1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Marokkaanse Nederlandse Designer gaat viraal met video over 'women empowerment'


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Media come through..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Waarom zouden we dit soort discriminerende onzin moeten supporten?
    Heavy

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Waarom zouden we dit soort discriminerende onzin moeten supporten?
    Leg uit, ik lees mee..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nada88 Bekijk reactie
    Leg uit, ik lees mee..
    Alle bewegingen die zich focussen op vrouwen terwijl mannen exact hetzelfde meemaken krijgen een ugh effect bij mij. Zogenaamd de maatschappij vertelt alleen een vrouw wat ze wel of niet kan doen en wat ze wel of niet kan worden.

    Weetje hoeveel mannen dit dag in en dag uit meemaken hun hele leven lang. Daarom zeg ik F al deze buitensluitende onzin bewegingen.
    Heavy

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Alle bewegingen die zich focussen op vrouwen terwijl mannen exact hetzelfde meemaken krijgen een ugh effect bij mij. Zogenaamd de maatschappij vertelt alleen een vrouw wat ze wel of niet kan doen en wat ze wel of niet kan worden.

    Weetje hoeveel mannen dit dag in en dag uit meemaken hun hele leven lang. Daarom zeg ik F al deze buitensluitende onzin bewegingen.
    Dan maak jij een filmpje over wat mannen mee maken? Probleem opgelost.

    Omdat een filmpje een specifiek probleem aankaart, wilt dat niet zeggen dat er geen andere problemen bestaan...

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nada88 Bekijk reactie
    Dan maak jij een filmpje over wat mannen mee maken? Probleem opgelost.

    Omdat een filmpje een specifiek probleem aankaart, wilt dat niet zeggen dat er geen andere problemen bestaan...
    Dan ben ik niks beter dan dit soort discriminerende onzin bewegingen. Men is altijd alleen maar bezig met verdelen. Altijd vrouwen dit en mannen dat, zwart dit en wit dat en ga zo maar door. Wanneer gaan we eens beseffen dat ondanks onze verschillen we toch veel van hetzelfde problemen meemaken.

    Dat zou pas een beweging zijn die ik zou steunen.
    Al dat feminisme onzin is gewoon bespottelijk.
    Heavy

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dan ben ik niks beter dan dit soort discriminerende onzin bewegingen. Men is altijd alleen maar bezig met verdelen. Altijd vrouwen dit en mannen dat, zwart dit en wit dat en ga zo maar door. Wanneer gaan we eens beseffen dat ondanks onze verschillen we toch veel van hetzelfde problemen meemaken.

    Dat zou pas een beweging zijn die ik zou steunen.
    Al dat feminisme onzin is gewoon bespottelijk.


    Helemaal mee eens...

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Citaat Geplaatst door TDM Bekijk reactie
    Dan ben ik niks beter dan dit soort discriminerende onzin bewegingen. Men is altijd alleen maar bezig met verdelen. Altijd vrouwen dit en mannen dat, zwart dit en wit dat en ga zo maar door. Wanneer gaan we eens beseffen dat ondanks onze verschillen we toch veel van hetzelfde problemen meemaken.

    Dat zou pas een beweging zijn die ik zou steunen.
    Al dat feminisme onzin is gewoon bespottelijk.
    Jouw visie is heel mooi, maar helaas is de werkelijkheid anders.
    Vrouwen hebben zeer veel geleden onder de mannen in het verleden en nog steeds is er ongelijkheid tussen man en vrouw.

    Kijk maar naar Saudie-Arabia, totale ramp voor de vrouw om daar op te groeien.
    Kijk naar het bedrijfsleven in heel de wereld, vrouwen staan altijd 2-0 achter.

    Bewegingen zijn nodig voor mensen die niet gelijk behandeld worden, dus zo zwart wit is het niet.

    Iedereen gelijk is heel mooi, maar daarvoor moet er eerst iets veranderen. En zo'n mooi filmpje is een prachtig voorbeeld hiervan.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    17.590
    24-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nada88 Bekijk reactie
    Jouw visie is heel mooi, maar helaas is de werkelijkheid anders.
    Vrouwen hebben zeer veel geleden onder de mannen in het verleden en nog steeds is er ongelijkheid tussen man en vrouw.

    Kijk maar naar Saudie-Arabia, totale ramp voor de vrouw om daar op te groeien.
    Kijk naar het bedrijfsleven in heel de wereld, vrouwen staan altijd 2-0 achter.

    Bewegingen zijn nodig voor mensen die niet gelijk behandeld worden, dus zo zwart wit is het niet.

    Iedereen gelijk is heel mooi, maar daarvoor moet er eerst iets veranderen. En zo'n mooi filmpje is een prachtig voorbeeld hiervan.
    Jij bent net zo een grote probleem als de onderdrukkende mannen waar je het over hebt.
    Dat eenzijdige beeld promoten dat alleen vrouwen lijden en mannen dus niet. Dat mannen en vrouwen per defenitie hetzelfde moeten zijn terwijl werkelijkheid juist vanzelfsprekend aantoont dat mannen en vrouwen niet hetzelfde zijn en dus niet hetzelfde behandeld dienen te worden.

    Feit dat je aangeeft dat SA een ramp is en je bewust de onderdrukking van vrouwen letterlijk in je eigen tuin genaamd Nederland negeert zijn al één van de tekenen dat je een specifiek verhaal wilt promoten.

    Het verhaal van westerse vrijheid en islamitische onderdrukking. Een bekrompen verhaal waar je alleen jouw eigen wensen en doelen schildert over de gehele aardbol en niet rekening houdt met de wensen van anderen.
    Heavy

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Nada88 Bekijk reactie
    Jouw visie is heel mooi, maar helaas is de werkelijkheid anders.
    Vrouwen hebben zeer veel geleden onder de mannen in het verleden en nog steeds is er ongelijkheid tussen man en vrouw.

    Kijk maar naar Saudie-Arabia, totale ramp voor de vrouw om daar op te groeien.
    Kijk naar het bedrijfsleven in heel de wereld, vrouwen staan altijd 2-0 achter.

    Bewegingen zijn nodig voor mensen die niet gelijk behandeld worden, dus zo zwart wit is het niet.

    Iedereen gelijk is heel mooi, maar daarvoor moet er eerst iets veranderen. En zo'n mooi filmpje is een prachtig voorbeeld hiervan.


    Mannen en vrouwen zijn op bepaalde gebieden gelijk, en op bepaalde gebieden weer niet.
    Als er een inbreker bij jou thuis komt, dan lijkt het me nogal logisch dat het de taak van jou man is om jou te beschermen vind je niet? Of als ik een tafel wil optillen en ik heb hulp nodig dan is het logisch dat ik hulp aan mijn broer vraag i.p.v. aan mijn zus. Is dat discriminatie ? Nee, mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Wie heeft jullie die onzin wijs gemaakt...
    Een man en vrouw horen elkaar aan te vullen, niet met elkaar te concurreren. Deze materialistische samenleving zorgt voor concurrentie tussen man en vrouw, de vrouw wil de rol van de man overnemen en ze vergeet haar natuurlijke rol. Namelijk kinderen maken en opvoeden, dit alles zorgt voor vergrijzing. Nederland is een mooi voorbeeld hiervan.

  12. #12
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Nada88 Bekijk reactie
    Kijk maar naar Saudie-Arabia, totale ramp voor de vrouw om daar op te groeien.
    Niet schuilen achter Saoedi-Arabië. Zeg gewoon dat je niet van de islamitische regels houdt, dan weten we gelijk waar we aan toe zijn.

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Mannen en vrouwen zijn op bepaalde gebieden gelijk, en op bepaalde gebieden weer niet.
    Als er een inbreker bij jou thuis komt, dan lijkt het me nogal logisch dat het de taak van jou man is om jou te beschermen vind je niet? Of als ik een tafel wil optillen en ik heb hulp nodig dan is het logisch dat ik hulp aan mijn broer vraag i.p.v. aan mijn zus. Is dat discriminatie ? Nee, mannen en vrouwen zijn niet gelijk. Wie heeft jullie die onzin wijs gemaakt...
    Een man en vrouw horen elkaar aan te vullen, niet met elkaar te concurreren. Deze materialistische samenleving zorgt voor concurrentie tussen man en vrouw, de vrouw wil de rol van de man overnemen en ze vergeet haar natuurlijke rol. Namelijk kinderen maken en opvoeden, dit alles zorgt voor vergrijzing. Nederland is een mooi voorbeeld hiervan.
    Jouw argument komt rechtstreeks uit 1966.

    Ik denk dat zij jou eerder beschermt, dan andersom: https://edition.cnn.com/2019/01/08/s...ntl/index.html

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    43
    16-01-2019

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Niet schuilen achter Saoedi-Arabië. Zeg gewoon dat je niet van de islamitische regels houdt, dan weten we gelijk waar we aan toe zijn.
    Ik ben voor alle regels die voor de mensheid zijn. Gelijkheid, liefde en het helpen van anderen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5.829
    30-09-2013

    Leuk voor haar
    If you 'don't know', Allah knows.