1. #1
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Thumbs up Shab kantoorleven

    als je toch al stiekem hier bent, laten we dan samen gezellig ouwehoe*** over koetjes en kalfjes, zo gaat de tijd lekker snel

    Chill it's just Marokko.nl


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Ik probeer cijfers in te voeren in Excel waar ik slaperig van word maar kan gelukkig ook online op forums.marokko.nl. Er zit geen blok op. En hoe is uw dag mevrouw?:P

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    hallo mensjes..pff in moet ook in excel werken eigenlijk maar stel dat zo lang mogelijk uit. Ik word altijd duizelig daarvan..

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Excel is best wel leuk maar soms word ik er gek van.
    hmz... Youtube is helaas wel geblokkeerd op pc's van werk. Flauw hoor. Ik kan ook gewoon mijn telefoon pakken en daar oordoppies op aansluiten zolang mijn manager niet in de buurt is:P

  5. #5
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Ik probeer cijfers in te voeren in Excel waar ik slaperig van word maar kan gelukkig ook online op forums.marokko.nl. Er zit geen blok op. En hoe is uw dag mevrouw?:P
    Haha ah Excel en cijfers not my best friends hehe gelukkig heb ik daar weinig mee te maken zo nu en dan excel bewerken om het uit te kunnen printen maar thats it ... ja mijn werkdag is tot nu toe relaxed bezig met postbeheer... en m.nl haha.

    Chill it's just Marokko.nl


  6. #6
    Since 89'

    Reacties
    153
    23-08-2017

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    hallo mensjes..pff in moet ook in excel werken eigenlijk maar stel dat zo lang mogelijk uit. Ik word altijd duizelig daarvan..
    Hey haha good luck neem gewoon korte breaks beter dan uitstellen anders kom je er nooit van af

    Chill it's just Marokko.nl


  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Yourlady Bekijk reactie
    Haha ah Excel en cijfers not my best friends hehe gelukkig heb ik daar weinig mee te maken zo nu en dan excel bewerken om het uit te kunnen printen maar thats it ... ja mijn werkdag is tot nu toe relaxed bezig met postbeheer... en m.nl haha.
    heheh.. ja veel mensen hebben niets met Excel.
    T voordeel van die telefoons van tegenwoordig is dat je gewoon online kan tijdens t werk.. teminste.. zolang je niet busted wordt:P
    Moet opeens denken aan de oude dage van msn toen je alleen thuis online kon op de pc. Het enige wat er nog mist hier is een gebedsruimte voor Dhuhr.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Yourlady Bekijk reactie
    Hey haha good luck neem gewoon korte breaks beter dan uitstellen anders kom je er nooit van af
    Ja ik ben er niet meer aan begonnen meestal doe ik het ff half uurtje en dan blijft het weer liggen een week haha

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    heheh.. ja veel mensen hebben niets met Excel.
    T voordeel van die telefoons van tegenwoordig is dat je gewoon online kan tijdens t werk.. teminste.. zolang je niet busted wordt:P
    Moet opeens denken aan de oude dage van msn toen je alleen thuis online kon op de pc. Het enige wat er nog mist hier is een gebedsruimte voor Dhuhr.
    Klopt ik heb ook niks met excel maar moet dit wel afmaken gelukkig werk ik er ook niet zoveel mee. Jaaaa dat waren me nog eens tijden de tijden van msn orange emailen (telkens wachten op een email zo spannend) hahaaha dat waren tijden dat je moeite moest doen, maar tegenwoordig alles ligt voor het oprapen. Doen jullie dat ook klanten/cliënten via fb/linkedin opzoeken hahaha

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Klopt ik heb ook niks met excel maar moet dit wel afmaken gelukkig werk ik er ook niet zoveel mee. Jaaaa dat waren me nog eens tijden de tijden van msn orange emailen (telkens wachten op een email zo spannend) hahaaha dat waren tijden dat je moeite moest doen, maar tegenwoordig alles ligt voor het oprapen. Doen jullie dat ook klanten/cliënten via fb/linkedin opzoeken hahaha
    hehe .. dus dalijk zo snel mogelijk weg uit Excel en iets anders doen? yea.. de msn oude tijden. Ik klink zowat als een oude vent hier terwijl ik pas 30 ben:P
    Ik snap je laatste zin niet helemaal btw.
    Oh great, er is iemand jarig hier en iedereen feliciteert maar ik wil niet feliciteren omdat de profeet, vrede zij met de profeet, ook zijn verjaardag niet vierde. Mja ik doe maar gewoon mee denk ik. Anders krijg ik weer allemaal gezeur aan mijn hoofd, Hmm. lastig.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    hehe .. dus dalijk zo snel mogelijk weg uit Excel en iets anders doen? yea.. de msn oude tijden. Ik klink zowat als een oude vent hier terwijl ik pas 30 ben:P
    Ik snap je laatste zin niet helemaal btw.
    Oh great, er is iemand jarig hier en iedereen feliciteert maar ik wil niet feliciteren omdat de profeet, vrede zij met de profeet, ook zijn verjaardag niet vierde. Mja ik doe maar gewoon mee denk ik. Anders krijg ik weer allemaal gezeur aan mijn hoofd, Hmm. lastig.
    Misschien dat ik er vanmiddag ff mee doorga als ik zin heb hahah, excel bedoel ik. Je bent nog jong hoor ik ben wat ouder dan jou zelfs maar wat waren dat toch spannende tijden zeg. Nou ik bedoel dus op werk als er klanten komen patiënten etc. en ik heb alleen een naam dan zoek ik altijd ff via fb of linkedin op hoe die persoon eruitziet hahahaha...ben k de enige of doen jullie dat ook? Pffff hou op over die verjaardagen aub..als hier iemand jaren is komen we gezamenlijk samen in de loungeruimte om een stuk vlaai te eten en kletsen, soms blijf k zitten maar dan wordt k toch geroepen, wat haat ik dat aan Hollanders, het slaat gwn nergens op sta je daar met je stuk vlaai na elkaar te kijken. Ik weet Araleh ma het beste is gwn een hand geven en doen alsof..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Misschien dat ik er vanmiddag ff mee doorga als ik zin heb hahah, excel bedoel ik. Je bent nog jong hoor ik ben wat ouder dan jou zelfs maar wat waren dat toch spannende tijden zeg. Nou ik bedoel dus op werk als er klanten komen patiënten etc. en ik heb alleen een naam dan zoek ik altijd ff via fb of linkedin op hoe die persoon eruitziet hahahaha...ben k de enige of doen jullie dat ook? Pffff hou op over die verjaardagen aub..als hier iemand jaren is komen we gezamenlijk samen in de loungeruimte om een stuk vlaai te eten en kletsen, soms blijf k zitten maar dan wordt k toch geroepen, wat haat ik dat aan Hollanders, het slaat gwn nergens op sta je daar met je stuk vlaai na elkaar te kijken. Ik weet Araleh ma het beste is gwn een hand geven en doen alsof..
    hahaha. Excel hater:P

    over fb: oooh zoo.. ik ben zelf mijn eigen facebook account verwijderd btw.. maar ik snap wat je bedoelt met dat opzoeken.

    over de verjaardag: hahaha met een stuk vlaai naar elkaar te kijken:P:P ik ga stuk. mja ik heb idd ook maar gewoon hand gegeven. Ik ken een broeder en hij weigerde gewoon te feliciteren en heeft proberen om uit te leggen hoe het zat, maar het bericht kwam niet aan en ik denk dat zijn contract daarom niet verlengd werd. Ze hebben dat natuurlijk nooit als reden opgegeven maar ik denk wel dat dat het was of dat het in ieder geval zwaar meespeelde.

    Lastig dit soort situaties, je probeert gewoon Islam te volgen in shaa Allah maar wordt per direct als fanatiekeling neergezet als je niet uitkijkt met wat je zegt.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Ah oke..ja ik bevind mij weles op fb
    Wollah ik meen het met die vlaai hahaha.
    Ik denk ook dat zijn contract drm niet verlengd is Nederlanders letten daar wel op hoor.
    In dit land kun je de islam niet voor de volle 100 proc praktiseren als je werkt, wij leven in een land waarbij dat haast onmogelijk is. Dan moet je keuzes gaan maken.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Ah oke..ja ik bevind mij weles op fb
    Wollah ik meen het met die vlaai hahaha.
    Ik denk ook dat zijn contract drm niet verlengd is Nederlanders letten daar wel op hoor.
    In dit land kun je de islam niet voor de volle 100 proc praktiseren als je werkt, wij leven in een land waarbij dat haast onmogelijk is. Dan moet je keuzes gaan maken.
    Jammer dat je begint met wollah, ik haat dat woord echt zo erg.. zweren op God/Allah.. hmm
    En yea.. Islam hier 100% praktiseren is lastig, maar denk wel dat het mogelijk is shaa Allah.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    662
    26-02-2015

    Ik ben echt blij dat
    Ik niet in een kantoor werk. Iedereen let op elkaar. Ik deed callcenterwerk ik Amsterdam daar waren Hollanders gierig. Constant loeren of er iemand jarig is zodat ze wat gebak of chocola konden scoren. Dat was voor hun gratis lunch. Eentje zei dat letterlijk.