1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Opvallend veel oproepen van vrouwen

    Het is opvallend hoeveel er oproepen er zijn waaruit naar voren komt dat er veel mannen zijn die geen serieuze intenties hebben en een wolf in schaapskleren zijn.
    Ik vraag mij serieus af wat dat toch is. Hoor het ook van verschillende vrouwen. Begin 20, midden 30, begin 40, kort, lang, dik, dun, lelijk, knap. Nooit eerder getrouwd geweest, gescheiden met of zonder kinderen.
    Vind het een zorgwekkend fenomeen en het lijkt alleen maar toe te nemen.
    Wie kan hier serieus en inhoudelijk reageren?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door Khamisa Bekijk reactie
    Het is opvallend hoeveel er oproepen er zijn waaruit naar voren komt dat er veel mannen zijn die geen serieuze intenties hebben en een wolf in schaapskleren zijn.
    Ik vraag mij serieus af wat dat toch is. Hoor het ook van verschillende vrouwen. Begin 20, midden 30, begin 40, kort, lang, dik, dun, lelijk, knap. Nooit eerder getrouwd geweest, gescheiden met of zonder kinderen.
    Vind het een zorgwekkend fenomeen en het lijkt alleen maar toe te nemen.
    Wie kan hier serieus en inhoudelijk reageren?
    Omdat de wereld bijna ten einde is denk ik. Het is inderdaad echt bizar. Tegenwoordig is de norm dat je ‘gewoon’ maar eerst gemeenschap hebt voor het huwelijk etc. Het is erg schokkend. Veel vrouwen willen trouwen, veel mannen willen spelen. En als je eenmaal getrouwd, begint de man op den duur weer met spelen. Vast niet alle mannen zijn zo, maar hoor het vaak om me heen en is ook mijn ervaring.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Omdat de meesten een verkeerde intentie hebben over de Huwelijksverbintenis.

    De meesten willen gewoon hun verlanglijst afvinken. Denk aan de dure Huwelijksfeest, maar ook Zwangerschap, bevalling, zogenaamd Halalgenot etc.

    Dit is allemaal On-Islamitisch.

    Maar ten eerste als Allah wilt blijf je single for life.

  4. #4
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Ugly-truth Bekijk reactie
    Omdat de wereld bijna ten einde is denk ik. Het is inderdaad echt bizar. Tegenwoordig is de norm dat je ‘gewoon’ maar eerst gemeenschap hebt voor het huwelijk etc. Het is erg schokkend. Veel vrouwen willen trouwen, veel mannen willen spelen. En als je eenmaal getrouwd, begint de man op den duur weer met spelen. Vast niet alle mannen zijn zo, maar hoor het vaak om me heen en is ook mijn ervaring.
    True, gemeenschap hebben is gewoon haast een eis. En als het niet échte gemeenschap is, dan maar wat handelingen. Jammer dat er nog steeds meiden zijn die in zulke clowns trappen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    True, gemeenschap hebben is gewoon haast een eis. En als het niet échte gemeenschap is, dan maar wat handelingen. Jammer dat er nog steeds meiden zijn die in zulke clowns trappen.
    Ja is echt zo. En het wordt gebracht als iets wat heel normaal is, dat is misschien nog t ergste van alles. ‘ik moet toch weten of het ook op dat gebied klikt’. Dat soort wartaal komt er ook echt uit. Erg jammer, maar veel fitnah en weinig schaamte. Ik durf haast niet eens meer open te staan voor iemand, gesprek gaat bijna standaard richting zaken die alleen in het huwelijk zijn toegestaan. Een betere wereld begint naar mijn mening echt bij de mannen.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Ik kom helaas weinig leuke meiden tegen.
    Met leuk bedoel ik iemand waarvan ik zeg daar wil en kan ik wel een gezin mee stichten. Wel of geen gemeenschap is mij om het even, uiteindelijk gaan andere zaken zwaarder tellen. Ik ben in mijn leven tot nu toe slechts drie leuke meiden tegengekomen: 1) heb ik geen of te laat actie ondernomen 2) heeft mij afgewezen maar deze was leuk geweest en 3) was getrouwd.

  7. #7
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Ugly-truth Bekijk reactie
    Ja is echt zo. En het wordt gebracht als iets wat heel normaal is, dat is misschien nog t ergste van alles. ‘ik moet toch weten of het ook op dat gebied klikt’. Dat soort wartaal komt er ook echt uit. Erg jammer, maar veel fitnah en weinig schaamte. Ik durf haast niet eens meer open te staan voor iemand, gesprek gaat bijna standaard richting zaken die alleen in het huwelijk zijn toegestaan. Een betere wereld begint naar mijn mening echt bij de mannen.
    Ja ik snap je helemaal. Echt walgelijk gewoon.

  8. #8
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door eleganta Bekijk reactie
    Het zijn de vrouwen die het voor zichzelf verpesten en voor andere vrouwen waardoor mannen vrouwen zoals ons die daar niet aan doen willen misbruiken.
    Dat is alsnog geen reden om zulke acties bij iedereen te proberen.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Feminisme. Daar is je antwoord.

    Wist je dat vrouwen de meeste scheidingen aanvragen?


  10. #10
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Feminisme. Daar is je antwoord.

    Wist je dat vrouwen de meeste scheidingen aanvragen?

    Dus? Daar zullen de meeste vast een/meerdere goede reden(en) voor hebben.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Dus? Daar zullen de meeste vast een/meerdere goede reden(en) voor hebben.
    Yup, hypergamy en monkey branching.

    Hele goede redenen.

  12. #12
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Yup, hypergamy en monkey branching.

    Hele goede redenen.
    Alsof je bij ze ingewoond hebt. Ga een sneeuwpop maken ofzo.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Alsof je bij ze ingewoond hebt. Ga een sneeuwpop maken ofzo.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Baken van wijsheid dat tribale wijf xD.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Baken van wijsheid dat tribale wijf xD.
    Shaming tactic (vooral niet ingaan op wat ik zei). Is wat vrouwen doen broeder. Gewoon niet meer op ingaan en duimpje geven.