1. #16
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    heheh.. ja veel mensen hebben niets met Excel.
    T voordeel van die telefoons van tegenwoordig is dat je gewoon online kan tijdens t werk.. teminste.. zolang je niet busted wordt:P
    Moet opeens denken aan de oude dage van msn toen je alleen thuis online kon op de pc. Het enige wat er nog mist hier is een gebedsruimte voor Dhuhr.
    Haha stom programma ;.... ja lang leven mobieltjes he .. en indd sneaky erop haha goeie ouwe tijden msn was echt leuk !

    wij hebben wel een gebedsruimte maak er alleen geen gebruik van stom he ...

    Chill it's just Marokko.nl


  2. #17
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Ja ik ben er niet meer aan begonnen meestal doe ik het ff half uurtje en dan blijft het weer liggen een week haha
    Hahaha heb je geen deadline dan ?

    Chill it's just Marokko.nl


  3. #18
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik ben echt blij dat
    Ik niet in een kantoor werk. Iedereen let op elkaar. Ik deed callcenterwerk ik Amsterdam daar waren Hollanders gierig. Constant loeren of er iemand jarig is zodat ze wat gebak of chocola konden scoren. Dat was voor hun gratis lunch. Eentje zei dat letterlijk.
    Hahahaha JAA hier ook hoor ze houden van vreten weet er alles van ! en los daarvan nsara zijn gewoon anders....

    Chill it's just Marokko.nl


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Yourlady Bekijk reactie
    Haha stom programma ;.... ja lang leven mobieltjes he .. en indd sneaky erop haha goeie ouwe tijden msn was echt leuk !

    wij hebben wel een gebedsruimte maak er alleen geen gebruik van stom he ...
    heheh ja. nu zit ik alweer sneaky erop:P Ooh echt, waarom maak je geen gebruik ervan?

    Nee maar ff serieus.. zijn Hollanders nou echt zo gierig dan? want ik ervaar mezelf niet als gierig bijvoorbeeld,,
    of misschien denk ik dat ik niet gierig ben maar ben ik het wel:P dat kan ook nog.

    En ik kan keihard gaan hoor.. door te zeggen dat we vluchtelingen binnenlaten en geld aan ontwikkelingslanden geven. Hoe is dat nog gierig? Ik kan je nu al vertellen dat Nederland meer geld aan ontwikkelingslanden geeft en meer vluchtelingen binnenlaat dan bijvoorbeeld Turkije, Marokko of Saudie-Arabie.

    Immigratie kost 8 miljard per jaar. En vervolgens krijg ik te horen dat we gierig zijn. En besef he, ik ben allesbehalve pvv'er want ben zelf ook Moslim Alhamdulillah, Maar snap je wat ik bedoel. We hebben zo veel mensen binnengelaten, de grenzen wagenwijd opengezet in het verleden en zoveel aan ontwikkelingshulp gegeven, en eigelijk krijg je alleen maar stank voor dank.
    Hetzelfde gebeurt in Amerika. Zoveel Mexicanen binnengelaten (15% van de Amerikaanse bevolking is tegenwoordig latino) en het aantal Europese-Amerikanen is gedaald naar 50% terwijl dat 30 jaar gelden nog 75% was. en dan komt er vervolgens is er een optocht met "white pigs go back to Europe" . Ja logisch toch dat Trump de grenzen volledig op slot wilt. T is alleen maar weer stank voor dank wat je krijgt voor je grenzen openstellen. Het westen is het gewoon helemaal zat om altijd maar onze welvaart weg te geven en nooit een bedankje te kriigen. En dus nogmaals, ik ben ook Moslim Alhamdulillah maar ik probeer alleen die kant uit te leggen.

  5. #20
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    up

    Chill it's just Marokko.nl


  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door GestoordeMan Bekijk reactie
    Ik ben echt blij dat
    Ik niet in een kantoor werk.
    .

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Ik word liever een boer dan die goedbetaalde saaie banen. Had mijn vader maar een boerderij dan kon ik met de dieren spelen en had ik een paard en kippen en konijnen.

  8. #23
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Ik heb geen zin meer!
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  9. #24
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Ik word liever een boer dan die goedbetaalde saaie banen. Had mijn vader maar een boerderij dan kon ik met de dieren spelen en had ik een paard en kippen en konijnen.
    Haha yek en wat voor werk doe je nu dan?

    Chill it's just Marokko.nl


  10. #25
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Meid_ Bekijk reactie
    Ik heb geen zin meer!
    ik oook niet, wat voor werk doe je?

    Chill it's just Marokko.nl


  11. #26
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    up

    Chill it's just Marokko.nl


  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    3
    11-03-2019

    Citaat Geplaatst door Yourlady Bekijk reactie
    als je toch al stiekem hier bent, laten we dan samen gezellig ouwehoe*** over koetjes en kalfjes, zo gaat de tijd lekker snel tussendoor
    Extra vroeg maar hierbij.

    Present
    Quitate La Ropa www.youtube.com/watch?v=ne3ZudurrA0
    Simone & Simaria Loka (Ao Vivo) ft. Anitta www.youtube.com/watch?v=UrT0zCmsN8c
    J Balvin, Willy William Mi Gente www.youtube.com/watch?v=wnJ6LuUFpMo
    MC Kevinho Olha a Explosão (KondZilla) www.youtube.com/watch?v=3yd_eoMOvqk

  13. #28
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door zuidamerikamix Bekijk reactie
    Extra vroeg maar hierbij.

    Present
    Hi there, welkom. hoe is het?

    Chill it's just Marokko.nl


  14. #29
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    up

    Chill it's just Marokko.nl


  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Ik moet in beweging blijven.
    If you 'don't know', Allah knows.