Ougti.

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    815
    21-04-2009

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Nee niet altijd thuisbezorgd hoor. Heb eigenlijk best wel een hekel aan bestellen. Soms kookt mn man, soms krijgen we eten van lieve schoonma en soms maak ik iets supermakkelijks. Bijv burgers in de airfryer (amilah), gewoon gekookte aardappeltjes, shoarma. Iets wat je binnen 20 min klaar hebt.

    Nee ik hou wel genoeg vrije tijd over. Ben sws geen schoonmaakfreak. Als alles maar netjes en schoon is, ga niet al mn vrije dagen opofferen.
    Wij ook niet, we gaan af en toe wel eens uit eten, maar thuis bezorgd nooit.

    Ik maak wel "week menu`s" elke vrijdag avond om zo doordeweeks tijd te besparen en "efficient" boodschappen te doen, ik gooi hamdullah bijna nooit iets weg.
    En ik moet eerlijk zeggen, ik ben aan de zware kant, dus ik probeer wel zo gezond mogelijk te koken, en niet voor het simpele snel klaar te gaan.
    Broblem?