MVC Lid

Reacties
    843
    26-06-2015

Jammer maar gebeurt vaak.
    Je moet zo snel mogelijk iets op papier laten zetten bij een advocaat. Want als je niets hebt op papier kan ze de kinderen houden zo lang ze wilt.

Daarna laat je het voor de rechter komen. Minimum is 1 weekend om de 2 weken voor de vader.
    Maar wat je vraagt word vaak ook gegeven mits je kunt aantonen dat je goed voor het kind zorgt, stabiel bent, een slaapkamer hebt voor hun etc.
    يَا مُقَلِّبَ القُلُوبِ ثَبِّت قَلْبِي عَلَى دِينِكَ

MVC Lid

Reacties
    280
    31-12-2014

Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Hartverscheurend ..
    Vreselijk om zoiets mee te maken. Moge Allah jou veel sabr geven!
    Account niet meer in gebruik.

MVC Lid

Reacties
    53
    19-03-2019

Mijn vader heeft jarenlang zijn kinderen niet kunnen zien. Nu allemaal in de 30 en is er slechts 1 van die het contact met mijn vader heeft opgezocht. Is het ergste wat je een ouder kan maken, voor zowel de vrouw als de man... De kinderen van hem/haar ontnemen.
    لا تيأس إذا رجعت خطوة للوراء..فلا تنسى أن السهم يحتاج أن ترجعه للوراء لينطلق بقوة إلى الأمام

MVC Lid

Reacties
    53
    19-03-2019

Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Nee. Vanaf 7 jaar moet het kind bij de vader volgens de sharia3
    Vanaf 7 jaar, mag hij kiezen tussen zijn vader of moeder.
    لا تيأس إذا رجعت خطوة للوراء..فلا تنسى أن السهم يحتاج أن ترجعه للوراء لينطلق بقوة إلى الأمام