1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Voodoo

    As salaam walaikum,
    Een vraagje over voodoo. Voordat ik mezelf bekeerde had ik een relatie met een vrouw en haar moeder die deed aan keiharde voodoo. Ze pakte een Bijbel en een Koran en ze stak ze allebei in de brand, vervolgens ging die vrouw de duivel aanbidden en vragen om bescherming voor haar gezin.
    En ze had een hekel aan mij. Het eerste wat ze tegen haar dochter zei toen ze mij zag (ze was Surinaamse) dat was "wat moet je met zo'n slavendrijver??". Nooit eerder bang geweest voor een vrouw maar zij was echt creepy.
    En dit is vrij serieus, want mijn ex en haar broers die durfden allemaal niet meer alleen thuis te zijn in verband met dichtslaande deuren en krakende trap terwijl er niemand anders in het huis aanwezig was. Ze had zelfs een keer een nachtmerrie gehad en toen werd ze wakker met een schram op haar gezicht.
    Ik ben met flinke ruzie uit elkaar gegaan met mijn ex en haar moeder weet dit. Ik vraag me af, is er hier een kans dat deze vrouw mij hier probeert te vervloeken of in het verleden heeft vervloekt?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Veel gelezen maar zonder replies zie ik, Yea het is ook een vrij lastige vraag.
    In ieder geval, mocht zij mij daadwerkelijk hebben vervloekt door Heilige boeken te verbranden en de Shaytan in te schakelen dan is natuurlijk de beste manier voor mij om mijzelf naar Allah te wenden en bescherming hiervoor te vragen.

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.585
    17-10-2016

    Dat is zeker mogelijk, probeer ruqya te luisteren dit is wel heel ziek.
    pas met het zeggen van Godverdomme.
    Godverdomme is een vloek die je over jezelf uit spreekt letterlijk betekent het god verdoem mij.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    De vloek valt terug op de leugenaars en degene die het verdient.

    1 spreek niet zonder kennis, 2 stel je vragen aan de geleerden.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door miladboy005 Bekijk reactie
    Dat is zeker mogelijk, probeer ruqya te luisteren dit is wel heel ziek.
    Bedankt voor je advies broeder. Ga ik doen in shaa Allah

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    De vloek valt terug op de leugenaars en degene die het verdient.

    1 spreek niet zonder kennis, 2 stel je vragen aan de geleerden.
    Het gaat hier niet over het terugvallen van een vloek. Het gaat hier om iemand die mij wellicht serieus heeft geprobeerd te vervloeken door inschakeling van de Shaytan. Dat is iets heel anders. Misschien moet je even een cursus begrijpend lezen volgen, dan snap je wellicht beter wat ik hier typ.
    Maar bedankt voor je (volledig nutteloze) input hoor.

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    De shaytan zelf is vervloekt, en niemand kan jou schaden tenzij Allah het wil.

    Ga eens zelf ook kennis opdoen en je geloof leren in plaats hier de shaytan gelijk te maken aan Allah.

    En stel je vragen aan de mensen van kennis, wees toch niet zo dom.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    De shaytan zelf is vervloekt, en niemand kan jou schaden tenzij Allah het wil.

    Ga eens zelf ook kennis opdoen en je geloof leren in plaats hier de shaytan gelijk te maken aan Allah.

    En stel je vragen aan de mensen van kennis, wees toch niet zo dom.
    Ik zet de Shaytan niet gelijk aan Allah en ik weet een stuk meer dan jij denkt maar ik zal het bescheiden houden omdat een Moslim niet dient op te scheppen.
    Een voorbeeldje: Hindu meditaties: Is het hier Allah die helpt healen?
    Zinnen in Sanskrit (taal uit India) die je in je hoofd herhaalt die heel vaak focussen op jezelf.
    Bijvoorbeeld je denkt: (vertaal in NL) mijn eigen krachten kunnen elk obstakel aan. En zo' n zinnetje blijf je herhalen op het moment dat je iets anders denkt of voelt. Dus ook als je bijvoorbeeld aan een Korantekst denkt dan wilt die meditatie dat je herhaalt in je hoofd dat je eigen krachten alles aankunnen.
    Wie wordt er hier dan ingeschakeld wanneer men zich beter voelt na zo'n meditatie? Het klinkt niet alsof God dat is.
    Het hindoeisme is het meest vervloekte geloof dat er is met die veelgodenaanbidding van ze, en ook die meditaties werken wellicht met de energie van de Shaytan.

  9. #9
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Het gaat hier niet over het terugvallen van een vloek. Het gaat hier om iemand die mij wellicht serieus heeft geprobeerd te vervloeken door inschakeling van de Shaytan. .

    De shaytan is vervloekt!

    Toen Iblies weigerde voor Aadam te prosterneren, stuurde Allah hem uit het Paradijs en vervloekte hem tot de Dag der Opstanding. Allah zei tegen hem (interpretatie van de betekenis):

    “Ga dan weg uit haar (het Paradijs): waarlijk, jij bent een verworpene. En voorwaar, op jou rust Mijn vervloeking, tot de Dag des Oordeels.”
    (Soerat Saad: 77-78)

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    De shaytan is vervloekt!

    Toen Iblies weigerde voor Aadam te prosterneren, stuurde Allah hem uit het Paradijs en vervloekte hem tot de Dag der Opstanding. Allah zei tegen hem (interpretatie van de betekenis):

    “Ga dan weg uit haar (het Paradijs): waarlijk, jij bent een verworpene. En voorwaar, op jou rust Mijn vervloeking, tot de Dag des Oordeels.”
    (Soerat Saad: 77-78)
    Ja de Shaytan is vervloekt. Dat weet iedereen hier. Maar je gaat niet in op mijn standpunt. Namelijk dat de Shaytan kan worden ingeschakeld zodat men zichzelf kan healen of een ander kan vervloeken.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    De Profeet salalahu alaihi wa salam zei: “Wanneer een persoon iets vervloekt, stijgt zijn vloek op naar de hemel, maar de poorten van de hemel sluiten zich voor deze vloek. Vervolgens keert deze terug naar de aarde en vindt de poorten van de aarde ook gesloten. Vervolgens zoekt deze zich een uitweg naar links en rechts, maar vindt er geen enkele. De vloek keert dan terug naar degene die vervloekt werd als deze het verdient. Zo niet (dan) valt deze over degene die het heeft uitgesproken.”

    (Soenan Abie Daawoed)

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    De Profeet salalahu alaihi wa salam zei: “Wanneer een persoon iets vervloekt, stijgt zijn vloek op naar de hemel, maar de poorten van de hemel sluiten zich voor deze vloek. Vervolgens keert deze terug naar de aarde en vindt de poorten van de aarde ook gesloten. Vervolgens zoekt deze zich een uitweg naar links en rechts, maar vindt er geen enkele. De vloek keert dan terug naar degene die vervloekt werd als deze het verdient. Zo niet (dan) valt deze over degene die het heeft uitgesproken.”

    (Soenan Abie Daawoed)
    Weer een post die waar is, maar tevens niet ingaat op wat ik hier zeg,

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    Ik zet de Shaytan niet gelijk aan Allah en ik weet een stuk meer dan jij denkt maar ik zal het bescheiden houden omdat een Moslim niet dient op te scheppen.
    Een voorbeeldje: Hindu meditaties: Is het hier Allah die helpt healen?
    Zinnen in Sanskrit (taal uit India) die je in je hoofd herhaalt die heel vaak focussen op jezelf.
    Bijvoorbeeld je denkt: (vertaal in NL) mijn eigen krachten kunnen elk obstakel aan. En zo' n zinnetje blijf je herhalen op het moment dat je iets anders denkt of voelt. Dus ook als je bijvoorbeeld aan een Korantekst denkt dan wilt die meditatie dat je herhaalt in je hoofd dat je eigen krachten alles aankunnen.
    Wie wordt er hier dan ingeschakeld wanneer men zich beter voelt na zo'n meditatie? Het klinkt niet alsof God dat is.
    Het hindoeisme is het meest vervloekte geloof dat er is met die veelgodenaanbidding van ze, en ook die meditaties werken wellicht met de energie van de Shaytan.

    Dit is geen kennis. Kennis is Allah zei en profeet zei en het zeggen van ' Allahu alam'

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    192
    06-01-2019

    Citaat Geplaatst door Manhajsalaf2018 Bekijk reactie
    Dit is geen kennis. Kennis is Allah zei en profeet zei en het zeggen van ' Allahu alam'
    Ik weet dat je je irriteert aan me want alles wat je post dat lijkt beetje vijandig. Maar even serieus nu, denk je niet het mogelijk is dat iemand de duivel kan inschakelen om zichzelf te verrijken dan of een ander te verdoemen?

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    2.466
    24-04-2018

    Citaat Geplaatst door Aralahk88 Bekijk reactie
    of een ander kan vervloeken.
    De shaytan is zelf vervloekt!