1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.296
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    Boef 'bevestigt' relatie met vlogster Selma Omari

    Er gingen al geruchten dat hij een relatie zou hebben met vlogster Selma Omari en Boef lijkt dat nu te bevestigen op Instagram.



    Rapper Boef heeft toch de liefde gevonden. "Powercouple 2019", plaatste de rapper onder een foto van zichzelf samen met 'zijn' Selma. De twee werden al eerder samen gespot en op camera vastgelegd. Op de beelden is te zien hoe ze met z'n tweeën een club uit komen. Daarbij probeert de vlogster haar gezicht te bedekken.

    Eerder ontkende het management van Boef nog dat de rapper een relatie heeft. Hij zou al twee jaar goed bevriend zijn met Selma, die het eerder voor hem opnam na de zogenoemde kech-rel. Het woord kech is Marokkaans-Arabisch voor **** of slet.


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Soort zoekt Soort. Ze passen bij elkaar.

  3. #3
    Mens-vriendelijk

    Reacties
    310
    13-03-2009

    Deze konijn mogen ze deporteren

  4. #4
    Ask me anything!

    Reacties
    37.783
    07-08-2007

    Heb medelijden met Selma...
    The most precious jewels you will ever have around your neck are the arms of your children.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Rotzooi zoekt rotzooi ze passen heel goed bij elkaar 1 is een wanabee gangster en de andere een goedkope prostituee die views wil scoren met haar fitna youtube pagina.

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Ze kleed zich als een goedkope prostiuee en dit moet zehma een voorbeeld zijn .

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Het is hen gegund! Was hij niet jonger dan haar

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Ze kleed zich als een goedkope prostiuee en dit moet zehma een voorbeeld zijn .
    Broer beoordeel/veroordeel een persoon niet vanaf zijn uiterlijk. Zeker niet als je een persoon niet kent. (geen verwijten naar jou toe!)

    Er zijn vrouwen die alles bedekken maar ondertussen dingen doen die zehma wel een voorbeeld zijn?
    Niemand van ons bepaald wie beter is dan een ander. Laten we ons concentreren op ons zelf.
    Niemand is perfect. Een bedekt persoon is niet beter dan een ander. Je kleedt je wel volgens voorschriften, maar verder houdt het op?


    “De verdorven vrouwen zijn er voor de verdorven mannen en de verdorven mannen zijn er voor de verdorven vrouwen en de goede vrouwen zijn er voor de goede mannen en de goede mannen zijn er voor de goede vrouwen.”

    (Soerat an-Noer: 26)


    Al moet ik toegeven dat dit in de praktijk niet altijd opgaat.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    61
    02-04-2016

    Best een goede combi. Wens ze veel geluk toe.

  10. #10
    ^_^

    Reacties
    498
    29-01-2009

    Oke en nu, levert dit mij geld op?
    Alhamdolilah 3alla kolli 7al.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016




  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    448
    01-08-2016

    Boef en selma zijn eigelijk wat we kunne verwachte van de toekomst. ik had topic geoopend over dat wij marokane zijn gefaald en hier zie je dat ook weer. kijk hier bove die filmpjes van boef met kechs dat is maar paar maande gelede. kijk nu selma met hem.

    selma weet hij is geen serieuze mannetje maar zij verveelt zich. ze wil spanning en sensatie in deze dunya

    ik had gewoon gelijk met me topic

  13. #13
    Abus

    Reacties
    170
    19-02-2019

    Als er echt mensen zijn die hier voor maar 1% mee zitten/interesseert, dan is het echt tijd om even naar de spiegel te kijken en te reflecteren waar het mis is gegaan.
    “There is no polite way to suggest to someone that they have devoted their life to a folly”

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Boef 'bevestigt' relatie met vlogster Selma Omari

    Beiden personen hebben hun ziel verkocht en zijn op basis van overeenkomstige profielen gekoppeld..
    Bezitten een grote achterban bestaande uit beïnvloedbare kindjes die zich associëren met dit uit uitschot..lekker normaliseren die hap en kopiëren.

  15. #15
    Abus

    Reacties
    170
    19-02-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Beiden personen hebben hun ziel verkocht en zijn op basis van overeenkomstige profielen gekoppeld.
    Bezitten een grote achterban bestaande uit beïnvloedbare kindjes die zich associëren met dit uit uitschot..lekker normaliseren die hap.
    waar kan ik mijn ziel verkopen? Dan zoek ik alvast een leuke auto uit
    “There is no polite way to suggest to someone that they have devoted their life to a folly”