1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Wat moeten wij met Zamalek ,Ik zeg alleen wat ik denk,ik heb hekel aan wydad als Raja fan is normaal in botola,maar als ze internationaal spelen hoop ik dat ze winnen,IRT Tanger haat ik niet eens alleen denk dat ze niet redden,maar ik hoop voor een stunt,als ze thuis minimaal 2-0 hadden gewonnen gaf ik zeker dikke kans om door te gaan,thuis moet je gewoon winnen

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9.932
    11-06-2018

    Een Raja of Wydad zou wel kunnen stunten in Egypte,maar IRT Tanger hebben gewoon wat minder ervaring,maar is niet erg,HUSA Agadir had dat ook paar jaar terug toen ze 2 keer achterelkaar botola wonnen,kijk nu hoe ze het doen internationaal,gewoon super alles gewonnen uit en thuis,IRT Tanger komt er nog wel dit is nu ervaring opdoen voor hun

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    leuke game oman-turkenstan 1-0

  4. #19

  5. #20
    IRT

    Reacties
    5.463
    12-12-2017

    Citaat Geplaatst door MountakhabMaroc Bekijk reactie
    Die andere zijn niet anti tanger maar kijken gewoon niet als tanger fan bro. Maar eerlijk, je zou het wel een stunt mogen noemen als IRT uit weet te winnen van Zamelek. En er is een stijgende lijn maar alsnog ook ik zie de kans klein in dat ze daar winnen, maarja er is een kans dus laten we het beste hopen haha. Ik gun het ze van harte.

    Ik weet zeker dat ook phlox,clichy en de rest het ze van harte gunt haha, niemand hier zal zamelek toejuichen ipv tanger denk ik ( hoop ik) haha.
    Ik denk het nu ook hoor. Maar komt omdat er laatste tijd veel berichten langskomen van Raja- en Wydadfans die Zamalek gingen supporteren. Ik zie die kans echt veel groter dan jullie, Talib pakt het professioneel aan en legt de druk bij de tegenstander. Er zullen maar 10 000 fans aanwezig zijn, heb gelezen dat er heel wat Al Ahly-fans IRT gaan supporten.
    Talib heeft fans beloofd om van IRT beste ploeg van Marokko en een machine te maken, hij weet dat de club daartoe in staat is met al het materiaal, geld en last but absolutely not leest, de fans. En die druk ga je als trainer niet zomaar op jezelf leggen.
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Wat moeten wij met Zamalek ,Ik zeg alleen wat ik denk,ik heb hekel aan wydad als Raja fan is normaal in botola,maar als ze internationaal spelen hoop ik dat ze winnen,IRT Tanger haat ik niet eens alleen denk dat ze niet redden,maar ik hoop voor een stunt,als ze thuis minimaal 2-0 hadden gewonnen gaf ik zeker dikke kans om door te gaan,thuis moet je gewoon winnen
    Zamalek is gewoon een topclub, zeker in deze vorm. Raja en Wydad zouden helemaal niet met de vingers in de neus van ze winnen, althans, zo kom jij over.
    Citaat Geplaatst door Trumpdump21 Bekijk reactie
    Een Raja of Wydad zou wel kunnen stunten in Egypte,maar IRT Tanger hebben gewoon wat minder ervaring,maar is niet erg,HUSA Agadir had dat ook paar jaar terug toen ze 2 keer achterelkaar botola wonnen,kijk nu hoe ze het doen internationaal,gewoon super alles gewonnen uit en thuis,IRT Tanger komt er nog wel dit is nu ervaring opdoen voor hun
    Inderdaad, ervaring is het grootste probleem bij IRT. Dat wordt dan weer gecompenseerd door het feit dat we Talib hebben.

    Tanjawi W Rassi 3ali
    Tanjawa Alkhawa