1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    U zegt dat kinderen de waarheid moet worden onderwezen en dat link je aan het bestaan van god als voorbeeld.
    Mogen de scholen aan deze kinderen ook uitleggen dat aids het meest voorkomt onder de homo's.

    En het liefst nadat men klaar is met de info over homo's en hun rechten en dat het normaal is om homo te zijn.
    Als in we weten niet of god bestaat, dus vind ik het raar wanneer een school kinderen zou leren dat god bestaat.

    En ja hoor, dat mag men kinderen (op een bepaalde leeftijd) best vertellen wat betreft AIDS.
    Sterker nog, dat lijkt me verstandig, om te pogen het zoveel mogelijk te voorkomen.

  2. #32
    Verbannen

    Reacties
    1.479
    08-02-2017

    Kinderen alvast klaar stomen voor de babylonische sodomiecultuur van de westerlingen .

  3. #33
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Als in we weten niet of god bestaat, dus vind ik het raar wanneer een school kinderen zou leren dat god bestaat.

    En ja hoor, dat mag men kinderen (op een bepaalde leeftijd) best vertellen wat betreft AIDS.
    Sterker nog, dat lijkt me verstandig, om te pogen het zoveel mogelijk te voorkomen.
    waarom op een bepaalde leeftijd..
    zou het niet beter zijn om beide dus zowel de info over de homo's als over aids als een thema te gebruiken..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door Anti-mushrikeen Bekijk reactie
    Kinderen alvast klaar stomen voor de babylonische sodomiecultuur van de westerlingen .
    Er zijn meer hetero's die sodomie doen dan homo's

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Bionaut Bekijk reactie
    Ignorence = Bliss
    Ik moet even nadenken wat een ultra orthodoxe atheïst is.

    Is dat iemand die hard in de leer is dat religie een fabeltje is?

    En anderen ontkennen dat wat minder?!

    Het is me echt niet duidelijk zo.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Er zijn meer hetero's die sodomie doen dan homo's
    Toch wel mooi om te zien hier, dat vele
    Overtuigde religieuze forum leden hier
    Zo veel over een komsten hebben met ultra
    Orthodoxe joden...

    Ik hoop dat ze zelf de ironie ook eens in gaan zien.

  7. #37
    False flag

    Reacties
    986
    15-01-2016

    dat is niet vreemd domme cunt ,onwetend stuk stront.logisch dat we overeenkomsten hebben met orthodoxe joden.
    ongelofelijk hoe beperkt jullie zijn ,alleen maar dure woorden gebruiken maar inhoud niet aanwezig.

    JE SUIS INSIDE JOB


  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door DEMO Bekijk reactie
    waarom op een bepaalde leeftijd..
    zou het niet beter zijn om beide dus zowel de info over de homo's als over aids als een thema te gebruiken..
    Ik ga een drie-jarige ook niet meer vertellen dan dat er ook mannen zijn die met mannen samenwonen en vrouwen met vrouwen.
    Ik ga ze niet vertellen over zaken gerelateerd aan seks.
    Dat is niet gepast op die leeftijd.
    Om een klein kind uit te leggen wat AIDS is en hoe dat ontstaat, dat is niet voor die leeftijd.
    Lijkt me vrij logisch.

    Zodra ze oud genoeg zijn voor seksuele voorlichting zal ik ze uitleggen wat SOA's zijn en hoe dat te voorkomen.
    Overigens de manieren om SOA's te voorkomen zijn altijd hetzelfde, met welk geslacht je dan ook seks hebt, dus heeft het weinig zin om te vertellen dat homoseksuelen minder goed aan protectie doen.

    Als ik mijn kinderen uitleg wat criminaliteit is en dat dat slecht is, ga ik daar ook niet bij vertellen dat ze in Nederland gemiddeld meer kans lopen dat tegen te komen bij niet blanke mensen.

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ga een drie-jarige ook niet meer vertellen dan dat er ook mannen zijn die met mannen samenwonen en vrouwen met vrouwen.
    Ik ga ze niet vertellen over zaken gerelateerd aan seks.
    Dat is niet gepast op die leeftijd.
    Om een klein kind uit te leggen wat AIDS is en hoe dat ontstaat, dat is niet voor die leeftijd.
    Lijkt me vrij logisch.

    Zodra ze oud genoeg zijn voor seksuele voorlichting zal ik ze uitleggen wat SOA's zijn en hoe dat te voorkomen.
    Overigens de manieren om SOA's te voorkomen zijn altijd hetzelfde, met welk geslacht je dan ook seks hebt, dus heeft het weinig zin om te vertellen dat homoseksuelen minder goed aan protectie doen.

    Als ik mijn kinderen uitleg wat criminaliteit is en dat dat slecht is, ga ik daar ook niet bij vertellen dat ze in Nederland gemiddeld meer kans lopen dat tegen te komen bij niet blanke mensen.


    Je moet helemaal zelf weten wat jij je kinderen wijsmaakt, dat is jou goed recht.
    Net zoals wij onze kinderen op onze manier willen opvoeden, dus we bepalen zelf hoe en wat we ze leren. Ik ga mijn kinderen dus heel rustig uitleggen dat Allah subhana wa taala Adam en Eva heeft geschapen, en geen Adam en Adam.
    En je vergelijking met criminelen gaat totaal niet op, ten eerste is ethnisch profileren een harde realiteit. Als de politie alleen maar op Marokkanen focust en de rest als bijzaak ziet dan is het niet meer dan logisch dat wij bovenaan komen te staan. Maar of dat ook matcht met de realiteit is nog maar de vraag. Op deze manier komen grotere jongens niet snel in beeld. En ik ken je vertellen dat in de onderwereld iedereen met elkaar samenwerkt, criminelen discrimineren elkaar niet. Dus het is een fabeltje dat allochtonen crimineler zijn dan blanken. Sterker nog, hier in het zuiden zijn het juist de Nederlanders die de dienst uitmaken in de onderwereld. Zij worden zelden aangepakt, de aandacht gaat altijd uit naar de allochtonen. Er klopt geen moer van de cijfers van de cbs. Verder snap ik niet zozeer waarom de staat onderscheid maakt onder de criminelen, begrijp niet zozeer waar het goed voor is.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Je moet helemaal zelf weten wat jij je kinderen wijsmaakt, dat is jou goed recht.
    Net zoals wij onze kinderen op onze manier willen opvoeden, dus we bepalen zelf hoe en wat we ze leren. Ik ga mijn kinderen dus heel rustig uitleggen dat Allah subhana wa taala Adam en Eva heeft geschapen, en geen Adam en Adam.
    En je vergelijking met criminelen gaat totaal niet op, ten eerste is ethnisch profileren een harde realiteit. Als de politie alleen maar op Marokkanen focust en de rest als bijzaak ziet dan is het niet meer dan logisch dat wij bovenaan komen te staan. Maar of dat ook matcht met de realiteit is nog maar de vraag. Op deze manier komen grotere jongens niet snel in beeld. En ik ken je vertellen dat in de onderwereld iedereen met elkaar samenwerkt, criminelen discrimineren elkaar niet. Dus het is een fabeltje dat allochtonen crimineler zijn dan blanken. Sterker nog, hier in het zuiden zijn het juist de Nederlanders die de dienst uitmaken in de onderwereld. Zij worden zelden aangepakt, de aandacht gaat altijd uit naar de allochtonen. Er klopt geen moer van de cijfers van de cbs. Verder snap ik niet zozeer waarom de staat onderscheid maakt onder de criminelen, begrijp niet zozeer waar het goed voor is.
    Waarom onderscheidt wordt gemaakt weet ik ook niet precies.
    Ik denk dat het bij preventie en oplossen van criminaliteit wel handig is om bepaalde zaken te weten.

    Daarnaast, etnisch profileren of niet, de cijfers liegen niet.
    Je kunt wel zeggen dat wat het cbs zegt niet klopt, maar dat is niet op bewijs gestoeld.
    We apart dat je de cijfers niet gelooft en tegelijkertijd etnisch profileren als de enige oorzaak presenteert voor de verschillen.
    Alle bewijzen duiden er op dat de grootste invloed op crimineel gedrag, sociale en economische status is en niet etnisch profileren, hoewel ik zeker niet ontken dat dat gebeurt.

    Wat betreft hoe jij je kind opvoedt, uiteraard moet je dat helemaal zelf weten.
    Die vrijheid heeft iedereen en ik pleit zeker niet voor inperken van de vrijheid, integendeel.
    Maar we hebben het hier niet over wat jij je kinderen vertelt.
    We hebben het over wat kinderen op (de door de staat betaalde) scholen wordt geleerd.
    En daar is wat mij betreft geen ruimte voor zaken presenteren als feit, die helemaal geen feit zijn.

  11. #41
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Toch wel mooi om te zien hier, dat vele
    Overtuigde religieuze forum leden hier
    Zo veel over een komsten hebben met ultra
    Orthodoxe joden...

    Ik hoop dat ze zelf de ironie ook eens in gaan zien
    .
    Er is geen ironie want dat is gewoon een feit arabieren joden zijn neven van elkaar en wij doen ook aan besnijdenis net zoals de joden .

  12. #42
    MVC Premium

    Reacties
    27.035
    20-05-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik ga een drie-jarige ook niet meer vertellen dan dat er ook mannen zijn die met mannen samenwonen en vrouwen met vrouwen.
    Ik ga ze niet vertellen over zaken gerelateerd aan seks.
    Dat is niet gepast op die leeftijd.
    Om een klein kind uit te leggen wat AIDS is en hoe dat ontstaat, dat is niet voor die leeftijd.
    Lijkt me vrij logisch.

    Zodra ze oud genoeg zijn voor seksuele voorlichting zal ik ze uitleggen wat SOA's zijn en hoe dat te voorkomen.
    Overigens de manieren om SOA's te voorkomen zijn altijd hetzelfde, met welk geslacht je dan ook seks hebt, dus heeft het weinig zin om te vertellen dat homoseksuelen minder goed aan protectie doen.

    Als ik mijn kinderen uitleg wat criminaliteit is en dat dat slecht is, ga ik daar ook niet bij vertellen dat ze in Nederland gemiddeld meer kans lopen dat tegen te komen bij niet blanke mensen.
    duidelijk dat je niet wilt begrijpen wat ik bedoel..
    op welke leeftijd zou je kinderen met info over homo's willen informeren..
    "Wie voor slavernij kiest, zal de afwezigheid van vrijheid niet voelen"

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Charliechaplin. Bekijk reactie
    dat is niet vreemd domme cunt ,onwetend stuk stront.logisch dat we overeenkomsten hebben met orthodoxe joden.
    ongelofelijk hoe beperkt jullie zijn ,alleen maar dure woorden gebruiken maar inhoud niet aanwezig.
    Duidelijk dat de ironie je totaal ontgaat.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    7.332
    15-09-2015

    Citaat Geplaatst door Wouldcha3b Bekijk reactie
    Er is geen ironie want dat is gewoon een feit arabieren joden zijn neven van elkaar en wij doen ook aan besnijdenis net zoals de joden .
    Wordt het je nu ook duidelijk?

    De een gelooft in dit deel van het sprookje, de andere in het andere deel van het sprookje.
    En op het einde roept men allemaal voor speciale wetten om deze regels uit hun eigen sprookjes
    boeken te ondersteunen. Terwijl beide groepen ook weer eist dat anderen hun rechten worden
    ingeperkt.

    Alles in pot nat.

    Men kiest om in het vrije westen te leven, want daar is geld en vrijheid.
    Maar die vrijheid weigert men anderen te geven.

    En op andere zaken vechten deze twee groepen elkaar de tent uit.

    Als buitenstaander lach ik bijna om de onnozelheid, en het totale gebrek aan logica.

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Habibi88 Bekijk reactie
    Wordt het je nu ook duidelijk?

    De een gelooft in dit deel van het sprookje, de andere in het andere deel van het sprookje.
    En op het einde roept men allemaal voor speciale wetten om deze regels uit hun eigen sprookjes
    boeken te ondersteunen. Terwijl beide groepen ook weer eist dat anderen hun rechten worden
    ingeperkt.

    Alles in pot nat.

    Men kiest om in het vrije westen te leven, want daar is geld en vrijheid.
    Maar die vrijheid weigert men anderen te geven.

    En op andere zaken vechten deze twee groepen elkaar de tent uit.

    Als buitenstaander lach ik bijna om de onnozelheid, en het totale gebrek aan logica.
    Alles is beter dan een atheistische sodomiepromoter als jou ga je kont in de gay district verkopen daar is de enige waar jou soort goed voor is kaffir .