1. #31
    Definitief uitgelogd

    Reacties
    546
    24-12-2011

    Citaat Geplaatst door lutador Bekijk reactie
    Hoe kan het dat ik mijn zoontje al 5 maanden niet zie?, ben er volop mee bezig met advocaat om een omgangsregeling te krijgen via de rechter maar verloopt heel moeizaam, vandaar mijn vraag naar mensen die hier ook ervaring mee hebben.
    Masha Allah .. Je vecht gewoon voor je kind .. dat zie ik weinig terug bij bekende en familie .. die geven het op en gaan in de koffiehuis zitten.. miss een tip zeg tegen jeugdzorg dat je graag met je kind wilt reken en lezen en leren schrijven.. Dat zijn moeder dat nooit of weinig doet..

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    2.077
    03-08-2003

    Blijf vechten voor je kind .

    Mijn ex man kijkt niet eens om.naar zijn kinderen. Dat soort vaders zijn er ook helaas.
    Leef en laat leven .....

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    140
    21-05-2019

    Citaat Geplaatst door Femme21 Bekijk reactie
    Blijf vechten voor je kind .

    Mijn ex man kijkt niet eens om.naar zijn kinderen. Dat soort vaders zijn er ook helaas.



    Beter joh
    Hoef je ook geen co ouderschap te doen
    Ben je behda van em af
    Levensgenieter❤️

  4. #34
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Femme21 Bekijk reactie
    Blijf vechten voor je kind .

    Mijn ex man kijkt niet eens om.naar zijn kinderen. Dat soort vaders zijn er ook helaas.
    Maakt niet uit. Boven zal hij de vraag krijgen: wat heb je voor je kinderen gedaan?

    Moge Allah je kracht geven als moeder en je kinderen beschermen tegen het kwade.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4
    01-07-2019

    Citaat Geplaatst door MamavanN Bekijk reactie
    Maakt niet uit. Boven zal hij de vraag krijgen: wat heb je voor je kinderen gedaan?

    Moge Allah je kracht geven als moeder en je kinderen beschermen tegen het kwade.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
    Denk eerder beneden dan boven hahah

  6. #36
    Married.

    Reacties
    3.054
    28-04-2019

    Citaat Geplaatst door Sam_sammy Bekijk reactie
    Denk eerder beneden dan boven hahah
    Wollahilah. Of allebei. Hij krijgt zijn portie wel hihi


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    300
    04-12-2007

    Voor degene die zeggen ga verder en leef je leven zonder zoon! Jullie zijn GEK!

    Vecht voor je kinderen want op een dag zal hij de keuze mogen maken bij wie hij het liefste wilt wonen! Alatif dzt er echt nog mensen zijn die hem aanraden om door te gaan zonder zijn kind en een ander leven te leiden. Ayow gekke mensen. Allahu musta’an. Weet ook hoeveel hasanaaats je krijgt voor de moeite, tijd, energie, enz.

    Aanbid allah. Verricht veel adkhaar en moge allah je situatie vergemakkelijken en een oplossing bieden. Allahoema amin. Heb sabr. Allah is met de geduldigen!
    ~halfbloedje~

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    1.896
    03-04-2007

    Kinderen zijn het mooiste op aarde. Een beetje man zal nooit zijn kinderen opgeven, en zal door het stof gaan of leeuwen trotseren. Kinderen hebben is een eer, en ongeacht de situatie waarin een vader zich bevind,hij moet hen eren en nooit opgeven.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Vaak word een man zo erg tegengewerkt door z’n ex om een om een normale band met zijn kind oo te bouwen ... dat mannen vaak besluiten om een paar stappen terug te doen en wachten tor zo een kind oud genoeg is.... dan zie je vak dat zo een kind zich los rijt van de moeder en naar de vader toe trekt !!!!

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Helaas niet in alle gevallen. Mijn half broers willen mijn vader niet kennen.
    dan zijn ze goed gehersenspoeld door hun moeder ..... is hij moeder toevallig geen marokkanse ?

    Zie vaak waneer de moeder niet maroakaase is dat de minderen liever geen contact willen met de marokaanse kant van hun famillie

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Tranquille_04 Bekijk reactie
    Nee, is een 100% Marokkaanse vrouw.
    hoe oud zijn ze