1. #1
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium

    Ik HAAT januari en februari

    Altijd in die maanden heerst er griep en andere ziektes in NL.

    Ben opgeknapt van mijn vorige griep, en nu heb ik weer een zware terugval.

    Echt om moedeloos van te worden, maar alhamdoelillah..kan als een boetedoening gelden.

  2. #2
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Waarom de *piep* zijn er nooit medicijnen op voorraad bij ons thuis wanneer IK ziek ben.

    We hebben een freaking doos vol met ibuprofen zakjes en mijn zusjes slikken die shit alsof het snoepjes zijn tijdens hun menstruatieperiodes.

    Tering irritant.

  3. #3
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Waarom de *piep* zijn er nooit medicijnen op voorraad bij ons thuis wanneer IK ziek ben.

    We hebben een freaking doos vol met ibuprofen zakjes en mijn zusjes slikken die shit alsof het snoepjes zijn tijdens hun menstruatieperiodes.

    Tering irritant.
    Als je ook maar 5 min zou voelen, wat jouw zusjes doorstaan tijdens zo een menstruatieperiode, zou je dit never zeggen.
    Account niet meer in gebruik.

  4. #4
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Als je ook maar 5 min zou voelen, wat jouw zusjes doorstaan tijdens zo een menstruatieperiode, zou je dit never zeggen.
    Zelfs mijn ma, een volwassen vrouw vindt dat ze aanstellen. Mijn zusjes zijn jong, daarom zijn ze niks gewend.

    Bovendien, te veel van die zakjes is slecht. Mijn huisarts zei dat je er mogelijk darmkanker door kan oplopen omdat het zwaar spul is.

  5. #5
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Zelfs mijn ma, een volwassen vrouw vindt dat ze aanstellen. Mijn zusjes zijn jong, daarom zijn ze niks gewend.

    Bovendien, te veel van die zakjes is slecht. Mijn huisarts zei dat je er mogelijk darmkanker door kan oplopen omdat het zwaar spul is.
    Dat jouw ma vroeger minder last had, wil niet zeggen dat iedereen dat had. Er zijn vrouwen die echt een helse pijn ervaren.
    Account niet meer in gebruik.

  6. #6
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Dat jouw ma vroeger minder last had, wil niet zeggen dat iedereen dat had. Er zijn vrouwen die echt een helse pijn ervaren.
    Mijn ma heeft vroeger ook geleden, maar ze is nu een stuk volwassener en ze weet beter wat goed werkt tegen de pijn.

    Die zakjes zijn geen goed idee. Zoals ik al zei, onze arts zei zelf dat je er zelfs darmkanker van kan krijgen raadt het gebruik van die zaakjes tijdens menstruatieperiodes zwaar af. Af en toe een is niet erg.

  7. #7
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Hetzelfde geldt voor koorts en griep. Iedere dag zo'n zakje innemen is niet goed.

  8. #8
    Weg.

    Reacties
    2.981
    12-05-2015

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Mijn ma heeft vroeger ook geleden, maar ze is nu een stuk volwassener en ze weet beter wat goed werkt tegen de pijn.

    Die zakjes zijn geen goed idee. Zoals ik al zei, onze arts zei zelf dat je er zelfs darmkanker van kan krijgen raadt het gebruik van die zaakjes tijdens menstruatieperiodes zwaar af. Af en toe een is niet erg.
    Maar jouw punt heeft dan niets met aanstellen te maken
    Account niet meer in gebruik.

  9. #9
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Ik ben geboren in Februari. Het was een koude wintermaand en het land was overdekt met sneeuw. Daar in een klein ziekenhuis kwam een wonder het wereld in. De licht straalde door alle ruimtes terwijl ik huilend deze vervloekte wereld binnenkwam.

    Wie had toen kunnen denken dat deze wonderkind later niks zou bereiken in zijn leven.

    The end

  10. #10
    Hala Madrid!

    Reacties
    49.750
    09-01-2011

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Miem. Bekijk reactie
    Maar jouw punt heeft dan niets met aanstellen te maken
    Ze overdrijven in het aantal zakjes dat ze nemen. Het is niet goed voor je gezondheid en mijn ma zegt dat er betere alternatieven zijn. Zij is ook jong geweest en onderging ook buikkrampen. Toen had je geen ibuprofen.
    Citaat Geplaatst door Convicted Bekijk reactie
    Ik ben geboren in Februari. Het was een koude wintermaand en het land was overdekt met sneeuw. Daar in een klein ziekenhuis kwam een wonder het wereld in. De licht straalde door alle ruimtes terwijl ik huilend deze vervloekte wereld binnenkwam.

    Wie had toen kunnen denken dat deze wonderkind later niks zou bereiken in zijn leven.

    The end
    Je hebt een rijke fantasie, my brother.

  11. #11
    Seven

    Reacties
    1.573
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Ze overdrijven in het aantal zakjes dat ze nemen. Het is niet goed voor je gezondheid en mijn ma zegt dat er betere alternatieven zijn. Zij is ook jong geweest en onderging ook buikkrampen. Toen had je geen ibuprofen.
    Je hebt een rijke fantasie, my brother.
    Yes maar arme zakken haha

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    244
    29-10-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Mijn ma heeft vroeger ook geleden, maar ze is nu een stuk volwassener en ze weet beter wat goed werkt tegen de pijn.

    Die zakjes zijn geen goed idee. Zoals ik al zei, onze arts zei zelf dat je er zelfs darmkanker van kan krijgen raadt het gebruik van die zaakjes tijdens menstruatieperiodes zwaar af. Af en toe een is niet erg.
    Dat je moeder er minder last van heeft nu komt omdat menstruatieklachten na 30ste levensjaar afnemen. Plus na een zwangerschap wordt het ook minder pijnlijk.
    ~

  13. #13
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben net gebeld door januari en februari, het schijnt dat ze jou ook haten...

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  14. #14
    888888

    Reacties
    28.392
    18-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door RealBlood Bekijk reactie
    Zelfs mijn ma, een volwassen vrouw vindt dat ze aanstellen. Mijn zusjes zijn jong, daarom zijn ze niks gewend.

    Bovendien, te veel van die zakjes is slecht. Mijn huisarts zei dat je er mogelijk darmkanker door kan oplopen omdat het zwaar spul is.
    Die dingen beschadigen je maagwand en darmwand, je kun er ook een maagzweer van krijgen

    ‘One reason is that intelligence is expensive—the brain devours about 20% of our daily calories, though it accounts for just 2% of our body weight—and what better way to find the enormous array of fats, amino acids, vitamins and minerals these fastidious organs require, than by feasting on animals which have already painstakingly collected or made them.


  15. #15
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Yup, ‘k heb ‘t ook zwaar te pakken.