1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    21
    15-01-2019

    scheiden en afhankelijk

    wie is er ook gescheiden en was afhankelijk, hoe heb je het gedaan met het financiele gedeelte.met bv kwijtschelfingen of toeslagen aanvragen enz.heb je het zelf gedaan of heb je hulp gehad/gevraagd?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Heb je kinderen.?

    Is er niemand die bemiddelt om jullie huwelijk nog te redden.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    21
    15-01-2019

    nee

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Citaat Geplaatst door laila34 Bekijk reactie
    nee
    Is jullie Huwelijk nog te redden.?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    15-01-2019

    Nee ook niet

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    21
    15-01-2019

    Hoe doen mensen dat toch toeslagen aanvragen enz. Het is zo ingewikkeld.ben ik nou zo dom??

  7. #7
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Ja je bent dom

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    Hoeveel topics ga je nog openen? Op Google of via de gemeente vind je meer dan hier

  9. #9
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door laila34 Bekijk reactie
    Hoe doen mensen dat toch toeslagen aanvragen enz. Het is zo ingewikkeld.ben ik nou zo dom??
    Of overbelast?

    Via de belastingdienst kom je op toeslagen.nl ofzo. Je hebt iig een digid nodig om in te kunnen liggen. Heb je die nog niet dan aanvragen via digid.nl. je hebt hiervoor je BSN nodig, burgerservicenummer. Staat oa in je paspoort en rijbewijs.
    Kom je er echt niet uit dan moet er toch hulp mogelijk zijn....begin bij de gemeente.

    Verder geen fam of vrienden die kunnen helpen?

    Allah sehhel.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door juno Bekijk reactie
    Of overbelast?

    Via de belastingdienst kom je op toeslagen.nl ofzo. Je hebt iig een digid nodig om in te kunnen liggen. Heb je die nog niet dan aanvragen via digid.nl. je hebt hiervoor je BSN nodig, burgerservicenummer. Staat oa in je paspoort en rijbewijs.
    Kom je er echt niet uit dan moet er toch hulp mogelijk zijn....begin bij de gemeente.

    Verder geen fam of vrienden die kunnen helpen?

    Allah sehhel.
    Ik denk ook dat er teveel op je afkomt nu en je niet weet waar je moet beginnen.
    Wat kan helpen is een lijstje maken op papier van de dingen die je moet regelen. Als je dat hebt gedaan 1 voor 1 afwerken. Begin bij de dingen die het meest haast hebben, zoals je inkomen regelen. Ik denk dat iemand van de gemeente je ook kan helpen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6
    15-08-2018

    Wellicht is Mediation iets voor jullie

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Jullie praten altijd over zuster dit zuster dat islam dit islam dat...... Allah deze vrouw zit met d’r handen in het haar en kan duidelijk niet op familie rekenen om wat voor redenen dan ook ..... en ha er zijn instanties waar ze terecht kan .... maat zoals jullie kunnen zien heeft deze vrouw de kracht er niet voor en heeft ff een duwtje de juiste richting op...... er lopen hier veel vrouwen die zelfde hebben meegemaakt en over een hun verdriet zijn die haar ff kunnen helpen door haar te laten komen en ff die toeslagen voor haar te regelen en tips te geven en vandaar uit misschien nog ff telefonisch te helpen .......

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    5.849
    16-08-2016

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Ik denk ook dat er teveel op je afkomt nu en je niet weet waar je moet beginnen.
    Wat kan helpen is een lijstje maken op papier van de dingen die je moet regelen. Als je dat hebt gedaan 1 voor 1 afwerken. Begin bij de dingen die het meest haast hebben, zoals je inkomen regelen. Ik denk dat iemand van de gemeente je ook kan helpen.
    deze lijstjes kan iedeeen terug vinden op het internet... sterker nog op internet kun jr allee vinden maar soms zit je on een diep gat en kan je de simpelste dingen niet opbrengen .... het is duidelijk dat dit een schreeuw om
    Hulp is..... ze heeft ff een duwtje de juiste richting op zo dat ze later zelf verder lan roeien......iemand moet de een middagje met haar zitten en en ff steunen ....

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    deze lijstjes kan iedeeen terug vinden op het internet... sterker nog op internet kun jr allee vinden maar soms zit je on een diep gat en kan je de simpelste dingen niet opbrengen .... het is duidelijk dat dit een schreeuw om
    Hulp is..... ze heeft ff een duwtje de juiste richting op zo dat ze later zelf verder lan roeien......iemand moet de een middagje met haar zitten en en ff steunen ....
    Ik bedoel een persoonlijk lijstje. Er zijn vast veel zaken waar ze nu veel aan denkt. Als ze deze opschrijft, krijgt ze beter overzicht.

    Mensen hebben haar al heel veel goeie tips gegeven om de goeie hulp te krijgen. Het is ook teveel om in 1x alles zelf te doen als je dit nooit hebt gekend.

  15. #15
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Citaat Geplaatst door 19TANGER77 Bekijk reactie
    deze lijstjes kan iedeeen terug vinden op het internet... sterker nog op internet kun jr allee vinden maar soms zit je on een diep gat en kan je de simpelste dingen niet opbrengen .... het is duidelijk dat dit een schreeuw om
    Hulp is..... ze heeft ff een duwtje de juiste richting op zo dat ze later zelf verder lan roeien......iemand moet de een middagje met haar zitten en en ff steunen ....
    Ochtendmens bedoelde wat anders, maar verder heb je echt wel een punt.

    Ts als je er behoefte aan hebt mag je me pm'en met je vragen. Weet niet waaf je vandaan komt, maar misschien iemand die met haar de zaken kan opstarten?
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran