1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Jammer maar gebeurt vaak.
    Je moet zo snel mogelijk iets op papier laten zetten bij een advocaat. Want als je niets hebt op papier kan ze de kinderen houden zo lang ze wilt.

    Daarna laat je het voor de rechter komen. Minimum is 1 weekend om de 2 weken voor de vader.
    Maar wat je vraagt word vaak ook gegeven mits je kunt aantonen dat je goed voor het kind zorgt, stabiel bent, een slaapkamer hebt voor hun etc.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Hartverscheurend ..
    Vreselijk om zoiets mee te maken. Moge Allah jou veel sabr geven!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Als je in marokko getrouwd ben kan de Marokkaanse wet veel voor je doen .


    Als je gescheiden bent niet dan telt alleen de Nederlandse wet
    Levensgenieter❤️

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    39
    18-12-2011

    Jou kind heeft alle bij de oud nodig
    Wat kind heeft er niet voor gekozen

  5. #20
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Vanaf 7 jaar, mag hij kiezen tussen zijn vader of moeder.
    12..

    en dan is het gewoon nog een gesprek en gehoor..

    beslissen kan die kind nog niet volledig...zo word het bekeken...

    Ma als je een goede ouder bent kan die met genoeg cash en een goede rechtshulp gehoor krijgen..

    moeilijk..niet onmogelijk...

  6. #21
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Deze topic is best moeilijk voor me..
    Want ik zit in die verhaal en zone..

    Kan het hier delen ma dan heb ik bladzijden vol nodig..

    Ma ik volg een kind en mijn zoon zijn simpele vraag..en die is 5 jaar..kan je dit geloven dit..

    Papa..ga je opgeven of wat?..

    Mannen hebben het moeilijke en ondankbare werk om als ze kiezen te beschermen en door gaan....

    Opgeven is geen optie..al valt je wereld in mekaar..

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.904
    03-04-2007

    Je moet gewoon een man zijn, altijd vechten voor je kinderen. Geloof me zelfs in scheiden zit een zegen in. Als de communicatie niet goed verloopt met je ex, laat haar links liggen, dwing een ouderschapsplan af, en zorg dat ze daaraan houd, werk de ouderschapsplan tot in de details uit, zodat alles duidelijk is. Als ze daar niet aan houd gewoon weer een advocaat nemen en haar voor het gerecht uitdagen. Blijf vooral zakelijk,en wees vooral consequent in alles wat je doet.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    406
    20-06-2018

    Meestal willen de gescheiden vaders niet veel moeite doen om de kind(eren) te zien

    Zeker als ze hertrouwen en weer kids krijgen....

    Als je echt je kind wilt zien blijven doorvechten

  9. #24
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Pff..welcom to the club..

    Je kinderen niet zien kan je als Man of als Vader zeker tot je rekest krijgen..

    Kwestie van volhouden en uithoudingsvermogen en geloof me als ik zeg er zen momenten dat je het wilt opgeven...

    5 maanden is niks...

    Beginnen met een jaar of twee net als je die naar school hebt gebracht...

    Daar begint het met die enorme administratieve rompslomp molen die sommige vrouwen die van een derde wereld kwamen en continu worden toegefluisterd door hun achtergrond die gewoon geen inkomen heeft of had..

    Heb ik het nog niet over de Marokkaanse vrouwen die hier geboren zijn en die alles er aan doen om 1ntje van hier te strikken..

    Zo zijn ze zeker dat ze niet worden gebruikt voor de algemene gulden regel!!

    Papieren!!

    We worden ermee geboren dus we beseffen het niet....

    Dus als jij ermee moeite hebt om je zoon niet te zien..

    Als Man zoek zorgvuldige in die inmense wespennest..ma hou er rekening mee dat da je geld gaat kosten..

    Je hebt..de westers kosten...

    Ma je hebt die zieke Marokkaanse kosten die dubbel slagen die geen impasse heeft voor rekening houden met...


    Je zoon ga je zien als je echt blijft vechten...

    Ma je gaat je bont en blauw betalen aan die parasieten die je gaan wijs maken dat je ze een plezier hebben gedaan...

  10. #25
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Pff..welcom to the club..

    Je kinderen niet zien kan je als Man of als Vader zeker tot je rekest krijgen..

    Kwestie van volhouden en uithoudingsvermogen en geloof me als ik zeg er zen momenten dat je het wilt opgeven...

    5 maanden is niks...

    Beginnen met een jaar of twee net als je die naar school hebt gebracht...

    Daar begint het met die enorme administratieve rompslomp molen die sommige vrouwen die van een derde wereld kwamen en continu worden toegefluisterd door hun achtergrond die gewoon geen inkomen heeft of had.. en die er gwn misbruik van maken

    Heb ik het nog niet over de Marokkaanse vrouwen die hier geboren zijn en die alles er aan doen om 1ntje van hier te strikken..

    Zo zijn ze zeker dat ze niet worden gebruikt voor de algemene gulden regel!!

    Papieren!!

    We worden ermee geboren dus we beseffen het niet....

    Dus als jij ermee moeite hebt om je zoon niet te zien..

    Als Man zoek zorgvuldige in die inmense wespennest..ma hou er rekening mee dat da je geld gaat kosten..

    Je hebt..de westers kosten...

    Ma je hebt die zieke Marokkaanse kosten die dubbel slagen die geen impasse heeft voor rekening houden met...


    Je zoon ga je zien als je echt blijft vechten...

    Ma je gaat je bont en blauw betalen aan die parasieten die je gaan wijs maken dat ze je een plezier hebben geda

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Sommige vaders vinden ik laat mijn kind bij de moeder achter een synoniem als ik mag mijn kind niet zien.

    Sinds familierecht is gewijzigd in 2006 mbt ouderschap, kan iedere vader aanspraak maken op een uitgebreide omgangsregeling.

    Kom niet af met de zever dat de moeder er alles aan doet om het kind of kinderen weg te houden van de vader, en zeker als er geen aanleiding is.

    Heel veel vaders willen een omgang zoals het hen uitkomt. Terwijl toen ze nog samen waren amper voor het kind zorgde.

    Als ze een omgang hebben, droppen ze het kind bij hun moeder en gaan ze rustig verder. Voor ze hun kind gaan afgeven, langs de MC do, een ijsje en 50 euro en hupaaa we zijn papa geweest.

    Ook genoeg ouders bij wie het er anders aan toe gaat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  12. #27
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door olifantje Bekijk reactie
    Sommige vaders vinden ik laat mijn kind bij de moeder achter een synoniem als ik mag mijn kind niet zien.

    Sinds familierecht is gewijzigd in 2006 mbt ouderschap, kan iedere vader aanspraak maken op een uitgebreide omgangsregeling.

    Kom niet af met de zever dat de moeder er alles aan doet om het kind of kinderen weg te houden van de vader, en zeker als er geen aanleiding is.

    Heel veel vaders willen een omgang zoals het hen uitkomt. Terwijl toen ze nog samen waren amper voor het kind zorgde.

    Als ze een omgang hebben, droppen ze het kind bij hun moeder en gaan ze rustig verder. Voor ze hun kind gaan afgeven, langs de MC do, een ijsje en 50 euro en hupaaa we zijn papa geweest.

    Ook genoeg ouders bij wie het er anders aan toe gaat.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Klopt Olifantje...voor de Vaders die amper omkijken naar hun kinderen...of met een exuus alles gaan goedpraten dat ze iets te zeggen hebben...


    Hoe zit het met de Vaders die alles er aan doen om in contact te blijven...

    Hoe zit het met die door die apenverhalen ..gwn weg weg of onderdrukt worden door vrouwen die denken dat ze een gouden systeem hebben gevonden ?.Om dan jaren later achter te komen dat die juist die soort systeem hun laat bloeden en zitten te schreeuwen...

    Kinderen zen te ouder dan ...beginnen hun eigen gedachten te vormen...

    Sorry..ik had nog liever die hun begeleid met een ijsje dan dat ze er later achter komen of worden wijsgemaakt dat hun Vader hun de steek heeft gelaten...

    Je wilt niet weten wat zulke impulsen gevolgen hebben...

  13. #28
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Mijn man heeft ook een kind uit zijn eerste huwelijk. Toen zijn ex hoorde dat hij opnieuw ging trouwen hadden we de poppen aan het dansen.. omgangsregeling kwam ze niet na, allerlei dingen. Mohiem mijn advies is vecht voor je kinderen tot je laatste adem. Het is je plicht als vader zijnde. Hoe moeilijk het ook word of al is, ga door. Uiteindelijk word jou ook boven gevraagd wat je eraan hebt gedaan om je kinderen te blijven zien. Dan wil je wel met een goed antwoord komen toch?

    Ik weet heel erg goed in wat voor situatie je nu zit omdat ik het van dichtbij heb meegemaakt. Heb veel geduld en heb veel vertrouwen in Allahswt. Insha Allah zal de rest vanzelf gaan. Maar stop niet.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Als je in marokko getrouwd ben kan de Marokkaanse wet veel voor je doen .

    Klopt niet
    Levensgenieter❤️

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6
    12-10-2018

    Weet je elk gescheiden man of vrouw hebben ander problemen met ex-partner. Sommige gaan normaal uit elkaar en sommige nemen wraak over het gezag en hele bende bij er speelt dan iets tussen hun en daar lijden natuurlijk de kinderen onder, en je hebt ook mannen dus vaders die ook niet naar hun kinderen omkijken na de scheiding , en als alleen staande moeder sta je alleen voor en neemt alle verantwoordelijkheid en dat is ook erg verschrikkelijk hoe mannen met dit omgaan, kinderen moet je liefde geven beide kanten gescheiden of niet als ouder ben je daar verantwoordlijk voor. je kan nooit weten wat voor problemen er zijn.