1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Zo een Nederlandse bekeerling met een goed karakter, Hollandse nuchterheid, en mooie blauwe ogen.

    #geinspireerddoorkoenvangroetenuitholland
    Waar wachten jullie nog op succes. Op een bekeerde Antiliaan?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    283
    20-07-2018

    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Jij bent tenminste geduldig. Jij forceert het niet. Veel Marokkaanse meiden trouwen niet enkel met een bekeerling omdat er geen ´normale´ Marokkaan meer is. Daar zit veel meer achter dan religie. Religie wordt als legitimiteit gebruikt of beter gezegd misbruikt om met een bekeerling te trouwen.

    Veel Marokkaanse meiden hebben geen andere keus dan met een bekeerling te trouwen. Daar liggen verschillende oorzaken aan ten grondslag. Dit is trouwens al verschillende keren belicht in verschillende topics inzake bekeerlingen en de Marokkaanse vrouw.

    Khair Inshallah Meid.
    Jij hebt gesproken. Gelukkig zijn er nog broeders die hun ogen openen en de wereld zien hoe is jet geworden

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Speedmaster Bekijk reactie
    Was hij niet succesvol?
    hoe bedoel je?
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Ik denk niet dat religie dé drijfveer en/of motivatie is voor Marokkaanse vrouwen om met een bekeerling te gaan.

    En vrouwelijke bekeerlingen zijn een stuk serieuzer met hen deen bezig dan mannelijke bekeerlingen. Ik ken een paar ex-bekeerlingen die hen baard en djelleba afzworen nadat ze ´klaar´ waren met de Marokkaanse dame.

    Khair InshAllah.
    Wat is dan wel de drijfsfeer van de Marokkaanse vrouw? Waarom zou je wel open moeten staan voor een Marokkaanse moslim en niet voor andere nationaliteiten die moslim zijn?

    Ik val niet op donker, maar ik kan prima vallen op een Nederlandse knappe man die moslim is.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Nou ik hoop toch echt nog steeds dat er een nuchtere marokkaan op me wacht ergens, ik hoef echt geen hollander, niet racistisch bedoeld maar thanks but no thanks!
    Inshallah. We shall see.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  6. #36
    Verbannen

    Reacties
    146
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Wat is dan wel de drijfsfeer van de Marokkaanse vrouw?
    Bespaar jezelf die ellende meid. Dit onderwerp is helemaal uitgekauwd. Ik kan verschillende topics uppen als je wilt. Dit is zo 2012.

    Waarom zou je wel open moeten staan voor een Marokkaanse moslim en niet voor andere nationaliteiten die moslim zijn?
    Waar heb ik dat geschreven? Zo te lezen is begrijpend lezen ook niet je sterkste kant.

    Ik val niet op donker, maar ik kan prima vallen op een Nederlandse knappe man die moslim is.
    Dat moet je allemaal zelf weten dame. Al trouw je met een bekeerde nijlpaard. Wat heeft dat voor zin om dit te melden?

    Marokko.nl heeft daar een rubriek voor. VrouwzoektMan.

    Plaats daar een topic,dat sorteert meer effect dan hier als een gefrustreerde,gescheiden dame een topic te openen over bekeerlingen.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Bespaar jezelf die ellende meid. Dit onderwerp is helemaal uitgekauwd. Ik kan verschillende topics uppen als je wilt. Dit is zo 2012.



    Waar heb ik dat geschreven? Zo te lezen is begrijpend lezen ook niet je sterkste kant.



    Dat moet je allemaal zelf weten dame. Al trouw je met een bekeerde nijlpaard. Wat heeft dat voor zin om dit te melden?

    Marokko.nl heeft daar een rubriek voor. VrouwzoektMan.

    Plaats daar een topic,dat sorteert meer effect dan hier als een gefrustreerde,gescheiden dame een topic te openen over bekeerlingen.
    Ik geef je nog twee mooie labels: dombo en misplaatste-aannamemaker.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #38
    Verbannen

    Reacties
    146
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik geef je nog twee mooie labels: dombo en misplaatste-aannamemaker.
    Ik constateer dingen bij jou en ik geef dat aan. Jouw reactie´s bevestigen de conclusie´s die ik daarop trek.

    Leden voor dom uitmaken is niet bepaald slim te noemen als jezelf niet bij machte bent om logisch te redeneren.

    Aanname-maker? Is dat nieuwe spelling? Het woord bestaat niet eens. aanname-maker.

  9. #39
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Jij bent tenminste geduldig. Jij forceert het niet. Veel Marokkaanse meiden trouwen niet enkel met een bekeerling omdat er geen ´normale´ Marokkaan meer is. Daar zit veel meer achter dan religie. Religie wordt als legitimiteit gebruikt of beter gezegd misbruikt om met een bekeerling te trouwen.

    Veel Marokkaanse meiden hebben geen andere keus dan met een bekeerling te trouwen. Daar liggen verschillende oorzaken aan ten grondslag. Dit is trouwens al verschillende keren belicht in verschillende topics inzake bekeerlingen en de Marokkaanse vrouw.

    Khair Inshallah Meid.
    I don't know of het geduld te noemen is. Ik heb gewoon vrede met niet trouwen en vrede met wel trouwen maar dan wil ik gewoon niet met de eerste beste debiel die k tegenkom in mn leven .

    Trouwen is voor mij gewoon niet een levensdoel, klinkt heel raar i know that. Ik vind kinderen echt leuk etc maar niet ten koste van alles. Ik ben verantwoordelijk voor dat kind dus ik wil niet egoïstisch denken ik trouw gewoon schijt mohim ik heb dan kinderen.

    Want stel jij hebt straks kinderen en jouw dochter of zoon wil trouwen met dat ene kind/ zoon of dochter van die bekeerling die jij nu zo verschikkelijk vind die stellen... wat dan? kijk je puur naar die jongen/meisje of ga je denken ugg das weer zo'n marokkaans meisje die "verdwaald" was in haar jongere jaren?
    Did you ever think about that? Want de realiteit is gewoon dat er steeds meer mixed bloods komen. Waar ligt voor jou dan de grens?
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    genoeg verdwaalde mocro,s

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    146
    25-01-2019

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Want stel jij hebt straks kinderen en jouw dochter of zoon wil trouwen met dat ene kind/ zoon of dochter van die bekeerling die jij nu zo verschikkelijk vind die stellen... wat dan? kijk je puur naar die jongen/meisje of ga je denken ugg das weer zo'n marokkaans meisje die "verdwaald" was in haar jongere jaren?

    Did you ever think about that? Want de realiteit is gewoon dat er steeds meer mixed bloods komen. Waar ligt voor jou dan de grens?
    Ten eerste waar heb ik geschreven dat ik bekeerlingen verschrikkelijk vind? Ik vind dit wel jammer. Ik heb nergens geschreven dat ik bekeerlingen verschrikkelijk vind.

    Ten tweede; Over welke realiteit heb jij het als het aankomt op mixed bloods zoals jij dat op zn ´rotterdams´ schrijft? Heb je een bron?

    Het CBS houdt cijfers bij en die spreken jouw bewering ( want dat het is het een bewering en geen feit) tegen. Hier lees maar;

    ¨Turken en Marokkanen zoeken partner vooral uit eigen kring¨

    https://www.rtlnieuws.nl/node/240521

    Hier heb ik er nog een voor je. Hier staat dat er een stijging is van gemengde relatie´s maar dat Marokkanen en Turken vooral trouwen binnen de eigen kring.

    ¨Stijging gemengde relatie´s´

    https://www.volkskrant.nl/mensen/aan...-zes~b5d17cc6/

    En dan heb ik nog wat feitjes voor je die wat dichter bij de realieit staan dan wat meningen van Marokkaanse vrouwen die het dolgraag anders willen zien.

    Het CBS meld in de volgende link die ik ga plaatsen dat Marokkanen en Turken stabiele relatie´s hebben en dat gemengde relatie´s sneller mislukken. Gemengde relatie´s met een surinaamse of antiliaanse achtergond mislukken het snelst.

    Ook wordt melding gemaakt dat er geen stijging is bij gemengde relatie´s tussen een marokkaanse,Turkse vrouw/man met een Nederlandse vrouw//man.

    Lees maar even;
    ¨Turks,Marokkaanse en Nederlandse relatie´s stabiel´

    https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018...s-even-stabiel



    Dit zijn feiten. Gesteund door cijfers van het CBS dat een wetenschappelijek karakter heeft. Dus ik begrijp niet waar jij en die andere Marokkaanse dames die ongefundeerde uitspraken en ´realiteit´ vandaan hebben?

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Ik constateer dingen bij jou en ik geef dat aan. Jouw reactie´s bevestigen de conclusie´s die ik daarop trek.

    Leden voor dom uitmaken is niet bepaald slim te noemen als jezelf niet bij machte bent om logisch te redeneren.

    Aanname-maker? Is dat nieuwe spelling? Het woord bestaat niet eens. aanname-maker.
    Relatie’s, reactie’s, conclusie’s? Really?

    Ga je IVBO diploma in psychosomatische problematiek aansmeren halen aan de instelling der geen onderwijs mogelijk. Je hebt het nodig voor jouw Reactie’s en uit de lucht gegrepen Conclusie’s.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Wat een debiel.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    146
    25-01-2019

    Effe opnieuw. Er is hier een gefrustreerde scheldkanon bezig.

    Kom er maar in Meid.

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    I don't know of het geduld te noemen is. Ik heb gewoon vrede met niet trouwen en vrede met wel trouwen maar dan wil ik gewoon niet met de eerste beste debiel die k tegenkom in mn leven .

    Trouwen is voor mij gewoon niet een levensdoel, klinkt heel raar i know that. Ik vind kinderen echt leuk etc maar niet ten koste van alles. Ik ben verantwoordelijk voor dat kind dus ik wil niet egoïstisch denken ik trouw gewoon schijt mohim ik heb dan kinderen.

    Want stel jij hebt straks kinderen en jouw dochter of zoon wil trouwen met dat ene kind/ zoon of dochter van die bekeerling die jij nu zo verschikkelijk vind die stellen... wat dan? kijk je puur naar die jongen/meisje of ga je denken ugg das weer zo'n marokkaans meisje die "verdwaald" was in haar jongere jaren?
    Did you ever think about that? Want de realiteit is gewoon dat er steeds meer mixed bloods komen. Waar ligt voor jou dan de grens?
    Citaat Geplaatst door FaSaNo Bekijk reactie
    Ten eerste waar heb ik geschreven dat ik bekeerlingen verschrikkelijk vind? Ik vind dit wel jammer. Ik heb nergens geschreven dat ik bekeerlingen verschrikkelijk vind.

    Ten tweede; Over welke realiteit heb jij het als het aankomt op mixed bloods zoals jij dat op zn ´rotterdams´ schrijft? Heb je een bron?

    Het CBS houdt cijfers bij en die spreken jouw bewering ( want dat het is het een bewering en geen feit) tegen. Hier lees maar;

    ¨Turken en Marokkanen zoeken partner vooral uit eigen kring¨

    https://www.rtlnieuws.nl/node/240521

    Hier heb ik er nog een voor je. Hier staat dat er een stijging is van gemengde relatie´s maar dat Marokkanen en Turken vooral trouwen binnen de eigen kring.

    ¨Stijging gemengde relatie´s´

    https://www.volkskrant.nl/mensen/aan...-zes~b5d17cc6/

    En dan heb ik nog wat feitjes voor je die wat dichter bij de realieit staan dan wat meningen van Marokkaanse vrouwen die het dolgraag anders willen zien.

    Het CBS meld in de volgende link die ik ga plaatsen dat Marokkanen en Turken stabiele relatie´s hebben en dat gemengde relatie´s sneller mislukken. Gemengde relatie´s met een surinaamse of antiliaanse achtergond mislukken het snelst.

    Ook wordt melding gemaakt dat er geen stijging is bij gemengde relatie´s tussen een marokkaanse,Turkse vrouw/man met een Nederlandse vrouw//man.

    Lees maar even;
    ¨Turks,Marokkaanse en Nederlandse relatie´s stabiel´

    https://www.cbs.nl/nl-nl/nieuws/2018...s-even-stabiel



    Dit zijn feiten. Gesteund door cijfers van het CBS dat een wetenschappelijek karakter heeft. Dus ik begrijp niet waar jij en die andere Marokkaanse dames die ongefundeerde uitspraken en ´realiteit´ vandaan hebben?

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    linanoor-loserrr... een overduidelijke loser

    FaSaNo komt met overduidelijke feiten en maakt het jullie allemaal heel duidelijk
    .en linanoor-loser kan het niet hebben..dat hij marokkaan inntelectueel en duidelijk op een rustig manier is.. een goede voorbeeld van een goede educatieve marokkaanse man FaSaNo ..en dat kan jij niet hebben linanoor-loser je hebt jezelf omlaag gehaald door hem debiel mongool etc te noemen terwijl hij netjes en duidelijke antwoorden geeft..geef het op linanoor-loser