Poll resultaten: Zou jij je man toelaten om met je zoontje alleen op vakantie te gaan voor 2 weken?

Stemmers
18. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Ja, vind ik niet erg

    5 27,78%
  • Nee, kan ik niet aan

    13 72,22%
  1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    340
    15-04-2009

    Kind van 3 jaar met vader alleen op vakantie

    Dames, wie van jullie zou het accepteren van haar man om met je zoontje voor 2 weken alleen op vakantie te gaan naar familie. Dus dat je hem zou missen voor 2 weken?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Waarom ga jij ook niet mee?
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    340
    15-04-2009

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Waarom ga jij ook niet mee?
    Door omstandigheden. Zou jij het kunneb
    N?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    18
    08-10-2018

    Ik heb hierbij het gevoel dat je je man niet vertrouwt ofzo.
    Waarom zou dat niet mogen?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door MissMevrouwtje Bekijk reactie
    Door omstandigheden. Zou jij het kunneb
    N?
    Hangt van de situatie af. Ik zie geen reden om mijn kind op vakantie mee te sturen. Is het een ziekenbezoek van een ouder?
    Ik snap sowiezo een vakantie zonder complete gezin niet.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    17.596
    06-10-2017

    2 weken is wel lang, voor mij persoonlijk 1 week tot 10 dagen max maar dat is puur egoïstisch gezien. Ligt ook aan de reden etc. Als mn kind er blij van zou worden dan ja..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    9.425
    26-12-2013

    Ik vind dat echt lang, maar het ligt natuurlijk ook aan je kind. Mijn zoon was eens 4 dagen met mij alleen en begon toen na 3 dagen echt te huilen om zijn vader.

  8. #8
    nooit geweest

    Reacties
    36.902
    22-06-2003

    Hangt van de omstandigheden af al zou ik het heel moeilijk vinden. Zou eerder mnbest doen mee te gaan als het zo urgent is.
    "Forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair."

    -- Kahlil Gibran

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.594
    26-03-2014

    Als het gewoon vakantie is, vind ik het al gek dat man dit 2 weken zonder mij inplant/wilt nemen. Wat dat betreft is het hier samen uit en samen thuis. Dan maar een andere datum kiezen.

    Als de omstandigheden zo zijn dat hij sowieso die 2 weken weg zal moeten zijn en hij graag kind mee wil. En alle omstandigheden daar ook gunstig zijn voor kind (genoeg zorg, veilig enz enz) ja dan zie ik niet echt een problem. Alleen gemis. Mijn kant kan ik wel onder controle houden. Weet alleen idd niet hoe kind dit zal ondervinden, zoals ochtendmens zei. Maar als kind dit aan kan, ja van mij mag hij mee.

  10. #10
    ouwe rot in het vak

    Reacties
    19.058
    25-12-2001

    Ligt totaal aan de situatie, als ik niet meekan omdat ik bv hoogzwanger ben snap ik t want je staat dan ook alleen voor zorg peuter. Ik ben wel een weswes figuur, wat als er ergens een raam openstaat, en die mensen daar zijn geen kleintjes meer gewend, meeste papa’s letten anders op en hebben andere zorgen mbt kinderen.

    Als ik t persoonlijk zou doen zou ik 2 weken niet goed slapen, heeft ie goed gegeten, gaat ie op tijd naar bed, wat krijgt ie allemaal binnen I know I am a controlfreak dus nee, niet met n gerust hart en ligt niet aan dat ik papa vertrouw, maar meer aan mij.
    Internet is maar internet, dus neem niet alles zo serieus!
    PM staat weer uit losers! En ik wil ook geen vrienden zijn met wie dan ook! Mn kinderen zijn waarschijnlijk ouder dan jij! Kssst kssst.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Hier is vakantie ook met het hele gezin of anders niet.
    En 2 weken is echt lang. 3 jaar is nog jong om te begrijpen dat het een vakantie is en dat hij terug gaat keren naar jou. Andere omgeving, ander land, andere mensen en zonder mama. Dat gaat moeilijk worden volgens mij.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    7.563
    31-12-2014

    Salaam alaykum

    Als het een verstandige vader is waarom niet.

    Fi amaani Allah
    قُلْ إِن كُنتُمْ تُحِبُّونَ اللّهَ فَاتَّبِعُونِي يُحْبِبْكُمُ اللّهُ وَيَغْفِرْ لَكُمْ ذُنُوبَكُمْ وَاللّهُ غَفُورٌ رَّحِيمٌ ﴿٣١﴾

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    28.180
    27-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Die zie je nooit meer

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    Citaat Geplaatst door Bisou. Bekijk reactie
    Die zie je nooit meer
    Zat ik ook al aan te denken.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Waarom ga je niet mee.?

    Ik zou mijn vrouw meenemen.


    Alles samen doen.