1. #16
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Perfect als je zelf oud bent en geen of weinig kinderen wilt of kunt krijgen.

  2. #17
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Weet wat je over je hals haalt meid. Ik zou dat persoonlijk niet kunnen. Van andermans kind gaan houden.
    Een man met 4 kinderen waar hij waarschijnlijk een omgangsregeling mee heeft. Elke weekend opgezadeld zitten met 4 kinderen. De leeftijden van de kinderen zullen ook een rol spelen.

    Oké en waarom zou je niet van hun kunnen houden dan. ik houd van ieder mens als ik eerlijk ben laat staan als het de kinderen van mijn man zou zijn. Dat is net als ik houd niet van de moeder van mijn man

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    [QUOTE=Nora123;133939819]Oké en waarom zou je niet van hun kunnen houden dan. ik houd van ieder mens als ik eerlijk ben laat staan als het de kinderen van mijn man zou zijn. Dat is net als ik houd niet van de moeder van mijn man[/QUOTE

    Omdat ik niet van andermans kind zou kunnen houden zoveel ik van mijn eigen kinderen houd. Je hebt houden van en houden van. Daarin zou ik al geen onderscheid in willen maken.
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Kies je voor een partner met kinderen. Niemand anders heeft die keuze in jou plaats gemaakt en niemand anders is daar dan ook verantwoordelijk voor.

  5. #20
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    [QUOTE=san_rayane;133939829]
    Citaat Geplaatst door Nora123 Bekijk reactie
    Oké en waarom zou je niet van hun kunnen houden dan. ik houd van ieder mens als ik eerlijk ben laat staan als het de kinderen van mijn man zou zijn. Dat is net als ik houd niet van de moeder van mijn man[/QUOTE

    Omdat ik niet van andermans kind zou kunnen houden zoveel ik van mijn eigen kinderen houd. Je hebt houden van en houden van. Daarin zou ik al geen onderscheid in willen maken.
    Je kunt ze wel gelijk behandelen toch. Of is dat ook te moeilijk

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    6.605
    27-02-2008

    [QUOTE=Nora123;133939927]
    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie

    Je kunt ze wel gelijk behandelen toch. Of is dat ook te moeilijk

    Gelijk behandelen wel.. Een man met kinderen is een man met een hoop baggage. . Waarom zou ik hiervoor moeten kiezen?
    Mijn 4 lieve prinsjes, mamma houdt zoveel van jullie.


    mijn lieve pappa, je blijft voor eeuwig een plaats in mijn hart hebben.... Ik hou zoveel van jou...allah irahmak...

  7. #22
    Bijna Lid

    Reacties
    752
    16-08-2018

    Vrouwen hebben moeite met een man die zijn kinderen 2 dagen per maand ziet . Wanneer ze zelf gescheiden zijn met 4 kinderen moet het geen probleem zijn voor de man om 24 pd met haar kinderen te zijn .

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    94
    12-09-2018

    Citaat Geplaatst door Diversen. Bekijk reactie
    Vrouwen hebben moeite met een man die zijn kinderen 2 dagen per maand ziet . Wanneer ze zelf gescheiden zijn met 4 kinderen moet het geen probleem zijn voor de man om 24 pd met haar kinderen te zijn .

    Right.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oh sorry ik dacht dat je in die topic zei bezig te zijn.

    Moge allaah je een goede man geven ameen.
    Ameen. ❤️
    Citaat Geplaatst door Thara Bekijk reactie
    Man met kinderen past perfect bij vrouw met kinderen.
    yes, dan zullen ze elkaar echt waarderen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Ochtendmens Bekijk reactie
    Oh sorry ik dacht dat je in die topic zei bezig te zijn.

    Moge allaah je een goede man geven ameen.
    Citaat Geplaatst door san_rayane Bekijk reactie
    Weet wat je over je hals haalt meid. Ik zou dat persoonlijk niet kunnen. Van andermans kind gaan houden.
    Een man met 4 kinderen waar hij waarschijnlijk een omgangsregeling mee heeft. Elke weekend opgezadeld zitten met 4 kinderen. De leeftijden van de kinderen zullen ook een rol spelen.
    Mijn besluit stond al vast. Ik wilde niemand kwetsen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    tja hangt er van af hoe oud jij zelf bent en hoe oud zijn kinderen zijn, als jij zelf al wat ouder bent en zijn kinderen tieners zijn zul je er zekers geen last van hebben, maar als zijn kinderen nog jong zijn dan zul jij ergens wel een soort van moederrol op jou moeten nemen, vooral als vrouw zijnde en ik denk dat dit wel zwaar kan zijn, maar goed snap sowieso niet hoe jij als jonge meid aan een kerel komt met 4 kids als je denkt dat je beter kunt krijgen waarom ging je dan om met een man met 4 kinderen? dat is toch ook beetje raar, dus misschien zul je ook gewoon moeten beseffen dat jouw keuzes sowieso al beperkt waren en je ook geen volle zalen trekt
    Goede vraag haha. Ik denk voodoo, maar omgaan is een groot woord. En ja ik trek volle zalen, helaas.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Cataleya_ Bekijk reactie
    voodoo? ik denk dat wanhoop een beter geplaatste woord is, hij als man zal sowieso nog aan een vrouw komen zelfs met 4 kinderen maar als jij al de level van wanhoop hebt bereikt zelfs zonder kinderen dan vrees ik dat je toch genoegen zal moeten nemen met minder
    Ik zou nooit met hem getrouwd zijn geweest. En weet je waarom, omdat het totaal niet goed voelde. Door de vier kinderen, maar vooral door de vrouw die er altijd zou zijn.

    En meid, ik vind je totaal niet snugger met je aannames. Ik had deze man meteen afgewezen. Maar als iemand op je gevoel gaat inpraten en je gaat denken wat als ik in zijn situatie had gestaan, dan ga je uit goedheid denken mss verdient hij een kans.

    Puur rationeel: is en was het een nee.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Hoe kom op zulke ideeen a Lina.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Hoe kom op zulke ideeen a Lina.
    Welke ideeen? Ik deel mijn ervaringen graag. Een gewaarschuwd mens telt voor twee.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    261
    04-03-2018

    Goh ik deel zowat dezelfde mening. Dat die vrouw op de 1 of andere manier verbonden blijft is met hem door de kids zou me al storen. 4 kinderen is toch wel veel.. Met alle respect maar voor andermans kinderen zorgen is toch wel zwaar.. je geeft eens stuk van je vrijheid op enz.

    Zouden jullie een man kunnen accepteren met 2 kids?