1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Vraag gericht aan de Marokkaanse man

    Salam alikom,

    Mijn vraag is, waar letten jullie op bij de 1e ontmoeting/gesprek met een dame?

    Om maar ff een vb te noemen let je op haar nagels (of die kort en schoon zijn)

    Vertel ik ben benieuwd

    Alvast bedankt voor jullie tijd/reacties.
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Meeste van jullie zijn nog in de moskee.
    Verwacht het onverwachte

  3. #3
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Salam alikom,

    Mijn vraag is, waar letten jullie op bij de 1e ontmoeting/gesprek met een dame?

    Om maar ff een vb te noemen let je op haar nagels (of die kort en schoon zijn)

    Vertel ik ben benieuwd

    Alvast bedankt voor jullie tijd/reacties.
    Nog nooit de tijd gehad om vooraf te bedenken waar ik op ga letten (veel te dwangmatig). Kan me dus niet zo snel iets voorstellen, maar goed ik ben niet de standaard

    Eerste afspraak doen mensen zich vaak heel erg hun best, dus nagels hoef je niet op te letten... al is lange nagels hebben, die lak dingen gewoon brrr. Maar dat ligt denk ik aan mij, ik kan niet omgaan met mensen die hun nagels zo eng lang hebben, of hebben opgeplakt.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  4. #4
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Mannen letten op ALLES. Maar dan ook ALLES. Je moet perfect zijn in hun ogen.

  5. #5
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Mannen willen engelen. Met andere woorden perfecte vrouwen. Ja, ze letten op alles.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Sure...
    Sommigen op een vrijdag namiddag borrel.

    Ogen en lippen.
    Dan dat golfje haar dat van de slaap naar achter haar oor toeloopt.
    Teveel make up is een afknapper.
    Goed abn is mooi meegenomen.
    Wat als ze een hijab draagt?
    Je punten zijn btw redelijk zou daar als manzijnde ook opletten
    Verwacht het onverwachte

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    We
    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Nog nooit de tijd gehad om vooraf te bedenken waar ik op ga letten (veel te dwangmatig). Kan me dus niet zo snel iets voorstellen, maar goed ik ben niet de standaard

    Eerste afspraak doen mensen zich vaak heel erg hun best, dus nagels hoef je niet op te letten... al is lange nagels hebben, die lak dingen gewoon brrr. Maar dat ligt denk ik aan mij, ik kan niet omgaan met mensen die hun nagels zo eng lang hebben, of hebben opgeplakt.
    Meestal gaat het onbewust moet je maar eens een keer opletten.

    Ga je nou echt mijn voorbeeld gebruiken potverdorie :Proost what else?
    Verwacht het onverwachte

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Mannen willen engelen. Met andere woorden perfecte vrouwen. Ja, ze letten op alles.
    Perfectie bestaat niet dus dan kan je lang w8en, tenzij je jennah bereikt in sha Allah
    Verwacht het onverwachte

  9. #9
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    We

    Meestal gaat het onbewust moet je maar eens een keer opletten.

    Ga je nou echt mijn voorbeeld gebruiken potverdorie :Proost what else?
    Het is niet alsof ik iedere week,... maand... oké, oké jaar nieuwe ontmoetingen heb

    Je voorbeeld deed me denken aan iemand die ineens lange nagels had.

    Als iemand vol zit met make-up, dan is dat ook niet zo een best idee, maar dat is best zeldzaam. Hier geld dat geen beter is dan iets anders, maar het is niet iets om voor weg te rennen.

    Gebleekte tanden... please don't. Het patroon dat je hier ziet heet oppervlakkigheid

    Bepaalde stemmen kan ik ook niet tegen, daar kan iemand niets aan doen natuurlijk.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    ik let erop, en vraag ook of ze met andere afkomsten zou of is gegaan..is dat de geval maak ik het kenbaar en ben ik weg.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Het is niet alsof ik iedere week,... maand... oké, oké jaar nieuwe ontmoetingen heb

    Je voorbeeld deed me denken aan iemand die ineens lange nagels had.

    Als iemand vol zit met make-up, dan is dat ook niet zo een best idee, maar dat is best zeldzaam. Hier geld dat geen beter is dan iets anders, maar het is niet iets om voor weg te rennen.

    Gebleekte tanden... please don't. Het patroon dat je hier ziet heet oppervlakkigheid

    Bepaalde stemmen kan ik ook niet tegen, daar kan iemand niets aan doen natuurlijk.
    Een dame zonder make up is juist zeldzaam in deze tijd dus wat betreft is het redelijk.

    Haha gebleekte tanden daar had ik niet eens bij stil gestaan maar idd is too much.

    Haha ik heb ook met stemmen, als een bepaalde stem of lach me niet aanstaat heb ik geen zin meer om te praten. Best erg eigenlijk.
    Verwacht het onverwachte

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Sportief26 Bekijk reactie
    ik let erop, en vraag ook of ze met andere afkomsten zou of is gegaan..is dat de geval maak ik het kenbaar en ben ik weg.
    Bedoel je of ze open staat voor anderen afkomst mits hij moslim is?
    Verwacht het onverwachte

  13. #13
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Een dame zonder make up is juist zeldzaam in deze tijd dus wat betreft is het redelijk.

    Haha gebleekte tanden daar had ik niet eens bij stil gestaan maar idd is too much.

    Haha ik heb ook met stemmen, als een bepaalde stem of lach me niet aanstaat heb ik geen zin meer om te praten. Best erg eigenlijk.
    Dat is inderdaad best zeldzaam, maar ik ren er ook niet voor weg... althans als je het make-up kunt afpellen en naast je bed kunt zetten zoals soms te zien is... ja, dan ren ik weg

    Iedereen heeft wel iets waar ze meer of minder gevoelig voor zijn, daar veranderen we niet veel aan. Al zijn sommige mensen best wel... onredelijk
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.

  14. #14
    Gestopt.

    Reacties
    98
    06-02-2019

    Citaat Geplaatst door Abdul_Karim Bekijk reactie
    Het is niet alsof ik iedere week,... maand... oké, oké jaar nieuwe ontmoetingen heb

    Je voorbeeld deed me denken aan iemand die ineens lange nagels had.

    Als iemand vol zit met make-up, dan is dat ook niet zo een best idee, maar dat is best zeldzaam. Hier geld dat geen beter is dan iets anders, maar het is niet iets om voor weg te rennen.

    Gebleekte tanden... please don't. Het patroon dat je hier ziet heet oppervlakkigheid

    Bepaalde stemmen kan ik ook niet tegen, daar kan iemand niets aan doen natuurlijk.

    Mijn tanden zijn gebleekt en ben niet oppervlakkig en zo ken ik meer mensen. Beetje krom allemaal..

  15. #15
    ondertitel?

    Reacties
    19.145
    12-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door noes Bekijk reactie
    Mijn tanden zijn gebleekt en ben niet oppervlakkig en zo ken ik meer mensen. Beetje krom allemaal..
    Volgens mij was de boodschap dat ik het oppervlakkig vind dat iemand dan niet altijd zo hoeft te zijn is punt twee.
    Disclaimer: Berichten zijn geen provocatie anders dan die tot een volwassen vorm van discussie. Ook is het bericht niet racistisch bedoeld. Generalisaties zijn voor communicatie gemak, niet iedereen geld dus. Er is geen sprake dat de ene mening meer waard is dan de ander, echter om discussie redenen word dit wel als zodanig voorgedragen. De schrijven verenigd zich niet altijd met de tekst.