1. #61
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Leuk deze topic.Gaat gezellig worden

    Pak een bakje koffie erbij

  2. #62
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Omdat er teveel vrouwen zijn... minder mannen. Hahah mannen die niets te bieden hebben doen zelfs stoer.

    Je moet als vrouw gewoon jong trouwen...

    Hoe ouders hoe meer je weet en hoe kritischer je wordt. Je bent financieel onafhankelijk... vele van onze vrouwen zien er ook echt goed uit. Verzorgd... hoogopgeleid... etc.

    Mannen die dat ook zijn, zijn bijna allemaal getrouwd of gescheiden en met kids...

    De rest crimineel uit op seks, vechtscheidingen verslavingen of hoge schulden. 30 is en nog steeds geen leven op orde. Als je jong bent denk je we gaan er samen naar toe werken. Maar een man van 30 plus die ze leven niet op orde heeft... is gewoon een afknapper. Pf o verzorgd is omdat ie ze3ma oud is...

    Ewa kies maar. Zit je dan met je goed gedrag... Hahah

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Werk123 Bekijk reactie
    Omdat er teveel vrouwen zijn... minder mannen. Hahah mannen die niets te bieden hebben doen zelfs stoer.

    Je moet als vrouw gewoon jong trouwen...

    Hoe ouders hoe meer je weet en hoe kritischer je wordt. Je bent financieel onafhankelijk... vele van onze vrouwen zien er ook echt goed uit. Verzorgd... hoogopgeleid... etc.

    Mannen die dat ook zijn, zijn bijna allemaal getrouwd of gescheiden en met kids...

    De rest crimineel uit op seks, vechtscheidingen verslavingen of hoge schulden. 30 is en nog steeds geen leven op orde. Als je jong bent denk je we gaan er samen naar toe werken. Maar een man van 30 plus die ze leven niet op orde heeft... is gewoon een afknapper. Pf o verzorgd is omdat ie ze3ma oud is...

    Ewa kies maar. Zit je dan met je goed gedrag... Hahah
    Ja klopt mannen die niets te bieden hebben doen stoer. Terwijl ze niets voorstellen.
    Ik had reactie gelezen van jou dat als je jong bent jarenlang relaties moet hebben. Nou ken meiden die jarenlang relaties hebben gehad en nog niet getrouwd. Jarenlang relaties is niet goed. Korte kennismaking en dan trouwen.
    Maar het probleem dat ik hoor en lees is dat er wordt gespeeld, men doet geen.moeite meer, ...
    Ze willen relatie maar geen huwelijk
    Achter jou staan er 10 andere wachtende vrouwen voor contact. Te veel aanbod, fitna, haram praktijken, ...

  4. #64
    Buitendienst

    Reacties
    23.898
    12-04-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Omdat het grootste gevaar in daten ligt. Als vrouwen zouden zeggen heb je interesse in mij, bel me vader en maak een afspraak, dan zou je velen weg zien lopen en weinig zeggen geef zijn nummer, hem bellen, afspraak maken, zitten met ze alle en als alles hierna ok is voor beiden, dan het huwelijk.

    ”De redding bevind zich in drie zaken: het nuttigen van halal, het nakomen van de verplichtingen, het volgen van het voorbeeld van de profeet sallallaahu alayhi wa sallam”


  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door Tsakka007 Bekijk reactie
    Vertel eens heel eerlijk, waar zit je echt mee?
    Dat het slecht weer is en koud. De winter houd ik niet van.

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door A_bdars Bekijk reactie
    Omdat het grootste gevaar in daten ligt. Als vrouwen zouden zeggen heb je interesse in mij, bel me vader en maak een afspraak, dan zou je velen weg zien lopen en weinig zeggen geef zijn nummer, hem bellen, afspraak maken, zitten met ze alle en als alles hierna ok is voor beiden, dan het huwelijk.

    Ja klopt de fout ligt bij de vrouw. Als de vrouwen weigeren voor haram contact en daten dan waren de meeste mannen serieuser.

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door zeldzameparel Bekijk reactie
    Je kan geen parel verwachten als je zelf een kliko bent.

    Zo zijn de meeste jongetjes. Rotzooi. Hebben alles gedaan wat Allah heeft verboden, maar wil dan wel een parel.

    Ik geef mijn maagdelijkheid niet aan een afgelebberde boterham. Een man die mij net zo hard verdient.

    En dus dat. Ze jagen zelf op meisjes die zelf ook verdwaald zijn, terwijl er genoeg nette meisjes zijn, maar ze willen vooral spelen.

    Ja sommige mannen hebben verschillende relaties gehad en verschillende contacten en haram praktijken. Relaties voor te spelen.

  8. #68
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    [QUOTE=Werk123;134784572


    De rest crimineel uit op seks, vechtscheidingen verslavingen of hoge schulden. 30 is en nog steeds geen leven op orde. Als je jong bent denk je we gaan er samen naar toe werken. Maar een man van 30 plus die ze leven niet op orde heeft... is gewoon een afknapper. Pf o verzorgd is omdat ie ze3ma oud is...

    Ewa kies maar. Zit je dan met je goed gedrag... Hahah[/QUOTE]

    Hahaha mooie aanbod misschien vind je hem in bejaarden tehuis hahaha Rijke man

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    562
    15-12-2014

    Klopt veel marokkaanse mannen boven de 30 wonen nog bij hun ouders, ze zwerven van vriendin naar vriendin of ze wonen in een sociale huurwoning zonder meubels alleen een bank tv en een playstation.

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    1.322
    26-02-2020

    Feminisme is een ziekte

  11. #71
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Wie weet even een bezoekje brengen...in een bejaardentehuis.

    Precies deze reacties geven aan wat het gemiddelde van iemand is.

    Als onze profeet vzm destijds 25 jaar oud, met een vrouw kon trouwen van 40 die zakelijk super succesvol was en vandaag de dag mannen reageren op vrouwen van 30 plus alsof t 2de rangsburgers zijn...

    Tunnelvisie .. niet ontwikkeld...

    Maar ik snap het wel... een vrouw die haar eigen leven heeft, centjes verdiend, uitgebreid sociaal netwerk heeft, haar eigen reizen kan bekostigen en woning kan kopen en wat van de wereld heeft gezien is intimiderend voor een onderontwikkelde man. Zij Heeft te snel door, dat de ontwikkeling ergens is gestopt bij jou. Een jonge dame is nog naïef en trapt snel in lege praatjes... dus een aansluitende doelgroep, lijkt mij.


    Een vrouw van 30 plus ziet een man als een toetjes... vrouwen van zijn gek op toetjes, maar niet noodzakelijk en als er teveel suiker in zit zelfs slecht voor de gezondheid. Groenten, fruit en water is noodzakelijk om te kunnen overleven.

  12. #72
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi nee niet gewoon doen. Iemand die je waardig is en die het waard is om de vader van je kinderen te worden. Dat zal hun grote voorbeeld worden. Partner heeft echt invloed op je innerlijke rust, huiselijke rust, dien, opvoeding vd kids, band met je fam/vrienden, financiële gesteldheid, carrière... als hij je belemmerd om stappen te maken... dus helaas gewoon ogen dicht en doen... kan ik niet en vele met mij.

  13. #73
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Ameen

  14. #74
    Spread love!

    Reacties
    1.361
    18-01-2018

    Hihi. Ik ben na zoveel jaar eindelijk overtuigd. De eerste de beste die zich aanbied... wordt mijn man. Lucky him

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    2.260
    04-06-2003

    Citaat Geplaatst door Aflate Bekijk reactie
    Ewa zoals ze zeggen op elke pot pas een deksel. Neerbuigend en neerkijkend op andere mensen heeft geen zin. Arrogantie en Hel zijn aan elkaar verbonden. Iedereen is zoals hij/zij is. Ben zelf teruggetrokken, maar kan prima met iedereen omgaan. Alleen wil ik niet iedereen in mijn leven.

    Speelse mannen zijn in overvloed, vrouwen die dit accepteren of er in trappen zijn er nog meer.

    Serieuze goede oprechte mannen zijn over het algemeen saai. Serieuze goede oprechte vrouwen zijn over het algemeen onzichtbaar. Hoe gaan ze elkaar treffen als het niet via via is.

    In mijn mening verreweg de meeste die je op straat vindt kun je beter daar laten. Maar de praktijk wijst ook uit dat vele van dit soort stelletje toch goed terechtkomen.

    Ik had allang getrouwd moeten zijn, maar ik wil niet. Hoe verander ik dat. Ik heb geprobeerd met verbeelding, lukt ook niet echt. Gewoon doen? Ogen dicht en gewoon doen? Is dat eerlijk tov haar dan?
    Ghair Insha Allah.
    "Qua leeftijd" had ik ook allang getrouwd moeten zijn. Ik neem bewust geen stap omdat ik het oneerlijk vind tegenover degene die ik ga huwen. Mijn hart zit namelijk ergens anders, wel ergens wat onbereikbaar is, alsnog wil ik om die reden de stap niet nemen.

    Geheel verstandig is het niet. Ik zit er mee. Ben al jaren radeloos van geraakt. Maar zo zit het wel in elkaar.

    Soms vraag ik mezelf af TOT WANNEER BLIJF JE HIER AAN VASTHOUDEN JONGEN? misschien wel de rest van mijn leven. Hoe ouder ik word, hoe moeilijker die stap wordt. Ondertussen word ik door familie en vrienden benaderd dat ze iemand voor mij kennen. Ook dit laatste vind ik niet zo fijn, want tot wanneer blijf ik nee zeggen?
    وداعا
    لعله فراق بلا عودة