1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Dealbreakers

    Stel, je komt iemand tegen en het klikt, it's all good in the hhood totdat diegene iets zegt /je merkt iets op waarvan je denkt..'uhhh '

    Wat is datgeen voor jou..wat zorgt ervoor dat je toch denkt thank you, next!
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Ik hoor het als je zover bent
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  3. #3
    Gezond!

    Reacties
    25
    04-04-2014

    Citaat Geplaatst door Liefff- Bekijk reactie
    Oh ja en als een man met iedereen flirt en zichzelf niet kan beheersen. Dus goekdoop. Vrouwen gek. Hetzelfde geldt voor mannen die oversekst zijn. Schaamte moet aanwezig zijn.
    nou begin maar een kat uit te zoeken, want jij gaat eenzaam en alleen eindigen.

  4. #4
    Gezond!

    Reacties
    25
    04-04-2014

    Citaat Geplaatst door Liefff- Bekijk reactie
    Wat een onzin. Er zijn genoeg mannen die niet flirten met vrouwen en schaamte kennen. Spreek dus gewoon voor jezelf. Heb ook liever een man + een kat
    nou daar vergis je je in, maar tijd zal het leren. neem voor de zekerheid alvast een kat.

  5. #5
    Gezond!

    Reacties
    25
    04-04-2014

    Citaat Geplaatst door Liefff- Bekijk reactie
    Onzin. Ik trouw liever en neem daarna een kat samen met een godvrezende man.
    godvrezende mannen nemen vier vrouwen, dus neem een kat en trek alvast een nummer. want dit gaat heel lang duren voor je.

  6. #6
    Gezond!

    Reacties
    25
    04-04-2014

    Citaat Geplaatst door Liefff- Bekijk reactie
    Oh ja een dealbreaker is ook iemand die geen waarde hecht aan schoon zijn. Hygiëne.
    ja daarom onhygiënische mensen hebben geen recht op liefde en sex....

    als het stinkt heeft het geen hart....

    Als die geen rechte witte tanden heeft heeft die ook geen sterk karakter en ambitie.

    ik raad je een bengaalse kat aan.

  7. #7
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Feministische onzin

    Wanneer ze daar over begint is het exit --> \__/
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    - een negatieve kijk op de wereld.
    -arrogantie.
    -niet praktiserend

    -niet bezig met zichzelf ontwikkelen op islamitisch en carrière gebieden. Geen doelen hebben is gelijk een no.

    Edit: dit is iets wat wel aanwezig moet zijn, anders is het een dealbreaker. -Een familiemens zijn, een mensenmens. Open staan voor nieuwe dingen, een nieuwsgierige kijk op de wereld hebben.


    Anyways, alles met geen zelfontwikkeling en tekortkomingen op Islamitisch gebied.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Feministische onzin

    Wanneer ze daar over begint is het exit --> \__/
    Zucht, het is altijd wat met deze website. Weet je wat feminisme betekent? Want dit heeft letterlijk niks met feminisme te maken..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  10. #10
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Zucht, het is altijd wat met deze website. Weet je wat feminisme betekent? Want dit heeft letterlijk niks met feminisme te maken..
    Stel, je komt iemand tegen en het klikt, it's all good in the hhood totdat diegene iets zegt /je merkt iets op waarvan je denkt..'uhhh

    Jij stelt een vraag, ik geef je een antwoord.

    Als jij je eigen topic niet kan begrijpen, dan is dat niet mijn probleem

    toch?
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Als iemand heel negatief beeld heeft over trouwen en vrouwen in het algemeen

    Kan iemand van de heren me hier uitleggen waarom een man zo reageert als je hem de vraag stelt waarom hij nog niet wilt trouwen?
    Verwacht het onverwachte

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Stel, je komt iemand tegen en het klikt, it's all good in the hhood totdat diegene iets zegt /je merkt iets op waarvan je denkt..'uhhh

    Jij stelt een vraag, ik geef je een antwoord.

    Als jij je eigen topic niet kan begrijpen, dan is dat niet mijn probleem

    toch?
    Ok weet je wat, ik begrijp mijn eigen topic niet. Enlighten me..wat is er feministisch aan..want dan word ik er wijzer van, aangezien je 100% zeker lijkt te weten dat ik dit vanuit een feministisch oogpunt heb geschreven..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    7
    02-02-2019

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Ok weet je wat, ik begrijp mijn eigen topic niet. Enlighten me..wat is er feministisch aan..want dan word ik er wijzer van, aangezien je 100% zeker lijkt te weten dat ik dit vanuit een feministisch oogpunt heb geschreven..
    Dat wat hij noemt is een dealbreaker voor hem.

  14. #14
    nee

    Reacties
    2.318
    13-12-2010

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Ok weet je wat, ik begrijp mijn eigen topic niet. Enlighten me..wat is er feministisch aan..want dan word ik er wijzer van, aangezien je 100% zeker lijkt te weten dat ik dit vanuit een feministisch oogpunt heb geschreven..
    Volgens mij is feministische onzin gewoon een dealbreaker voor hem en had hij het niet specifiek over jou

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Aquakiss Bekijk reactie
    Volgens mij is feministische onzin gewoon een dealbreaker voor hem en had hij het niet specifiek over jou
    Wow, I need to take a fucking kit kat..sorry vakkenvuller, mea culpa. Ik ben te gestresst
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.