1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Shaming tactic (vooral niet ingaan op wat ik zei). Is wat vrouwen doen broeder. Gewoon niet meer op ingaan en duimpje geven.
    Ik denk dat ze ook zwakbeschaafd is.

  2. #17
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Ik denk dat ze ook zwakbeschaafd is.
    Je mag ook gewoon tegen mij praten ipv over mij, mongooltje.

  3. #18
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door eleganta Bekijk reactie
    True. Maar vrouwen moet stoppen met slachtoffer rol spelen als het op zina aankomt. Je doet het toch echt zelf. Een man kan je niet dwingen tot handelingen tenzij hij een verkrachter is ofzo. Als je gewoon wegblijft bij het slechte zal en man ook dit soort dingen nooit kunnen flikken.

    Laten we heel eerlijk zijn, het zijn meestal vrouwen die het voor andere verpesten. De meeste mannen geloven een goede vrouw niet eens meer omdat anderen een act opvoeren bijvooebeeld.
    Het is van beide kanten. Je doet het samen, de ene zet de eerste stap en de ander stemt in. Beide even veel schuld.

    Maar andersom is dat toch al jaren zo? Dus wat is het probleem? Als mensen minder bekrompen waren, meer bezig waren met het geloof dan was het leven een stuk simpeler en hoefde niemand het lastig voor elkaar te maken.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door eleganta Bekijk reactie
    True. Maar vrouwen moet stoppen met slachtoffer rol spelen als het op zina aankomt. Je doet het toch echt zelf. Een man kan je niet dwingen tot handelingen tenzij hij een verkrachter is ofzo. Als je gewoon wegblijft bij het slechte zal en man ook dit soort dingen nooit kunnen flikken.

    Laten we heel eerlijk zijn, het zijn meestal vrouwen die het voor andere verpesten. De meeste mannen geloven een goede vrouw niet eens meer omdat anderen een act opvoeren bijvooebeeld.
    Je doet het niet echt zelf. Als je 1 of twee gesprekken hebt met een man en hij praat vulgair en over handelingen doen. Dan weet je dat deze man geen respect heeft voor een vrouw. En dat je contact direkt moet stoppen.

  5. #20
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door eleganta Bekijk reactie
    Het is heel simpel. Als vrouwen veranderen en zelfrespect krijgen zullen er niet alleen meer slachtoffers vallen maar ook meer huwelijken voltrokken worden.
    Ja heel sinpel inderdaad. Als BEIDE hun eer en trots behouden, zoals dat hoort, dan waren er geen slachtoffers van beide kanten.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    45
    15-03-2018

    Citaat Geplaatst door eleganta Bekijk reactie
    Ik heb het over handelingen en gemeenschap. Je belandt als vrouw via app toch niet op zijn achterbank of hok woning etc?
    Je hebt mannen die praten over s e x via app.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Gelukkig ben ik dat soort doelgroep nog niet tegengekomen. Geen enkele man heeft met mijn voeten gespeeld, ik kreeg en krijg juist respect. Denk dat dit ook te maken heeft hoe sommige zich opstellen en wat mensenkennis.

  8. #23
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Gelukkig ben ik dat soort doelgroep nog niet tegengekomen. Geen enkele man heeft met mijn voeten gespeeld, ik kreeg en krijg juist respect. Denk dat dit ook te maken heeft hoe sommige zich opstellen en wat mensenkennis.
    Als je je opstelt als slut, dan moet je niet zeuren inderdaad. Maar er zijn genoeg die gewoon respectloos zijn en het bij iedereen proberen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    16
    20-08-2017

    We komen er niet met elkaar over en weer de schuld te geven.
    Ik zie aan beide kanten rotte appels.
    Ik zie om mij heen een grote mismatch. Ik ben een 30+ vrouw, mijn ouders hebben mij netjes opgevoed, kan mij mezelf recht in de spiegel aankijken en zet mij zo goed als mogelijk in voor deen en dunya. Desalniettemin is het verrekte lastig om iemand serieus te treffen. Merendeel vd (marokkaanse) mannen die ik ben tegen gekomen hadden verkeerde intenties of was mentaal niet stabiel. Dit is helaas de/mijn werkelijkheid.
    Ik heb daarom besloten de zoektocht te staken, die lijkt alleen tot mu3sia te leiden ipv van sebab doen. Treurig eigenlijk

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    82
    16-07-2013

    Citaat Geplaatst door TETOUZINT. Bekijk reactie
    Als je je opstelt als slut, dan moet je niet zeuren inderdaad. Maar er zijn genoeg die gewoon respectloos zijn en het bij iedereen proberen.
    Heel veel die respectloos zijn en bij iedereen proberen. Het wordt als vanzelfsprekend gezien dat een vrouw doet waar die man om vraagt omdat zij allang blij mag zijn dat er een man interesse toont. Het ligt echt niet altijd aan de vrouw, misschien aan de eerdere ervaringen van de man maar daar is hij zelf ook bij.

  11. #26
    Prophet Mohammed

    Reacties
    38
    01-11-2014

    Marokkaanse jongens zijn over het algemeen rotzooi. Ze eisen van alle, maar voldoen er vervolgens zelf niet aan.

    Heel veel zijn speels, moge Allah een ieder terug geven wat hij of zij heeft gegeven.

    Tegenwoordig trouwen veel met Nederlanders, waardoor Marokkaanse meisjes minder keuze hebben, als ze zichzelf alsnog graag zien met een Marokkaan.

    De hedendaagse Marokkaan heeft bijna niets meer te bieden. Ik heb vanuit huis normen en waarden meegekregen, ik zie om me heen alleen nog maar dealers en uitkeringtrekkers. Gewoon geen doelen.
    Allah, nabi wa lQuraan.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    736
    09-05-2016

    Zijn er ook Marokkanen(turken) die zeggen:

    papa, ik ben rijp genoeg om te trouwen. kan je iemand voor mij uitzoeken.


    Ik spreek weinig men marokkanen. Veel turken vinden dit niet kunnen ze schamen zich zogenaamd.



    ze gaan wel topiks openen waar ze jan alleman vertellen dat ze willen trouwen.

    En dan die lachwekkende eisen/wensen.


    Vergelijk ik met duas: ''Allah geef mij het beste'' en vervolgens ''ik wil rijkste zijn''.


    Weten wij zelf wel wat we willen?


    mijn zusje had een lijstje samengesteld aan voorwaarden. 3 vond ze belangrijkste:
    niet roken, niet jonger dan zij zelf en niet uit turkije .

    Raad maar met wat voor iemand ze is getrouwd

  13. #28
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    .
    Ik denk dat het beste wat we als vrouwen zouden moeten doen is afstand nemen van direct contact met niet mahram mannen. Wij allemaal weten zeer goed wat de regels zijn betreft omgang tussen beide geslachten en dat het beschermend voor ons zijn. Je interesse kenbaar maken, het leren kennen etc zou je eventueel het beste aanpakken door hulp te vragen aan je beschermers (walis) om jezelf te beschermen en dus nare situaties te voorkomen. En kijk vooral niet naar zij die denken het beter te weten en deze regels negeren slechts omdat je graag iemand wilt hebben. Het leven is te kort om te denken het luxe te hebben deze te verspillen. Take good care of your heart and trust your creator (Allah).
    .

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door hartje_vangoud Bekijk reactie
    We komen er niet met elkaar over en weer de schuld te geven.
    Ik zie aan beide kanten rotte appels.
    Ik zie om mij heen een grote mismatch. Ik ben een 30+ vrouw, mijn ouders hebben mij netjes opgevoed, kan mij mezelf recht in de spiegel aankijken en zet mij zo goed als mogelijk in voor deen en dunya. Desalniettemin is het verrekte lastig om iemand serieus te treffen. Merendeel vd (marokkaanse) mannen die ik ben tegen gekomen hadden verkeerde intenties of was mentaal niet stabiel. Dit is helaas de/mijn werkelijkheid.
    Ik heb daarom besloten de zoektocht te staken, die lijkt alleen tot mu3sia te leiden ipv van sebab doen. Treurig eigenlijk
    Moge Allah swt je een mooie goede gelovige partner schenken! Ik ken ook nog 30 + supermooie dames ma chaa Allah die ongehuwd zijn. Het zijn precies vaak de knappe dames die lang ongehuwd blijven.

  15. #30
    Prophet Mohammed

    Reacties
    38
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Moge Allah swt je een mooie goede gelovige partner schenken! Ik ken ook nog 30 + supermooie dames ma chaa Allah die ongehuwd zijn. Het zijn precies vaak de knappe dames die lang ongehuwd blijven.
    Dat is me ook opgevallen, subhanaAllah.
    Allah, nabi wa lQuraan.