1. #136
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Citaat Geplaatst door MohamedA Bekijk reactie
    Niet mee eens:

    Ik zal uitleggen waarom, hier op marokko.nl heb je mannen die eerloos zijn die letterlijk hun geslachtsdeel volgen. Geen andere doel in het leven dan hun lusten en begeertes bevredigen.

    De vrouw is onschuldig, oprecht, en wilt een man vinden waar ze zich veilig bij voelt een levenspartner vinden die bij haar past.

    Alleen hier zijn mannen op dit forum die letterlijk beter dood verdienen dan leven.
    Smerige zielloze bloedhonden die het niet erg vinden harten te breken van onschuldige vrouwen.

    Als marokko.nl van mij was dan had ik deze mannen een voor een aangepakt en exposed.

    Ik vraag allah de almachtige onze zusters en broeders te beschermen van elke kwaadwillenden persoon en samen houden wij marokko.nl veilig.
    Je hebt 12 reacties.Lijkt me dat je een meisje bent die zich voordoet als jongen .

    Of je bent aan het slijmen in de hoop wat mailtjes in je inbox van ze te krijgen .
    Jij wil zehma laten zien dat jij anders bent de gevoelige jongen .
    Mensen zoals jouw hebben geen eer en trots of een eigen mening.
    Laat een vrouw nou juist niet iemand als jouw willen hebben .Ze zoeken namelijk een leider iemand die voor ze zorgt en ze beschermt.Jij bent meer het type dat haar laat werken terwijl jij de hele dag in je bed wegrot zonder opleiding of toekomstperspectief.

  2. #137
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Citaat Geplaatst door MohamedA Bekijk reactie
    Als eerste heb jij fajr gebeden in de masjid achter de imam, ik betwijfel het,

    Ik ben een zeer eervolle man die heel goed weet hoe een vrouw te behandelen, verantwoordelijk, leiderschap, en discipline zijn eigenschappen die ik bezit.

    Voel je jou aangesproken dat je de hedendaagse vrouw niks kan aanbieden.

    Vrees Allah broeder want dat mist in jou reactie
    Eervol in de coffeeshop en cafe met een biertje in je hand.Om daarna vervolgens 14 jarige meisjes lastig te vallen.Je bent een jochie.Kijk uit dat je niet in de handen van de mocromaffia valt,straks moet je nog iemand omleggen voor een tientje.

  3. #138
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Je plaats je reactie 2 keer .Vertel wat heb je te verbergen .Je doet me denken trouwens aan een loverboy .Vertellen wat ze willen horen om vervolgens hun leven te ruïneren.

    Iemand die bid ,loopt er niet mee te koop.
    Het zijn meestal degenen die er weinig aan doen die ermee te koop lopen .

    De hedendaagse vrouw zal niet in jouw val trappen jochie

  4. #139
    MVC Lid

    Reacties
    158
    02-07-2022

    Citaat Geplaatst door MohamedA Bekijk reactie
    Als eerste heb jij fajr gebeden in de masjid achter de imam, ik betwijfel het,

    Ik ben een zeer eervolle man die heel goed weet hoe een vrouw te behandelen, verantwoordelijkheid, leiderschap, en discipline zijn eigenschappen die ik bezit.

    Voel je jou aangesproken dat je de hedendaagse vrouw niks kan aanbieden.

    Vrees Allah broeder want dat mist in jou reactie
    Wat ben jij een loser.

    Moet je kijken wat je plaats prutser die je bent .
    Hahaha zie je.Ik had gewoon gelijk .

    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5804621