1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Importbruiden die denken dat ze intens gelukkig zullen worden in Europa..

    Ze weten niet dat ze met een loser in de schulden trouwen. Waarom denk je dat mannen een bruid in Marokko zoeken?
    Omdat ze hier niemand kunnen krijgen! Geen enkele opgeleide vrouw met zelfrespect zou met zo'n loser zonder eigen woning in zee gaan
    zonder werk en schulden. Het is vaak de moeder die de inburgering van de bruid betaalt, omdat ze haar zoon gelukkig
    wilt zien. Hoe vaak moet het nou nog gebeuren dat een bruid intens gelukkig wordt na de verloving, terwijl ze hier
    vervolgens elke dag teleurgesteld zit te huilen, als assepoester in het huis van de moeder van zo'n jongen, terwijl ze aan
    de antidepressiva zit?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Zat import bruiden die hier gelukkig zijn en kids baren
    Beter eentje uit marokko uit een strikt gezin, dan een kantine wijf in NL, die versleten is.
    Grappig om te zien dat die meiden in NL altijd slecht prate
    Over maroc meiden... eigen tekortkoming omdat ze een uitzichtloze future hebben.

    De NL maroc meiden scheiden om een laf iets
    Vluchtgedrag naar de overheid

    Maroc meiden uit maroc houde vol en meer islam gericht
    Moving your way

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Mr.Deadly Bekijk reactie
    Zat import bruiden die hier gelukkig zijn en kids baren
    Beter eentje uit marokko uit een strikt gezin, dan een kantine wijf in NL, die versleten is.
    Grappig om te zien dat die meiden in NL altijd slecht prate
    Over maroc meiden... eigen tekortkoming omdat ze een uitzichtloze future hebben.

    De NL maroc meiden scheiden om een laf iets
    Vluchtgedrag naar de overheid

    Maroc meiden uit maroc houde vol en meer islam gericht
    Jij loopt achter. Marokkaanse meiden in Marokko hebben tegenwoordig allang vriendjes gehad. In Nederland zijn er overigens genoeg vrome vrouwen.
    Ga maar lekker Marokkaanse meiden laf noemen, omdat ze trouwen om uit huis te kunnen, terwijl jij dat makkelijk kan als vent.
    De beste stuurlui staan aan wal.

  4. #4
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik ben samen met mijn aapje geimporteerd uit Sri Lanka. We zijn gelukkig. Genoeg fruit in de zee.
    Geduld is de sleutel

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Perseus Bekijk reactie
    Ik ben samen met mijn aapje geimporteerd uit Sri Lanka. We zijn gelukkig. Genoeg fruit in de zee.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    up

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    up

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    3.377
    11-10-2018

    Import of export boeiend.

    Moet gewoon muwahida en selefia zijn en geen gerotzooi als je denkt dat nog te vinden.

    Non se n'arette pas...
    The Prophet (ﷺ) said: Allah forgives my ummah those (bad deeds) their souls may whisper or suggest to them, as long as they do not act (on it) or speak (with it). Bukhari 6664

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door batatazinador Bekijk reactie
    Ze weten niet dat ze met een loser in de schulden trouwen. Waarom denk je dat mannen een bruid in Marokko zoeken?
    Omdat ze hier niemand kunnen krijgen! Geen enkele opgeleide vrouw met zelfrespect zou met zo'n loser zonder eigen woning in zee gaan
    zonder werk en schulden. Het is vaak de moeder die de inburgering van de bruid betaalt, omdat ze haar zoon gelukkig
    wilt zien. Hoe vaak moet het nou nog gebeuren dat een bruid intens gelukkig wordt na de verloving, terwijl ze hier
    vervolgens elke dag teleurgesteld zit te huilen, als assepoester in het huis van de moeder van zo'n jongen, terwijl ze aan
    de antidepressiva zit?
    Jij hebt echt geen idee waar je over praat. Ik ben Hollander die door Allah naar Islam is geleid Alhamdulillah en in shaa Allah gaat trouwen met een vrouw uit Marokko, en dit is echt absurd gewoon.
    Je hebt geen idee hoever je er naast zit hier.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    299
    09-03-2013

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Jij hebt echt geen idee waar je over praat. Ik ben Hollander die door Allah naar Islam is geleid Alhamdulillah en in shaa Allah gaat trouwen met een vrouw uit Marokko, en dit is echt absurd gewoon.
    Je hebt geen idee hoever je er naast zit hier.
    Er zijn oprechte gevallen, maar vaak is het anders..

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Jij hebt echt geen idee waar je over praat. Ik ben Hollander die door Allah naar Islam is geleid Alhamdulillah en in shaa Allah gaat trouwen met een vrouw uit Marokko, en dit is echt absurd gewoon.
    Je hebt geen idee hoever je er naast zit hier.
    Ewa Mushrik en Mushrika.
    Hoeveel accounts heb je.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Ewa Mushrik en Mushrika.
    Hoeveel accounts heb je.
    Komt ie weer hoor. Ja ik ben inderdaad vrij actief met posten hier op forums.marokko.nl, maar ik heb maar 1 account.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Komt ie weer hoor. Ja ik ben inderdaad vrij actief met posten hier op forums.marokko.nl, maar ik heb maar 1 account.
    Ewa BenKamal.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Ewa BenKamal.
    Wie of wat is benkamal?

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Wie of wat is benkamal?

    Jij bent een vrouw die zich voordoet als man
    YAl Munafiqa.