1. #31
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Ik ben mn eigen psycholoog. Ben verdomd goed. Al zeg ik tzelf. Het blijft branden.
    Ok, wat doe je dan als psycholoog om het brandende te houden?

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ok, wat doe je dan als psycholoog om het brandende te houden?
    Ik speel met mijn mindsetting.

  3. #33
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Ik speel met mijn mindsetting.
    Hoe speel je dan met je mindsetting?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Hoe speel je dan met je mindsetting?
    Waarom wil je alles weten? Ik kan niet precies uitleggen, maar ik doe t wel. Normaal zou ik janken als iemand bot zou doen en nu niet. Nu pak ik alleen t feitelijke eruit. De woorden die gezegd zijn.

    Dat soort dingen.

  5. #35
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Waarom wil je alles weten? Ik kan niet precies uitleggen, maar ik doe t wel. Normaal zou ik janken als iemand bot zou doen en nu niet. Nu pak ik alleen t feitelijke eruit. De woorden die gezegd zijn.

    Dat soort dingen.
    Ik wil niet alles weten, ik wil het gewoon duidelijk hebben wat je bedoelt. Ik vraag door.

    Hmm, dus eigenlijk gewoon een soort afsluiten emotioneel voor bepaalde woorden?

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik wil niet alles weten, ik wil het gewoon duidelijk hebben wat je bedoelt. Ik vraag door.

    Hmm, dus eigenlijk gewoon een soort afsluiten emotioneel voor bepaalde woorden?
    Hahah nieuwsgierig aagje.

    Nee dat niet. Maar de emo reacties van andere niet meer als lijdraad zien. in een gesprek. Maar dit is een voorbeeld.

  7. #37
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Hahah nieuwsgierig aagje.

    Nee dat niet. Maar de emo reacties van andere niet meer als lijdraad zien. in een gesprek. Maar dit is een voorbeeld.
    Ik probeer eigenlijk door jou te bevragen wat je doet om jezelf overeind te houden, te kijken wat je energiegevers zijn. Wat je ook kan doen is kijken naar je energiezuigers en ze uit je leven (proberen te) bannen.

    Geloof me, veel mensen daarbuiten zijn psycho en je doet er goed aan hun grillige stemmingen jou niet te laten beinvloeden. Het zijn ook alleen maar gekwetste mensen, die het allemaal niet persoonlijk bedoelen.

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Ik probeer eigenlijk door jou te bevragen wat je doet om jezelf overeind te houden, te kijken wat je energiegevers. Wat je ook kan doen is kijken naar je energiezuigers en ze uit je leven (proberen te) bannen.

    Geloof me, veel mensen daarbuiten zijn psycho en je doet er goed aan hun grillige stemmingen jou niet te laten beinvloeden. Het zijn ook alleen maar gekwetste mensen, die het allemaal niet persoonlijk bedoelen.
    Oke op die manier. Ik hou mezelf wrl overeind. thnks.

    Jij snap mij niet. Ik hoor de woorden, niet de manier waarop het gezegd wordt Snap je. Objectief luisteren.
    Het heeft mij enorm geholpen.

  9. #39
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    Oke op die manier. Ik hou mezelf wrl overeind. thnks.

    Jij snap mij niet. Ik hoor de woorden, niet de manier waarop het gezegd wordt Snap je. Objectief luisteren.
    Het heeft mij enorm geholpen.
    Haha, sneaky he. Het was goed bedoeld hoor, don't run away now!

    Ok, ik snap je dan niet, op welke manier luister je objectief? Zonder dat je er bijgedachtes hebt, zoiets?

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    Haha, sneaky he. Het was goed bedoeld hoor, don't run away now!

    Ok, ik snap je dan niet, op welke manier luister je objectief? Zonder dat je er bijgedachtes hebt, zoiets?

    I know. Nee ben er nog haha.


    Pff hahaha. Ja ik hoor alleen de woorden. Niet de emoties die ze erbij hebben of waarmee ze het zeggen. Is lastig uitleggen. En ik ben al drama met dingen uitleggen in rl laat staan online.


    Boze stem: 'Ik ben boos?!?!'

    Ik hoor alleen. Ik ben boos.


    fucked we komen er niet uit.

  11. #41
    Living Life

    Reacties
    4.208
    25-01-2005

    Citaat Geplaatst door Postiv Bekijk reactie
    I know. Nee ben er nog haha.


    Pff hahaha. Ja ik hoor alleen de woorden. Niet de emoties die ze erbij hebben of waarmee ze het zeggen. Is lastig uitleggen. En ik ben al drama met dingen uitleggen in rl laat staan online.


    Boze stem: 'Ik ben boos?!?!'

    Ik hoor alleen. Ik ben boos.


    fucked we komen er niet uit.
    We komen er wel!

    Eerst even goed slapen, heb het al te laat gemaakt eigenlijk. <3 till next time, sleep tight!

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    257
    29-11-2018

    Citaat Geplaatst door Gentle_Woman Bekijk reactie
    We komen er wel!

    Eerst even goed slapen, heb het al te laat gemaakt eigenlijk. <3 till next time, sleep tight!
    Nee, ben daar slecht in. Ga het niet eens meer proberen haha.

    Weltrusten. Ja is goed.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    31
    29-11-2014

    Sport