Poll resultaten: Zou jij je man toelaten om met je zoontje alleen op vakantie te gaan voor 2 weken?

Stemmers
18. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, vind ik niet erg

    5 27,78%
  • Nee, kan ik niet aan

    13 72,22%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Citaat Geplaatst door __A. Bekijk reactie
    Je kan elke dag videobellen en jij jezelf hier druk bezig houden zodat de dagen snel voorbij gaan.
    Dat is toch helemaal niet hetzelfde?

    Soms heeft je kind gewoon een knuffel nodig of misschien vindt hij het sowieso moeilijk zonder jou. Elke moeder moet zulke situaties reëel inschatten door dat ze hiermee instemt.

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Dat is toch helemaal niet hetzelfde?

    Soms heeft je kind gewoon een knuffel nodig of misschien vindt hij het sowieso moeilijk zonder jou. Elke moeder moet zulke situaties reëel inschatten door dat ze hiermee instemt.
    Dat is inderdaad niet hetzelfde ik begrijp je volledig. En ik zou het ook niet kunnen zo lang, mijn kindjes zouden na 3 dagen het ook gehad hebben.
    Maar topicstarter citeerde me hierboven dat ze weet dat haar kindje zich gaat vermaken, dat ze gewoon wil weten hoe je er mee om gaat.
    Dan ik denk ik dat je niet veel kunt doen behalve video bellen en de dagen af tellen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Echt niet. 3andek iemand in die familie gaat mijn kind slaan wanneer die vader ze bij hem laat zodat hij ergens naartoe gaat. Opgekut