1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Pff of misschien omdat ze er teveel aan denken waardoor je er zelfs gaat dromen..



    Allahouma amien.. ik durf ni te hopen
    Waarom niet? Negativiteit brengt je nergens
    Verwacht het onverwachte

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Je zegt 2 dezelfde dingen in 1 zin.
    jaaaa zo ben ik. sorryyy maar wordt beetje moe van haar onzekerheid!
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Je bent echt super onzeker BAH! En totaal niet zelfverzekerd!
    We leven in andere tijden en neen ben niet iemand die zomaar de eerste beste man in haar leven toelaat. Er zijn mannen maar vind ze geen match.. ik heb het gewoon een beetje opgegeven. In het echte leven kom ik totaal niet zo over hoor.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    295
    01-01-2015

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    We leven in andere tijden en neen ben niet iemand die zomaar de eerste beste man in haar leven toelaat. Er zijn mannen maar vind ze geen match.. ik heb het gewoon een beetje opgegeven. In het echte leven kom ik totaal niet zo over hoor.
    Oké! Niet opgeven we leven zeker in een andere tijden. Maar de hoop moet je nooit opgeven!! Elke deur zal wel open gaan echt waar!! Voor elke vrouw en man natuurlijk. Elghir-InShaAllah.
    GETROUWD! Dus geen berichten van mannen!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    927
    17-08-2010

    Dat is gewoon eng

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.514
    05-04-2005

    Misschien was dat he engelbewaarder die je kwam troosten
    Don't worry..Be happy

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Deze tijd hebben vele last van leweswes en angsten, zowel de vrouw als de man. Hierdoor onstaan irritaties. Niemand vertrouwt elkaar, men is voorzichtiger met selecteren. Het is zeker niet makkelijk maar geef de hoop niet op. De manier hoe je iemand leert kennen zegt ook veel, via via zal een jongen aan z'n reputatie denken en eerder z'n verantwoordelijkheide nemen, via internet heb je grote kans dat jij 1 van de zoveel bent, voor je het weet hoor je niks meer en sta je op z'n reservelijst. Dit is wat ik en mijn omgeving ervaart btw dus neem me niet kwalijk als ik wat verkeerd heb gezegd. Btw ben ik er niet op tegen om iemand via internet te leren, we leven nou eenmaal in digitale tijdperk helaas. Ik ben sowieso voorstander van face to face, lees snel hoe iemand is door uitraling, blik, houding etc. Iemand die heel spontaan via de app is kan in het echt heel droog zijn.
    Verwacht het onverwachte

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    227
    28-01-2018

    Ik droomde vannacht dat ik twee keer stiekem een Boeing 737 heb gevlogen over Schiphol en dat zonder vliegbrevet. De derde keer durfde ik niet meer zonder vliegbrevet en heb ik iemand gevonden die m voor mij kon verplaatsen.

  9. #24
    Mens-vriendelijk

    Reacties
    310
    13-03-2009

    Ga gewoon trouwen jij.

  10. #25

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Moge Allaah je een gezinnetje schenken.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Leuke_tabdarst Bekijk reactie
    Oké! Niet opgeven we leven zeker in een andere tijden. Maar de hoop moet je nooit opgeven!! Elke deur zal wel open gaan echt waar!! Voor elke vrouw en man natuurlijk. Elghir-InShaAllah.
    Allahoema amien lieve meid. Soms vraag ik me af of ik niet te kieskeurig ben waardoor ik de deuren zelf sluit. Maar ik wil ook niet zomaar trouwen..

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Deze tijd hebben vele last van leweswes en angsten, zowel de vrouw als de man. Hierdoor onstaan irritaties. Niemand vertrouwt elkaar, men is voorzichtiger met selecteren. Het is zeker niet makkelijk maar geef de hoop niet op. De manier hoe je iemand leert kennen zegt ook veel, via via zal een jongen aan z'n reputatie denken en eerder z'n verantwoordelijkheide nemen, via internet heb je grote kans dat jij 1 van de zoveel bent, voor je het weet hoor je niks meer en sta je op z'n reservelijst. Dit is wat ik en mijn omgeving ervaart btw dus neem me niet kwalijk als ik wat verkeerd heb gezegd. Btw ben ik er niet op tegen om iemand via internet te leren, we leven nou eenmaal in digitale tijdperk helaas. Ik ben sowieso voorstander van face to face, lees snel hoe iemand is door uitraling, blik, houding etc. Iemand die heel spontaan via de app is kan in het echt heel droog zijn.
    Ja het is helaas moeilijk geworden om de juiste te vinden, steeds meer mannen en vrouwen krijgen later kinderen en trouwen later.. tenzij het een puber is die gewoon wil trouwen om erbij te horen. En neen meid ik neem je niets kwalijk, het liefste wil ik ook liever iemand face to face ontmoeten.. Daarom probeer ik gewoon niet aan de toekomst te denken.. pff ach ja ghair

    Citaat Geplaatst door Iceland Bekijk reactie
    Ik droomde vannacht dat ik twee keer stiekem een Boeing 737 heb gevlogen over Schiphol en dat zonder vliegbrevet. De derde keer durfde ik niet meer zonder vliegbrevet en heb ik iemand gevonden die m voor mij kon verplaatsen.
    Ik droom weleens dat ik er in zit of dat ik er achter loop omdat ik het gemist heb hahah

    Citaat Geplaatst door redcamel- Bekijk reactie
    Ga gewoon trouwen jij.
    Was dat maar zo gemakkelijk broer.

    Citaat Geplaatst door Honnete Bekijk reactie
    Moge Allaah je een gezinnetje schenken.
    Allahoema amien lieve dame! Moge Allah swt je ook verblijden met hetgeen je graag zou willen en je alleen maar zegenen <3

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Citaat Geplaatst door MissTurkish Bekijk reactie
    Dat is gewoon eng
    Hoe bedoel je eng?

    Citaat Geplaatst door login Bekijk reactie
    Misschien was dat he engelbewaarder die je kwam troosten
    Denk je?? :$

  14. #29

    Reacties
    6.670
    11-05-2010

    Citaat Geplaatst door Imane001 Bekijk reactie
    Allahoema amien lieve dame! Moge Allah swt je ook verblijden met hetgeen je graag zou willen en je alleen maar zegenen <3
    Lief. Ameen. Baaraka Allaahu feeki.