1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    Het volk is voor universeel gezondheidzorg, voor wapenwetgeving, voor klimaatdoelstellingen, goede schoolsysteem etc etc..

    Worden hun eisen ingewilligd?

    Vergeet alles wat je hebt geleerd op school voordat je de bajes in belande voor fietsendiefstal. Dit is real life, het echte schaakwerk ya lambahdel

    Je moet nog veel leren
    jij bent nooit serieus dima die ta7mariat , grow up a le7mar

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    je hebt ook amerikanen die zich afvragen waarom ze altijd israel moeten steunen , pro israel amerikanen hebben maar een argument enige democratie in midden oosten
    omdat ze mischien toch denken dat Israëlieten werkelijk over goddelijk krachten bezitten want volgens joden heeft Jacob zelfs God verslagen en dat zijn volk de naam mag dragen isreal

    Se betekenis van isreal betekent niet te verslaan of niemand kan van dit volk winnen

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    jij bent nooit serieus dima die ta7mariat , grow up a le7mar
    Je krijgt op elke topic klapjes.. beter log je uit

  4. #19
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Volgens somige joden kunnen Amerikanen of wie dan ook nooit van Israël winnen. Want volgens joden heeft Jacob zelfs god verslagen in worsteling wedstrijd. Volgens de joden was zogenaamd God in het lichaam van mens dat god zelfs angstig werd dat hij gezien werd door mensen in positie dat hij verslagen werd door jacob. De joden zeggen ook dat god daarom gesmeekt heeft of jacob hem los wil laten. Jacob wil zogenaamd god in mensen lichaam wel los laten maar eiste overwinning op op een voorwaarde dat zijn volk over goddelijk krachten moesten beschikken en dat zijn volk voor altijd de sterkste volk moet blijven op de aarde. God in mensen lichaam ging hier mee akkoord en Jacob mocht de naam isreal dragen wat betekent niet te verslaan. Isreal betekent dat niemand van deze volk kan winnen. Dat is wat bij sommige isrealische mensen nog steeds denken dat ze over goddelijk krachten bezitten.
    bron

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    omdat ze mischien toch denken dat Israëlieten werkelijk over goddelijk krachten bezitten want volgens joden heeft Jacob zelfs God verslagen en dat zijn volk de naam mag dragen isreal

    Se betekenis van isreal betekent niet te verslaan of niemand kan van dit volk winnen
    azulisten willen wannabe zion zijn

  6. #21
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    Je krijgt op elke topic klapjes.. beter log je uit
    hahahaha , die moet nog geboren worden

  7. #22
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    venom , waarom altijd die ta7mariat ?

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    bron
    Ge 32:27 En Hij zei tegen hem: Wat is uw naam? En hij antwoordde: Jakob.
    Ge 32:28 Toen zei Hij: Uw naam zal voortaan niet meer Jakob luiden, maar Israël, want u hebt met God en met mensen gestreden, en hebt overwonnen.
    Ge 32:29 Jakob vroeg daarop: Vertel [mij] toch Uw Naam. En Hij zei: Waarom vraagt u naar Mijn Naam? En Hij zegende hem daar.
    Ge 32:30 En Jakob gaf die plaats de naam Pniël. Want, [zei hij,] ik heb God gezien van aangezicht tot aangezicht, en mijn leven is gered.
    Ge 32:31 En de zon ging over hem op, toen hij door Pniël gegaan was; hij ging echter mank aan zijn heup.
    Ge 32:32 Daarom eten de Israëlieten tot op deze dag de heupspier niet, die zich boven het heupgewricht bevindt, omdat Hij het heupgewricht van Jakob bij de heupspier had aangeraakt.

  9. #24
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    Ge 32:27 En Hij zei tegen hem: Wat is uw naam? En hij antwoordde: Jakob.
    Ge 32:28 Toen zei Hij: Uw naam zal voortaan niet meer Jakob luiden, maar Israël, want u hebt met God en met mensen gestreden, en hebt overwonnen.
    Ge 32:29 Jakob vroeg daarop: Vertel [mij] toch Uw Naam. En Hij zei: Waarom vraagt u naar Mijn Naam? En Hij zegende hem daar.
    Ge 32:30 En Jakob gaf die plaats de naam Pniël. Want, [zei hij,] ik heb God gezien van aangezicht tot aangezicht, en mijn leven is gered.
    Ge 32:31 En de zon ging over hem op, toen hij door Pniël gegaan was; hij ging echter mank aan zijn heup.
    Ge 32:32 Daarom eten de Israëlieten tot op deze dag de heupspier niet, die zich boven het heupgewricht bevindt, omdat Hij het heupgewricht van Jakob bij de heupspier had aangeraakt.
    hij vecht niet tegen god maar met god a le7mara

  10. #25
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    32:24 Maar Jakob bleef alleen achter, en een Man worstelde met hem, totdat de dageraad aanbrak.
    Ge 32:25 En toen [de Man] zag dat Hij hem niet kon overwinnen, raakte Hij zijn heupgewricht aan, zodat het heupgewricht van Jakob ontwricht raakte toen Hij met hem worstelde.
    Ge 32:26 En Hij zei: Laat Mij gaan, want de dageraad is aangebroken. Maar hij zei: Ik zal U niet laten gaan, tenzij U mij zegent.
    Ge 32:27 En Hij zei tegen hem: Wat is uw naam? En hij antwoordde: Jakob.
    Ge 32:28 Toen zei Hij: Uw naam zal voortaan niet meer Jakob luiden, maar Israël, want u hebt met God en met mensen gestreden, en hebt overwonnen.
    Ge 32:29 Jakob vroeg daarop: Vertel [mij] toch Uw Naam. En Hij zei: Waarom vraagt u naar Mijn Naam? En Hij zegende hem daar.
    Ge 32:30 En Jakob gaf die plaats de naam Pniël. Want, [zei hij,] ik heb God gezien van aangezicht tot aangezicht, en mijn leven is gered.
    Ge 32:31 En de zon ging over hem op, toen hij door Pniël gegaan was; hij ging echter mank aan zijn heup.




    Dat is de reden dat Israëlieten geloven dat geen 1 volk ze kan verslaan omdat god Jacob heeft beloofd zijn volk over goddelijk krachten bezitten en dat voor altijd sterkste volk blijft

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    32:24 Maar Jakob bleef alleen achter, en een Man worstelde met hem, totdat de dageraad aanbrak.
    Ge 32:25 En toen [de Man] zag dat Hij hem niet kon overwinnen, raakte Hij zijn heupgewricht aan, zodat het heupgewricht van Jakob ontwricht raakte toen Hij met hem worstelde.
    Ge 32:26 En Hij zei: Laat Mij gaan, want de dageraad is aangebroken. Maar hij zei: Ik zal U niet laten gaan, tenzij U mij zegent.
    Ge 32:27 En Hij zei tegen hem: Wat is uw naam? En hij antwoordde: Jakob.
    Ge 32:28 Toen zei Hij: Uw naam zal voortaan niet meer Jakob luiden, maar Israël, want u hebt met God en met mensen gestreden, en hebt overwonnen.
    Ge 32:29 Jakob vroeg daarop: Vertel [mij] toch Uw Naam. En Hij zei: Waarom vraagt u naar Mijn Naam? En Hij zegende hem daar.
    Ge 32:30 En Jakob gaf die plaats de naam Pniël. Want, [zei hij,] ik heb God gezien van aangezicht tot aangezicht, en mijn leven is gered.
    Ge 32:31 En de zon ging over hem op, toen hij door Pniël gegaan was; hij ging echter mank aan zijn heup.




    Dat is de reden dat Israëlieten geloven dat geen 1 volk ze kan verslaan omdat god Jacob heeft beloofd zijn volk over goddelijk krachten bezitten en dat voor altijd sterkste volk blijft
    zijn vaker verslagen a geit

  12. #27
    Verbannen

    Reacties
    1.505
    30-12-2018

    Echt een chimpies

  13. #28
    Verbannen

    Reacties
    416
    16-11-2018

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    hij vecht niet tegen god maar met god a le7mara
    God die verlegen werd na dat hij verslagen werd door jacob in een worsteling en smeekte dat jacob hem.moest los laten.

  14. #29
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door -VENOM- Bekijk reactie
    Echt een chimpies
    jij bent zeker vaker gepest op school

  15. #30
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Barghwata Bekijk reactie
    God die verlegen werd na dat hij verslagen werd door jacob in een worsteling en smeekte dat jacob hem.moest los laten.
    zo