1. #1
    soeker

    Reacties
    154
    31-10-2005

    Beste oncoloog in Nederland of belgie

    Ik ben op zoek naar de beste oncoloog chirurgische artsen in Nederland of belgie ik heb een uitzaaiingen aan mijn borstbeen en 2 ribben. Ik loop momenteel aan de Erasmus Rotterdam. Ik heb alle tips en informatie nodig. Alvast bedankt.

  2. #2
    pleased

    Reacties
    5.014
    22-07-2017

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door soeker Bekijk reactie
    Ik ben op zoek naar de beste oncoloog chirurgische artsen in Nederland of belgie ik heb een uitzaaiingen aan mijn borstbeen en 2 ribben. Ik loop momenteel aan de Erasmus Rotterdam. Ik heb alle tips en informatie nodig. Alvast bedankt.
    Pb.
    Ik zou altijd een second opinion vragen betreffende behandeling.
    Sterkte!
    For those who understand, no explanation is needed. For those who do not understand, no explanation is possible.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Sterkte meid! Allah izib shifae insa'allah!

    Moge allah swt jouw door deze moeilijke tijd heen slepen.

    Radboud ziekenhuis is ook een hele goede ziekenhuis.

    Mijn vader was destijds onder behandeling bij het Erasmus Mc (voorheen Dijkzigt)
    Wij hebben geen goede ervaringen daar. Daar was het na het vast stellen van de diagnose meteen het is kwaadaardig. Wij kunnen niets voor je betekenen. Wij hebben daar geen genoegen mee genomen en zijn naar het buitenland gegaan. Waar mijn vader direct geholpen kon worden.

    Pm mij maar even als je behoeften hebt.

    Sterkte!!
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    5
    10-04-2018

    Sterkte. Verschrikkelijk nieuws en ik hoop dat je vind wat je zoekt.