1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Saudi Arabie lijkt mij het mooiste land om te wonen als moslim...

    Als ik die mogelijkheid had zou ik er zeker gaan wonen bi idhni Allaah.. Ergens in Mekka/Medina/Riyadh/Jeddah of Dammam.

    Laat je niet hersenspoelen door het westen met termen als onderdrukking enso...
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  2. #2
    /lol/

    Reacties
    3.340
    16-11-2010

    ooit geweest

    or just talking?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door ryuzaki Bekijk reactie
    ooit geweest

    or just talking?
    Geweest Alhamdolillaah, aantal jaartjes geleden inmiddels. Maar zeker voor herhaling vatbaar.

    Maar ik spreek ook meerdere mensen die daar wonen/werken/studeren.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  4. #4
    /\

    Reacties
    278
    01-09-2018

    Ben er geweest.
    Eng daar.

  5. #5
    Bijna Lid

    Reacties
    12
    25-10-2018

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Ben er geweest.
    Eng daar.
    Hoezo eng? Kan je wat enge voorbeelden benoemen?

  6. #6
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Citaat Geplaatst door Shanara Bekijk reactie
    Hoezo eng? Kan je wat enge voorbeelden benoemen?
    Je mag als vrouw alleen met toestemming reizen studeren ?

    Andersen denkenden dan de regering worden vervolgd of opgepakt en in ergste gevallen onthoofd in het openbaar.

    al amr bil maruf politie zit achter vrouwen aan maar mannen chillen hem rustige en doen de ergste dingen.
    You either win or learn.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.404
    25-03-2018

    Als je daar geboren was dan had je t goed
    De staat betaalt alles voor je,,

    Elke inwoner daar krijgt een budget ,, maandelijks ofzo
    Moving your way

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    2.715
    09-09-2009

    jazekers!
    heel veilig, mooi weer, landschappen, goedkoop tanken en geen tot weinig fitna om je heen..

  9. #9
    EoA

    Reacties
    219
    03-04-2010

    Elk land is prima

  10. #10
    Ineffable

    Reacties
    11
    09-01-2017

    Citaat Geplaatst door Ikbenbaashh Bekijk reactie
    Hier is zo'n, verwesterde teelbal van de vrouwen
    Zegt het pubertje dat cocaïne snuivende Tony Montana als held heeft staan. Spreek me weer aan als je ballen ingedaald zijn.
    You either win or learn.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door Drow Bekijk reactie
    Ben er geweest.
    Eng daar.
    Leugens.. alles behalve eng. Ken geen veiliger land man, mensen laten hun winkels open en gaan rustig naar de moskee wa lillaah l hamd.
    Citaat Geplaatst door Complete Bekijk reactie
    Je mag als vrouw alleen met toestemming reizen studeren ?

    Andersen denkenden dan de regering worden vervolgd of opgepakt en in ergste gevallen onthoofd in het openbaar.

    al amr bil maruf politie zit achter vrouwen aan maar mannen chillen hem rustige en doen de ergste dingen.
    Klopt, vrouwen mogen niet alleen reizen Alhamdolillaah. Moet een Mahram bij zijn, dit is wat ons geloof zegt. Grote ni3ma dat Saudi dit toepast.

    Je mag andersdenkend zijn hoor, alleen idd er zijn zeker grenzen in wat je kunt zeggen. Het is zeker niet zoals in het westen, en dat is maar goed ook.

    En weer een andere leugen, mannen en vrouwen worden aangepakt als dit nodig is. Volgend mij zijn er zelfs meer mannen opgepakt dan vrouwen.

    Saudi is niet perfect, zowel leiders als volk niet. Net zoals elk ander volk.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Ik kan me voorstellen dat SKA voor veel moslims (mannen) aantrekkelijk klinkt om te wonen.
    Ik vraag me af in hoeverre vrouwen daar hetzelfde over denken en of het ook zo prettig wonen is voor niet moslims.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Ik kan me voorstellen dat SKA voor veel moslims (mannen) aantrekkelijk klinkt om te wonen.
    Ik vraag me af in hoeverre vrouwen daar hetzelfde over denken en of het ook zo prettig wonen is voor niet moslims.
    Wa die Saudische vrouwen leven goedd...luxe leventje bro. Check die winkelcentra daar, vol met vrouwen en ze geven gek uit ahahaha
    Qatar 2022 In Sha Allaah !

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.769
    15-04-2016

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Wa die Saudische vrouwen leven goedd...luxe leventje bro. Check die winkelcentra daar, vol met vrouwen en ze geven gek uit ahahaha
    Oh ja men is daar rijk.
    Maar dat is toch bepaald niet het enige waar het leven om draait.
    Vrouwen mogen daar niet hetzelfde als mannen en daar zijn veel vrouwen het niet mee eens.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    10.325
    13-02-2010

    Citaat Geplaatst door MikeH Bekijk reactie
    Oh ja men is daar rijk.
    Maar dat is toch bepaald niet het enige waar het leven om draait.
    Vrouwen mogen daar niet hetzelfde als mannen en daar zijn veel vrouwen het niet mee eens.
    Vrouwen mogen niet hetzelfde als mannen, en mannen mogen niet hetzelfde als vrouwen. Dat is ook ons geloof.

    Natuurlijk zijn er dingen die nergens op slaan, zoals autorijden maar dat word nu ook veranderd.

    Vrouwen werken daar, vrouwen verdienen goed en leven in een prachtige omgeving.
    Qatar 2022 In Sha Allaah !