1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    36
    19-10-2018

    De grenzen zijn overschreden op dit forum

    Salam alaikom,

    Ik zie dat op deze rubriek sprake is van het zaaien van twijfels en het spotten met bepaalde Hadith en zelfs met Koranverzen. Een van de broeders heeft vandaag twee postings geplaatst: de ene keer heeft hij gespot met een Hadith van Buchari en de andere keer heeft hij het sunnitische gebed als kufr beschouwd. Ik wil hierbij zeggen dat de grenzen overschreden zijn. Dit is ongepast en onaangenaam. Sunnieten kunnen ook zeggen dat sjieten (Rawafed)kuffar zijn omdat ze sommige khulafaa niet erkennen, omdat ze in taqiyah geloven en omdat ze Um el-Momenien Aisha als een **** beschouwen. In dit geval ' vechten' wij tegen elkaar en dit is tegenstrijig met de islamitische normen. Een gelovige moslim houdt in dat je je onderwerpt aan God en aan de vrede met je naaste. Zelfs de kuffar mogen wij niet veroordelen. Dit is de taak van Allah sub7anoh wa ta3ala.
    Ik doe een beroep op de beheerder van het forum om in te grijpen!

  2. #2
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Degenen die op deze wijze spotten zijn niet mijn broeders noch wil ik eenheid met zulke mensen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.592
    17-10-2016

    Ik denk dat ik weet wie je bedoeld maar dat is een koraniet.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Je kunt in het vervolg de beheerders vragen de post gewoon te verwijderen en vervolgens kun je beter zwijgen over het geloof spreken, want je praat zonder kennis en wijsheid.