1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Illuminati

    As salaam walaikum, had het net met een broeder van mijn werk over Illuminati. Ook zo'n vaag iets wat je aan het denken zet.
    Er is bijvoorbeeld ook die ene jaarlijkse meeting, ik kan even niet op de naam komen, maar er worden daar dingen besproken en er wordt nooit naar buiten verteld wat er wordt besproken.
    Hij zegt "wat denk je dat ze daar doen?" . Ik zeg nou iets van besprekingen houden over world control. Dus hij zegt" ja en hoe denk je dat die world control kan worden behouden. Door het offeren van dieren, kinderen en maagden aan de Shaytan" .
    Maarja hoe wil je die dieren en maagden naar binnen krijgen als de media constant erop focust. Hij zegt nou via een geheime ingang.
    Wat denken jullie hiervan?

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Vroeger werden die offers openlijk voor de ogen van het publiek gedaan , nu uit het zicht .
    In Amerika verdwijnen jaarlijks 800.000 kinderen die nooit terug gevonden worden

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Illuminati

    Bildenbergconferentie

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Bildenbergconferentie
    ah yes, Bildenbergconferentie die bedoel ik. Maar zou t serieus zou zijn dat ze dat soort dingen daar doen?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Vroeger werden die offers openlijk voor de ogen van het publiek gedaan , nu uit het zicht .
    In Amerika verdwijnen jaarlijks 800.000 kinderen die nooit terug gevonden worden
    800.000. Serieus? Ik ga ff googlen over dit.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    ah yes, Bildenbergconferentie die bedoel ik. Maar zou t serieus zou zijn dat ze dat soort dingen daar doen?
    Zou het niet weten,ben daar niet aanwezig.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door FCE Bekijk reactie
    Zou het niet weten,ben daar niet aanwezig.
    Is wel gestoord gestoord als dat echt zou gebeuren daar. Offeren aan de Shaytan om world control te kunnen behouden. ff stiekem camera's installeren om te spyen daar:P