MVC Lid

Reacties
    18
    02-01-2019

Tips voor halaal sebaab en huwelijk

Assalaamu 'alaikum, beste zusters en broeders.

Hierbij open ik een topic om jullie (maar ook mijzelf) tips, adviezen en motivaties te geven wat betreft over halaal sebaab en huwelijk. Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Moge Allah ons allen bijstaan, een vrome partner geven en ons een goed en gezegend huwelijk schenken.

Wa 'alaikum assalaam.
    Maybe your parents didn't gave you what you want, but be sure that they definitely gave you everything they could.

MVC Lid

Reacties
    18
    02-01-2019

Heb de oprechte intentie.

De intentie, niya in het Arabisch, is erg belangrijk met alles wat je doet. Dus neem je intentie, zuiver je intentie en ga voor de volle honderd procent.
    Maybe your parents didn't gave you what you want, but be sure that they definitely gave you everything they could.

MVC Lid

Reacties
    18
    02-01-2019

Smeekbeden en gedenken

Verricht veel smeekbeden en gedenk Allah. In tijden wanneer je het slecht hebt, maar ook wanneer het gewoon goed hebt. Vraag Hem altijd om hulp, roep Hem aan en blijf Hem gedenken. Dit is alleen maar in jouw voordeel!

En wanneer Mijn dienaren jou (O Moehammad) vragen stellen over Mij: voorwaar, Ik ben nabij. Ik verhoor de smeekbede van de smekende wanneer hij tot Mij smeekt. Laten zij aan Mij gehoor geven en in Mij geloven. Hopelijk zullen zij de juiste Leiding volgen.

[2:186]

Stap nu over!