1. #1
    Redactie

    Reacties
    73.786
    03-12-2000

    MVC Moderator MVC Moderator

    André Azoulay behoorde tot de doelwitten van de Imlil-terroristen

    Het onderzoek naar de dubbele moord in Imlil onthulde de bredere terroristische complotten van de verdachten, inclusief aanslagen op publieke figuren en festivals.



    Nieuwsmedium Jeune Afrique verkreeg exclusieve informatie uit het voorlopige onderzoek naar de dubbele moord op Louisa Vesterager Jespersen en Maren Ueland in Imlil in december 2018.

    Volgens het voorlopige onderzoek door de Marokkaanse veiligheid- en inlichtingendienst BCIJ bevat de lijst van terreurverdachten die zijn gearresteerd in verband met de moorden een imam en een oud-militair.

    De cel was van plan een reeks aanvallen te plegen op toeristen, kerken, joodse mausoleums en festivals. Ook publieke figuren waren het doelwit, waaronder André Azoulay, de adviseur van Koning Mohammed VI wiens eigendom in Marrakech in brand zou worden gezet.

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    200
    15-09-2018

    Net zoals jij ISWA alles wat jij zegt is stront waard! Of eerder diaree l. Kleine kind

  3. #3
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Bompa Bekijk reactie
    Net zoals jij ISWA alles wat jij zegt is stront waard! Of eerder diaree l. Kleine kind
    die man is een extreem salafist, die haat witte mensen die haat iedereen die niet extrreem salafist is ook moslims met andere madhab,hij wil zelfs ALI B doodschieten

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    200
    15-09-2018

    LTFO, geloof mij bro hij is geen man maar een kind! Die wat YouTube filmpje heeft gekeken van domme drollen zoals hij en dat als de waarheid ziet. Tegen zulke mensen zich ik 1 ding lees de echte koran de Arabische versie. En verdiep je er in

  5. #5
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Welke madhab volg jij? Hasbarra??
    ik volg tbon mok

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door ISWA Bekijk reactie
    Ik hoop dat elke rapper zo eindigd. Ik mag hopen dat Boef en Ali B ook zo aan hun einde komen. Dan is het meteen voor iedereen duidelijk om een ander pad te nemen.
    .

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    jij begon extreeme salafist moordenaar .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    200
    15-09-2018

    LTFO verlaag je niet naar die hond van de Romeinen ze niveau. Niet over iemand ze ouders praten. Daar staat een heleeeee hoge straf op!! Hij laat duidelijk zien dat ie geen echte moslim is maar eentje van de straten die wel een wietje en een drankje lust

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Jongens gedraag jullie.

    La 7awla Walla Quwata Ila Billah.

  10. #10
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    maak mij moderator en ik zal marokko.nl schoonvegen van alle extremisten

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Jongens gedraag jullie.

    La 7awla Walla Quwata Ila Billah.
    als ik uitgescholden wordt dan sla ik keihard terug