1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Je bent mooi zoals je bent.

    Je bent echt mooi zoals je bent, lieve zuster. En besef dat de ware schoonheid, de pure schoonheid niet aan de buitenkant zit. Maar in de binnenkant, je hart. Het klinkt allemaal erg cliché, maar toch is het wel zo.

    Als jouw hart straalt, als jouw binnenkant straalt, dan straalt jouw buitenkant ook! Daar kan geen enkel L'Oréal, Vichy of welk ander product dan ook tegenop. En nee, ook geen simpele pincet.

    Dus leer van jezelf te houden, inclusief je wenkbrauwen. Je bent mooi en uniek. Je bent zoals Allah je heeft geschapen. Dus wees daar blij en dankbaar mee. Want echt, het kan altijd erger. Echt waar.

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden.

    That's true. Het doet pijn. En als je al niet genoeg aan die al pijn hebt gehad, kost het je ook nog eens tijd die je nooit meer terug kan draaien en geld als je het door iemand laat doen. Ik denk dat geen pijn meer voelen, je kostbare tijd en geld niet meer verliezen, je meer geliefder is. Toch? Dus nog een paar redenen om te stoppen.

    Bovendien ben ik niet altijd eens met de gezegde "wie mooi wilt zijn, moet pijn lijden". Echter "wie mooi wilt zijn, moet zichzelf gewoon accepteren". That's pure beauty!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    10
    23-01-2019

    Volle niet geepileerde wenkbrouwen is nu de trend. Dus niet moeilijk lijkt mij. Succes dames. Natural look is the best look.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Krullenbol2019 Bekijk reactie
    Volle niet geepileerde wenkbrouwen is nu de trend. Dus niet moeilijk lijkt mij. Succes dames. Natural look is the best look.
    Haha, subhana Allah ik las het laatst, ja. Ze gaan allemaal weer terug naar old school.

  5. #20
    自業自得

    Reacties
    174
    06-03-2019

    Allahoema bareek!
    •90’s•

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door imaprincess Bekijk reactie
    Allahoema bareek!
    Amien!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Ramadan: een perfect moment

    De ramadan is er, dus een perfect moment om een schoon begin te maken. Het is de maand dat vol met barmhartigheid, vreugde en zelfreflectie staat. Omring jezelf met zusters, help elkaar en wees er voor elkaar.
    Vraag Allah veel om hulp en blijf sterk.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Blijf standvastig, gemotiveerd en troost jezelf.

    Als je eenmaal gestopt bent, kan het moeilijk zijn om je wenkbrauwen meg rust te laten. Daag jezelf uit door standvastig te blijven en te volharden. Heb geduld en blijf gemotiveerd. Vermijd influisteringen - zeg dan a 'udhu billaah ie minash shaytanir radjiem en laat het rusten.

    Denk er niet aan en vermijd dingen die je doen denken aan wenkbrauwen epileren. Focus je niet op andere dames, wees juist blij dat jij die stap hebt genomen omwille van Allah! Vele lukt het niet of willen het (nog) niet. Troost jezelf met het feit dat Allah er voor je is en dat ware schoonheid in het hart, gedrag en goede daden zit (en niet in strakke wenkbrauwen, make-up, fashion kleding en dergelijke).

  9. #24
    Chamaliya.

    Reacties
    2.321
    05-02-2013

    Mooi initiatief! Moge Allah je belonen

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door -Mysterieus Bekijk reactie
    Mooi initiatief! Moge Allah je belonen
    Dank je wel. Allahoemma amien!

  11. #26

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Thumbs up.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    477
    02-01-2007

    up

  13. #28
    Send me location

    Reacties
    2.123
    22-01-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ma shae Allah
    يقول النبي ﷺ من لا يشكر الناس لا يشكر الله

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    506
    02-01-2019

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Thumbs up.
    Thumbs up back, haha.

    Citaat Geplaatst door oumaima1 Bekijk reactie
    up
    Bedankt!

    Citaat Geplaatst door JEWEETED Bekijk reactie
    Ma shae Allah
    Dank je wel.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Salam 3aleykoum.
    Wat is nou wel toegestaan bij het epileren? Sommige zeggen enkel in het midden tussen de 2 wenkbrauwen, sommige zeggen zolang je de vorm niet verandert etc
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ