1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Dan zou er nu geen enkele vrouw meer bezet zijn.
    Veel mannen gaan vreemd, en tegenwoordig ook vrouwen, maar niet allemaal, dat zeker niet dus dat er geen enkele vrouw bezet zou zijn is echt onzin. En idd met zo'n instelling kan je je beter niet binden want wantrouwen maakt alles kapot. Ik vind als je vermoedens hebt je goed moet uitzoeken hoe of wat, maar zolang je er geen reden toe hebt niet jezelf gek maken met wantrouwen en achterdocht

  2. #137
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Het zijn niet alleen vriendinnen, maar letterlijk iedereen.
    Nichten neven broers zussen en ga zo maar door. Ik kom gewoon ook uit een omgeving waarin iedereen eerlijk is naar elkaar toe. En dat mis ik bij jullie. Zoals ik al zei, ooit komt hij in de verleiding waarin hij zichzelf niet zal kunnen beheersen of sterker nog zelf gaan opzoeken.

    Vertekend beeld of niet. Voor mij is het de realiteit. Dat is ook een van de redenen waarom ik niks van mannen moet.
    Ze zijn gewelddadig, egoïstisch, onbeheersbaar als het op lusten aankomt enz. Gewoon dieren. Hoe kan je daarop vallen? Iemand waarvan je weet dat hij nooit trouw zal kunnen zijn? Hoe kan je überhaupt al daarmee seks hebben. Velen vinden ze daardoor juist aantrekkelijker, doordat het ze mannelijker maakt. Maar ik haat ze, uit het diepste van mijn hart.
    Moehiem je komt uit een omgeving waarin dat blijkbaar normaal is. Bij mij en vele andere mensen niet. Heeft niks te maken met eerlijkheid. Jij moet juist eerlijk zijn tegenover jezelf en niet zo negatief ingesteld zijn. Ben juist superrealistisch. Vreemdgaan komt zeker voor maar niet in die mate die jij aangeeft en het beeld dat je van mannen hebt tja dat is ook iets waar ik me niet in herken. Je beschrijft gewoon 1 soort.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door _Hidaya Bekijk reactie
    Moehiem je komt uit een omgeving waarin dat blijkbaar normaal is. Bij mij en vele andere mensen niet. Heeft niks te maken met eerlijkheid. Jij moet juist eerlijk zijn tegenover jezelf en niet zo negatief ingesteld zijn. Ben juist superrealistisch. Vreemdgaan komt zeker voor maar niet in die mate die jij aangeeft en het beeld dat je van mannen hebt tja dat is ook iets waar ik me niet in herken. Je beschrijft gewoon 1 soort.
    Heeft niks te maken met mijn omgeving. Zelfs onderzoeken tonen dat aan, miss net niet wetenschappelijk. Maar dat daar al over getwijfeld word zegt heel veel.
    Mannen mogen ook niet voor niet meerdere vrouwen. Vergeet dat niet.

  4. #139
    MVC Premium

    Reacties
    57.131
    14-07-2013

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Wil je wel weer gaan werken als ze groter zijn? Ik dacht zelf alleen het eerste jaar thuis ben niet echt gemaakt voor alleen maar thuis zitten en of leuke dingen doen. Beledig daar niemand mee maar dan denk ik Wrm die zogenaamde hbo gedaan van mij dan. Al die bloed, zweet en tranen kijk nu ook beetje rond bij gemeenten enzo als ik partime een vast contract kan krijgen is dat mooi meegenomen.
    Ja over een half jaartje zo al inshaAllah wil ik beginnen met solliciteren. Dan mag de jongste in principe naar de psz, nou dan maken die extra uren op een kdv ook niet uit . En zoontje is dan alweer 3

    De enige reden waarom ik thuis zit is ook vanwege hun.
    Zag het echt niet zitten om meteen na de bevalling weer te beginnen en hun zo klein naar de kdv brengen. En het is ook niet nodig.
    Werken kan je nog heel je leven lang haha

    Zou het sowieso indd bij parttime houden met gezin. Dus je bent nu daar echt weg oude baan?
    Happiness is an inside job


  5. #140
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Praline Bekijk reactie
    Ja over een half jaartje zo al inshaAllah wil ik beginnen met solliciteren. Dan mag de jongste in principe naar de psz, nou dan maken die extra uren op een kdv ook niet uit . En zoontje is dan alweer 3

    De enige reden waarom ik thuis zit is ook vanwege hun.
    Zag het echt niet zitten om meteen na de bevalling weer te beginnen en hun zo klein naar de kdv brengen. En het is ook niet nodig.
    Werken kan je nog heel je leven lang haha

    Zou het sowieso indd bij parttime houden met gezin. Dus je bent nu daar echt weg oude baan?
    Ja ik woon in Utrecht en dat was wel leuk werk binnen de vreemdelingenketen maar was onregelmatig en fulltime. Was ook ver Eindhoven en den Bosch maar zat veelal in Eindhoven maar toen ik geen kleintje had prima te doen. Heb daar met plezier drie jaar gewerkt maar zit geen toekomst in op uitzendbasis. Ja daar heb je wel een punt ga mijn kleine ook niet naar opvang brengen. Familie kan oppassen als hij wat groter is. Hij is ni net 2 maanden te klein om hem ergens te laten..

  6. #141
    DroomSter

    Reacties
    7.613
    25-07-2012

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Heeft niks te maken met mijn omgeving. Zelfs onderzoeken tonen dat aan, miss net niet wetenschappelijk. Maar dat daar al over getwijfeld word zegt heel veel.
    Mannen mogen ook niet voor niet meerdere vrouwen. Vergeet dat niet.
    Haha wat tonen ze aan? Dat 99 procent vreemdgaat zoals jij zegt? En wie onderzocht dat? Onzin!
    Moehiem we zijn het niet eens met elkaar, klaar. Geen zin in discussie.

    “De Islaam is begonnen als iets vreemds en het zal eindigen als iets vreemds, dus geef blijde tijdingen aan de Vreemdelingen.” (Muslim& At-Tirmidhi)


  7. #142
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Het zijn niet alleen vriendinnen, maar letterlijk iedereen.
    Nichten neven broers zussen en ga zo maar door. Ik kom gewoon ook uit een omgeving waarin iedereen eerlijk is naar elkaar toe. En dat mis ik bij jullie. Zoals ik al zei, ooit komt hij in de verleiding waarin hij zichzelf niet zal kunnen beheersen of sterker nog zelf gaan opzoeken.

    Vertekend beeld of niet. Voor mij is het de realiteit. Dat is ook een van de redenen waarom ik niks van mannen moet.
    Ze zijn gewelddadig, egoïstisch, onbeheersbaar als het op lusten aankomt enz. Gewoon dieren. Hoe kan je daarop vallen? Iemand waarvan je weet dat hij nooit trouw zal kunnen zijn? Hoe kan je überhaupt al daarmee seks hebben. Velen vinden ze daardoor juist aantrekkelijker, doordat het ze mannelijker maakt. Maar ik haat ze, uit het diepste van mijn hart.
    Val jij niet onder mannenhaatster?

    Elke man gaat vreemd volgens jou?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  8. #143
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Val jij niet onder mannenhaatster?

    Elke man gaat vreemd volgens jou?

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Haat jij ze dan ook niet? Ik dacht elke vrouw wel namelijk.

    Ja zeker, wat denk jij dan?

  9. #144
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Haat jij ze dan ook niet? Ik dacht elke vrouw wel namelijk.

    Ja zeker, wat denk jij dan?
    Haha hele discussie. Hoe oud ben je eigenlijk, mag ook privé gwn nieuwsgierigheid

  10. #145
    MVC Lid

    Reacties
    733
    16-01-2014

    Ik ben 23 why?

    Citaat Geplaatst door Nawal1991 Bekijk reactie
    Haha hele discussie. Hoe oud ben je eigenlijk, mag ook privé gwn nieuwsgierigheid

  11. #146
    MVC Lid

    Reacties
    5.699
    11-03-2010

    Citaat Geplaatst door Quellbrunn Bekijk reactie
    Ik ben 23 why?
    Just a qeustion. Wat is je aangedaan dat je hun zo haat?