1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    156
    14-05-2017

    Gratis bosje bloemen van rapper Feis

    https://www.telegraaf.nl/nieuws/3015...enkplaats-feis


    ROTTERDAM -*Een filmpje waarin te zien is dat vrouwen bloemen van een gedenkplaats voor de overleden Rotterdamse rapper Feis stelen, zorgt voor veel ophef. In het filmpje is te zien dat de vrouwen rustig een boeketjes uitzoeken en er vervolgens vandoor gaan.

    Een voorbijganger filmde het voorval en sprak de vrouwen aan op hun ’respectloze’ gedrag. Daarna is te zien dat een van de vrouwen ’haar’ boeket teruggooit en de ander de bloemen stevig vasthoudt.



    De bloemen zijn vorige week op het Heemraadsplein neergelegd. De 32-jarige Faisal Mssyeh, de echte naam van Feis, werd in de vroege ochtend van nieuwjaarsdag neergeschoten en overleed later die dag in het ziekenhuis. Wie hem doodschoot en waarom is nog onbekend. Volgens de politie volgde de schietpartij op een ruzie in een horecagelegenheid.

  2. #2
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004


  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    156
    14-05-2017

    6Ah jij hebt onverwachts bloemen in woonkamer staan.

    Respect joh.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    Wtf...dit is fake toch??
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    6.691
    08-04-2017

    En daar zijn ze weer..doodsbedreigingen.


    https://www.ad.nl/rotterdam/doodsbed...feis~a5c69193/
    In a time of universal deceit, telling the truth is a revolutionary act..

  6. #6
    Ehm...

    Reacties
    2.371
    24-09-2004

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    En daar zijn ze weer..doodsbedreigingen.


    https://www.ad.nl/rotterdam/doodsbed...feis~a5c69193/
    Dit kan echt niet, bloemen stelen die bedoeld zijn voor iemand die is vermoord. Dat is echt respectloos.

    Bloemen op straat worden meegenomen door twee vrouwen. Dit kan echt niet!!!!

    Hoezo kan dit niet? Er worden zelfs hele inboedels uit huizen geroofd, als dat kan, dan verbaast het mij niks als bloemen die buiten wegrotten worden meegenomen.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Dit kan echt niet, bloemen stelen die bedoeld zijn voor iemand die is vermoord. Dat is echt respectloos.

    Bloemen op straat worden meegenomen door twee vrouwen. Dit kan echt niet!!!!

    Hoezo kan dit niet? Er worden zelfs hele inboedels uit huizen geroofd, als dat kan, dan verbaast het mij niks als bloemen die buiten wegrotten worden meegenomen.
    het waren Roemenen. Je gaat de telegraaf of ad toch niet sereuis nemen.
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    16.612
    03-05-2015

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    En daar zijn ze weer..doodsbedreigingen.


    https://www.ad.nl/rotterdam/doodsbed...feis~a5c69193/
    de video moet weg uit het internet .dit is zwart makerij. De vrouwen worden zwart gemaakt door racisten
    Verzamel herringeringen en geen geld .

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    21.391
    18-12-2015

    Telegraaf acteurs..doen sensatie creëeren zodat ze hun rioolblaadje kunnen vullen met diarree.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Ik ben geen rascist. Maar degene die dit filmde is duidelijke een Zwarte vrouw. Surinaamse denk ik.

    Ipv dat ze door fiets. Een boeketje meer of minder Sowhat.

    En ze zegt: Hij is Marokkaan he.
    Ja en.! Neergeschoten door een Zwarte.

    Je ziet duidelijk aan ze dat ze niets vermoeden. Ik wist ook niet wie Feis was en uberhaupt dat hij geschoten is.

    Typisch Zwarte gemeenschap. Ipv dat ze hun kinderen opvoeden niet schieten, letten ze op andere. Filmen en Voodoo.

    Ik zou netjes naar hun lopen en uitleggen. En helemaal Niet filmen en niet schreeuwen. Maar ja daarom zijn wij Gelukkig Moslims.

    Deze Zwarte vrouw die fimt moet voor de rechter en schadevergoeding betalen.

  11. #11
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    waarom weg halen, laten staan en laat het ook aan hun dorpsgenoten zien in marokko

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door Doublepain Bekijk reactie
    Wtf...dit is fake toch??

    Helaas, geen fake.

    Schaamtecultuur: doe het als je denkt dat je er weg mee kunt komen.
    Doe het niet als anderen het kunnen zien en je er op aan kunnen spreken.

    Deze dames hebben zich vergist.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door aL3araF Bekijk reactie
    Dit kan echt niet, bloemen stelen die bedoeld zijn voor iemand die is vermoord. Dat is echt respectloos.

    Bloemen op straat worden meegenomen door twee vrouwen. Dit kan echt niet!!!!

    Hoezo kan dit niet? Er worden zelfs hele inboedels uit huizen geroofd, als dat kan, dan verbaast het mij niks als bloemen die buiten wegrotten worden meegenomen.

    Maar vind je dat normaal?

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door zakof Bekijk reactie
    de video moet weg uit het internet .dit is zwart makerij. De vrouwen worden zwart gemaakt door racisten

    Natuurlijk!

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    4.028
    26-07-2016

    Citaat Geplaatst door ShrifDjelQbilla Bekijk reactie
    Ik ben geen rascist. Maar degene die dit filmde is duidelijke een Zwarte vrouw. Surinaamse denk ik.

    Ipv dat ze door fiets. Een boeketje meer of minder Sowhat.

    En ze zegt: Hij is Marokkaan he.
    Ja en.! Neergeschoten door een Zwarte.

    Je ziet duidelijk aan ze dat ze niets vermoeden. Ik wist ook niet wie Feis was en uberhaupt dat hij geschoten is.

    Typisch Zwarte gemeenschap. Ipv dat ze hun kinderen opvoeden niet schieten, letten ze op andere. Filmen en Voodoo.

    Ik zou netjes naar hun lopen en uitleggen. En helemaal Niet filmen en niet schreeuwen. Maar ja daarom zijn wij Gelukkig Moslims.

    Deze Zwarte vrouw die fimt moet voor de rechter en schadevergoeding betalen.

    Spoor jij wel?

    En daarom ben jij gelukkig moslim?

    Okeeehhh...