1. #1
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Welke eigenschappen zou je graag willen hebben?

    Als er een eigenschap zou zijn die ik me graag eigen zou willen maken is dat zachtaardigheid.

    Ik kan best hard zijn naar mensen (vooral familie) toe. Minder naar vreemden toe. Tolereren van fouten doe ik weinig en vergelijk dan met mezelf: zou ik zelf zo'n fout maken?
    Misschien ben ik wel een narcist en denk ik zelf dat ik altijd goed zit, alles beter weet. Misschien moet ik leren andere mensen die ruimte te geven om fouten te maken en ze hierin begeleiden.

    Welke eigenschap zou jij graag willen?

  2. #2
    Z o n d a a r

    Reacties
    444
    20-05-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Als er een eigenschap zou zijn die ik me graag eigen zou willen maken is dat zachtaardigheid.

    Ik kan best hard zijn naar mensen (vooral familie) toe. Minder naar vreemden toe. Tolereren van fouten doe ik weinig en vergelijk dan met mezelf: zou ik zelf zo'n fout maken?
    Misschien ben ik wel een narcist en denk ik zelf dat ik altijd goed zit, alles beter weet. Misschien moet ik leren andere mensen die ruimte te geven om fouten te maken en ze hierin begeleiden.

    Welke eigenschap zou jij graag willen?
    Hard worden
    Abbaya and Khimaar lover
    Zwakkeling en zondaar

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Als er een eigenschap zou zijn die ik me graag eigen zou willen maken is dat zachtaardigheid.

    Ik kan best hard zijn naar mensen (vooral familie) toe. Minder naar vreemden toe. Tolereren van fouten doe ik weinig en vergelijk dan met mezelf: zou ik zelf zo'n fout maken?
    Misschien ben ik wel een narcist en denk ik zelf dat ik altijd goed zit, alles beter weet. Misschien moet ik leren andere mensen die ruimte te geven om fouten te maken en ze hierin begeleiden.

    Welke eigenschap zou jij graag willen?
    Ik heb dat zelf ook. Ik kan ook keihard zijn en vooral wanneer mensen me niet begrijpen en heb hele slechte dingen tegen mijn ouders gezegd omdat ze Islam niet begrepen (ben bekeerling). Verder zou ik als eigenschap willen hebben dat ik mezelf 100% focus op Allah want ik blijf het soms voor elkaar krijgen om er een puinhoop van te maken.

  4. #4

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    ware oprechtheid ongeacht de situatie etc.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Meer geduld, minder hard zijn, minder direct zijn

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Meer geduld, minder hard zijn, minder direct zijn
    Direct zijn kan btw overigens wel goede eigenschap zijn.. zolang het maar niet op een keiharde grove manier gebeurt.

  7. #7
    Bijdehand en Koppig

    Reacties
    343
    09-11-2009

    Als vrouw: je gedragen als een vrouw

    Als man: je gedragen als een man


    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Als er een eigenschap zou zijn die ik me graag eigen zou willen maken is dat zachtaardigheid.

    Ik kan best hard zijn naar mensen (vooral familie) toe. Minder naar vreemden toe. Tolereren van fouten doe ik weinig en vergelijk dan met mezelf: zou ik zelf zo'n fout maken?
    Misschien ben ik wel een narcist en denk ik zelf dat ik altijd goed zit, alles beter weet. Misschien moet ik leren andere mensen die ruimte te geven om fouten te maken en ze hierin begeleiden.

    Welke eigenschap zou jij graag willen?
    Voor niets gaat de zon op..

    voor meer gaat i ook onder

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Direct zijn kan btw overigens wel goede eigenschap zijn.. zolang het maar niet op een keiharde grove manier gebeurt.
    Ja voor sommige kan het wel eens minder leuk overkomen

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Ja voor sommige kan het wel eens minder leuk overkomen
    yea. Direct op een harde manier werkt altijd bijna averechts. Maar direct op een zachte manier kan goede dingen veroorzaken.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Vreemden minder vertrouwen.

  11. #11
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Minder gevoelig zijn...

  12. #12
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door RabatBoyUtrecht Bekijk reactie
    Hard worden
    Vind jij jezelf te zachtaardig? Kom, ik geef je wat van mijn hardheid
    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Ik heb dat zelf ook. Ik kan ook keihard zijn en vooral wanneer mensen me niet begrijpen en heb hele slechte dingen tegen mijn ouders gezegd omdat ze Islam niet begrepen (ben bekeerling). Verder zou ik als eigenschap willen hebben dat ik mezelf 100% focus op Allah want ik blijf het soms voor elkaar krijgen om er een puinhoop van te maken.
    Awww.. moge Allah onze fouten vergeven die we begaan jegens onze ouders! Vertel, wat is jouw plan om zacht te worden?
    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    ware oprechtheid ongeacht de situatie etc.
    That is a tough one indeed. Vertel me waarom dit iets is geworden wat je wil zijn? Welke situatie heeft daarnaartoe geleid?
    Citaat Geplaatst door Inesje Bekijk reactie
    Meer geduld, minder hard zijn, minder direct zijn
    Nice goals, ook aan jou de vraag: wat heeft gemaakt dat je dit nu wilt?
    Citaat Geplaatst door Onnavolgbaar Bekijk reactie
    Als vrouw: je gedragen als een vrouw

    Als man: je gedragen als een man
    JIJ. HEBT. DE. VRAAG. GEWOON. NIET. BEGREPEN.

    OWKAY?

  13. #13
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Vreemden minder vertrouwen.
    Heb je in het verleden mensen vertrouwd die je vertrouwen geschaad hebben? Why?

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Minder gevoelig zijn...
    Waarom zou je dat willen? Wat was de aanleiding?

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Vind jij jezelf te zachtaardig? Kom, ik geef je wat van mijn hardheid


    Awww.. moge Allah onze fouten vergeven die we begaan jegens onze ouders! Vertel, wat is jouw plan om zacht te worden?


    That is a tough one indeed. Vertel me waarom dit iets is geworden wat je wil zijn? Welke situatie heeft daarnaartoe geleid?


    Nice goals, ook aan jou de vraag: wat heeft gemaakt dat je dit nu wilt?


    JIJ. HEBT. DE. VRAAG. GEWOON. NIET. BEGREPEN.

    ]
    OWKAY?
    Mijn plan om zachter te worden is zoveel mogelijk de Koran te lezen en me op Islam te storten. En verder meer in de spiegel te kijken en meer aan zelfreflectie te doen.
    Maar soms ... aahhhh.... het is zo vermoeiend wanneer je omgeving je niet snapt.

  15. #15
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Mijn plan om zachter te worden is zoveel mogelijk de Koran te lezen en me op Islam te storten. En verder meer in de spiegel te kijken en meer aan zelfreflectie te doen.
    Klinkt als een goed plan!

    LOL@ spiegelgebeuren :P