1. #91
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Het is grappig hoe er ondertussen nog steeds niet echt serieus op het standpunt van mij en die twee andere broeders is ingegaan: namelijk dat je gewoon op normale manier advies had kunnen geven en dat dat niets met verleiden te maken heeft.
    Het enige wat ik hier zie dat is nog meer shit die wordt gepost.

  2. #92
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Amin en jou ook. Baarak Allahu feek. Ik was eigenlijk nog iets vergeten te zeggen.

    Zeg

  3. #93
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Manhajsalaf is niet 100% ,gewoon negeren.

  4. #94
    Verbannen

    Reacties
    311
    21-09-2018

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Ja is zeker een goeie, het slechte keuren we af en domme vragen door degene die met het geloof spotten worden beantwoord op een manier dat er goed bij past. En de waarheid wordt gezegd ook al haten sommige het. Misschien heeft misterA een zakdoekje voor ze.

    Looooooooool. Up up up goeie

  5. #95
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Abubakr16 Bekijk reactie
    Zeg
    Ik bedoel, ongeveer 99 % van de mannen komt hier enkel voor vrouwen en als ze geen aandacht krijgen zoeken ze het op een negatieve manier, en dit soms wel ' onder het mom van dawa of advies geven' erg hypocriet.

    Alles wat een vrouw zegt gebruiken ze om ruzie met een vrouw te blijven zoeken, iedere keer iets negatiefs zeggen zodat hij een reden heeft om op haar te blijven reageren en zodat zij reacties blijft geven. Gebeurt echter niet alleen in dit hoekje. Neem eens een kijkje in mijn volgende topics: https://forums.marokko.nl/showthread...629443&page=6\
    https://forums.marokko.nl/showthread.php?t=5677776

    Ze denken dat sommige vrouwen voor het oprapen liggen, continu opzoek naar vrouwen met wie ze hier een vriendschap kunnen sluiten, hen kunnen prijzen en hun topics uppen. Dit is wat sommige leden willen en anders zoeken ze ruzie.

    De waarheid komt hard aan, waardoor sommige dan liever blind zijn voor de boodschap en liever bezig zijn met het zoeken naar fouten van degene die ermee komt, want dan voelen ze zich goed en hoeven ze zichzelf niet ter verantwoording te roepen.

  6. #96
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Het is grappig hoe er ondertussen nog steeds niet echt serieus op het standpunt van mij en die twee andere broeders is ingegaan: namelijk dat je gewoon op normale manier advies had kunnen geven en dat dat niets met verleiden te maken heeft.
    Het enige wat ik hier zie dat is nog meer shit die wordt gepost.
    .....

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    818
    14-01-2017

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    .....


    Haha dat je nog verder erop in gaat. Laat gaan joh, zij ziet alle mannen als viezerikken. Ze heeft niet de capaciteiten om in te zien dat niet iedereen een verkeerde intentie heeft.
    Heb je nog contact opgenomen met de soenadokters trouwens?

  8. #98
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door lapuissance Bekijk reactie
    Haha dat je nog verder erop in gaat. Laat gaan joh, zij ziet alle mannen als viezerikken. Ze heeft niet de capaciteiten om in te zien dat niet iedereen een verkeerde intentie heeft.
    Heb je nog contact opgenomen met de soenadokters trouwens?
    haha ja, ik weet het.
    Yes sir ik heb contact opgenomen. Ze bellen mij maandag terug voor verdere info. Thx for asking.

  9. #99
    La ilaha illallah

    Reacties
    53
    07-08-2010

    Laat ons weten aub

  10. #100
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Vaag.. ik ben niet teruggebeld en als ik nu hun nummer intoets dan krijg ik de melding dat het nummer niet bereikbaar is.