1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Soms moet je afstand nemen

    Soms moet je afstand nemen van datgene wat je bemint, zo vergroot je de kans om het te " krijgen"

    Te dichterbij komen kan afstotend zijn

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1
    14-01-2019

    wat lul je nou mafkees

  3. #3
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Correctie :

    If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesn’t, then it was never meant to be.
    You either win or learn.

  4. #4
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Citaat Geplaatst door TheRealBassou Bekijk reactie
    Soms moet je afstand nemen van datgene wat je bemint, zo vergroot je de kans om het te " krijgen"

    Te dichterbij komen kan afstotend zijn
    Hard to get spelen heet dat.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Jaren 90 gedoe
    Moving your way

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Hard to get spelen heet dat.
    Nee nee
    Niet hard to get spelen
    Gewoon de andere ruimte geven om in alle rust te kunnen ademen.
    Niet negeren, maar ruimte geven.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Mr.Deadly Bekijk reactie
    Jaren 90 gedoe
    wat meneer X in de jaren 90 meegemaakt heeft, maakt meneer Y in de jaren 110.

    iedereen heeft zijn eigen "jaren 90".

    niet iedereen is 40 jaar oud.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    5.832
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door Complete Bekijk reactie
    Correctie :

    If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesn’t, then it was never meant to be.
    Ik vind dit zo een onzin, maar volgens mij plaats je het niet omdat je er mee eens bent?
    If you 'don't know', Allah knows.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Complete Bekijk reactie
    Correctie :

    If you love something, let it go. If it comes back to you, its yours forever. If it doesn’t, then it was never meant to be.
    Nou nee, ik zeg niet dat je het moet laten gaan, ik zeg dat je het ruimte moet geven.

    Wat jij zegt (althans, wat jij overneemt van anderen) heeft niks te maken met wat ik zeg.

  10. #10
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Citaat Geplaatst door Edge Bekijk reactie
    Ik vind dit zo een onzin, maar volgens mij plaats je het niet omdat je er mee eens bent?
    Nou ja betekenis is anders eigenlijk : Het staat voor geef iemand de vrijheid om gevoelens voor je op te bouwen ipv te forceren. Als die er niet zijn kan hij/zij zonder druk op zich te voelen verder gaan met zijn leven. En als je dat doet zal je eerder pure liefde treffen.
    You either win or learn.

  11. #11
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Afstand nemen in de vorm van minderen in het soort aandacht, waardoor het aapje uit de kraag komt ipv de mouw en dan zit je goed.
    Geduld is de sleutel

  12. #12
    Dear mama

    Reacties
    3.464
    05-03-2013

    Wat een onzin! Bij de juiste persoon hoef je geen afstand te nemen. Een persoon die jou een aantal dagen niet spreekt, daarvan kan je al vanuit gaan; he or she ain’t right for ya.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    3.260
    29-10-2006

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Wat een onzin! Bij de juiste persoon hoef je geen afstand te nemen. Een persoon die jou een aantal dagen niet spreekt, daarvan kan je al vanuit gaan; he or she ain’t right for ya.
    +6272772.
    18 Eigenschappen waar Allah van houdt. http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5455580

    https://curiouscat.me/Kajol <-- voor vragen ed.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    499
    13-01-2019

    Citaat Geplaatst door Eufje. Bekijk reactie
    Wat een onzin! Bij de juiste persoon hoef je geen afstand te nemen. Een persoon die jou een aantal dagen niet spreekt, daarvan kan je al vanuit gaan; he or she ain’t right for ya.
    Er staat niet voor niks daar SOMS.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    134
    22-12-2013

    Enkel als het minder gaat dan moet je inderdaad wat koeler en afstand nemen, komt hij/zij terugkrabbelen dan is het echt, zo niet dan is hij/zij niet de juiste. Of soms eens afstand nemen om de ander te laten voelen wat hij/zij zou missen moest hij/zij het opgeven of ineens minder tijd aan je besteden.. want soms beseffen mensen echt niet wat ze in handen hebben, tot ze het verliezen.
    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.