1. #1
    Verbannen

    Reacties
    262
    15-10-2012

    Salam alaikoum!

    Salam alaikoum. Ik ben nu 30 jaar heb een vaste baan en een huis, ben bezig met het oprichten van een onderneming. Ik ben een hele verlegen persoon, als ik je niet eerder heb gesproken dan zou ik nooit uit mezelf een gesprek beginnen. Ik ga ervan uit dat dit ook de reden is dat ik nog ongehuwd ben. Zijn hier broeders en zusters die hier ook last van hebben? En hoe gaan jullie hiermee om?

  2. #2
    Verbannen

    Reacties
    262
    15-10-2012

    .

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    262
    15-10-2012

    Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen heb hetzelfde probleem. denk gwn dat ik maar achterover ga leunen en moet accepteren dat ik single door het leven moet.

  4. #4
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Ik ben ook best introvert en ik zou niet zomaar mijn gevoelens kunnen uiten/interesse tonen.

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    262
    15-10-2012

    Ben zo te merken jammer genoeg niet de enige die hier mee zit.

  6. #6
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door soldier2012 Bekijk reactie
    Ben zo te merken jammer genoeg niet de enige die hier mee zit.
    Daar is niks mis mee, elke persoon is anders. Ik vind zelf dat het een mooie eigenschap is.
    Je zou hulp kunnen zoeken bij een kennis van je om je te helpen als je interesse hebt om een vrouw te zoeken en/of je interesse kenbaar te maken.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    262
    15-10-2012

    Er word veel hulp aangeboden door familie Ik weiger dat altijd omdat ik zo iets denk van als het verkeerd loopt Dan ga je onbewust de schuld geven aan diegene die jou heeft gekoppeld.Daarom vind ik liever zelf iemand zo dat wanneer het niet werktIk niemand anders dan mijzelf de schuld kan geven

  8. #8
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Maar het kan ook een goede afloop hebben, in dit leven zit er nergens zekerheid in. Je zou anders hulp kunnen vragen als je iemand denkt te hebben gevonden om de eerste stap te kunnen zetten.
    Khair insha'Allah

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    23
    27-02-2013

    Citaat Geplaatst door soldier2012 Bekijk reactie
    Salam alaikoum. Ik ben nu 30 jaar heb een vaste baan en een huis, ben bezig met het oprichten van een onderneming. Ik ben een hele verlegen persoon, als ik je niet eerder heb gesproken dan zou ik nooit uit mezelf een gesprek beginnen. Ik ga ervan uit dat dit ook de reden is dat ik nog ongehuwd ben. Zijn hier broeders en zusters die hier ook last van hebben? En hoe gaan jullie hiermee om?
    Heb precies hetzelfde broer Subhan Allah.


    Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Citaat Geplaatst door soldier2012 Bekijk reactie
    Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen heb hetzelfde probleem. denk gwn dat ik maar achterover ga leunen en moet accepteren dat ik single door het leven moet.
    Maar durf je dan ook niet een dame via het internet aan te spreken aangezien het in het dagelijks leven niet lukt?

    Ps; ik heb dit probleem zelf niet.

  11. #11
    Nieuwsgierig

    Reacties
    2.232
    20-10-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Saffiya. Bekijk reactie
    The same..

    En kom hier op deze site niks serieus tegen . Met wie je ook contact heb.. zij hebben weer met 100 andere contact. Word er gewoon misselijk van.

    Iedereen zegt serieus te zijn.. maar uiteindelijk is niemand serieus.

    Khair in shaa Allah
    Serieuze mensen zijn er wel. Je moet het maar treffen. Het komt goed in chaa Allah.
    Geduld is de sleutel

  12. #12
    الإكسير

    Reacties
    519
    03-02-2013

    Citaat Geplaatst door soldier2012 Bekijk reactie
    Ik weet niet wat ik hierop moet zeggen heb hetzelfde probleem. denk gwn dat ik maar achterover ga leunen en moet accepteren dat ik single door het leven moet.
    Als niet in dunya dan wel in al akhira. Het beste is om jezelf te blijven en wie weet brengt Allah iemand op je pad. Wanneer iets maktub is zal alles snel en soepel verlopen.
    Have faith.