1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Unhappy Grootste fout van me leven Spijtttt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Salam,

    Ik heb 2 maanden geleden het uitgemaakt met een serieuze jongen die me hand wou vragen. Ik besefte later dat dit mijn grootste fout is van mijn leven. Ik heb geprobeerd om contact met hem te nemen, maar ik heb niks meer van hem. Ik snap mezelf echt niet meer hij was een jongen die echt een goede karakter had. Hij kreeg ontzettend veel aandacht van andere vrouwen, maar hij focuste alleen maar op mij en dat deed hij echt oprecht. Ik was in het begin helemaal verliefd op hem maar toen we een tijdje elkaar kenden ging het weg. En toen kreeg ik te horen dat het normaal is dat het weggaat. In plaats daarvan komt houden van. En later kreeg ik een mis gevoel en ik kan hem niet meer uit mijn hoofd halen. Zijn lach zijn warme woorden en de leuke tijden die we hadden en we hadden nooit ruzie hij was echt mashallah geduldig en hij zei altijd wanneer ik het moeilijk had of ik was verdrietig dat zei hij dit tegen me "het komt goed Allah is with you" ik voel me zooo stom ik wil mezelf echt iets aan doen!! Hoe kon ik zo'n gouden persoon laten gaan toen ik om me heen keek om naar andere mannen te kijken toen werd ik wakker en tegelijkertijd depressief. Hoe kon ik zo dom zijn pfffffff ik snap mezelf niet meer

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Karlito. Bekijk reactie
    Fijn voor je
    Hoezo is dit fijn voor me? Ik zit er echt mee

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Flash_ Bekijk reactie
    Je wou te7ramiyat doen yak
    Wat bedoel je?

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    K#t voor je.
    Vecht of verwerk het en geef het een 'plekje'.
    Ik weet het ook niet, pfuelllww..
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Flash_ Bekijk reactie
    Hij wou halal. Jij wou haram dus
    dat was mijn intentie niet.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Fouad-James Bekijk reactie
    K#t voor je.
    Vecht of verwerk het en geef het een 'plekje'.
    Ik weet het ook niet, pfuelllww..
    Makkerlijker gezegd dan gedaan....

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    Je gaat nog meer fouten maken, geloof me.
    Groter of minder groot dan je huidige weet ik niet.
    Tip, kijk naar wat je hebt, niet naar wat je niet hebt is een bekende wijze uitspraak.
    Good luck.
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  8. #8
    Bijna Lid

    Reacties
    53
    12-03-2018

    Really stupid action. Jammer genoeg waardeer je pas iemand wanneer die er niet is. Aangezien hij serieus was, denk ik niet dat hij jou nog een kans wil geven.
    Even serieus wat dacht je? Sinds wanneer is verliefdheid een argument om iemand al dan niet af te slaan? Zijn er geen andere redenen die je kan bedenken om iemand als trouwmateriaal te beschouwen? Ik hoop dat je er in sha allah een wijze les uit hebt getrokken. I feel sorry for you.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    We hadden een half jaar relatie en heb het 2 maanden geleden uitgemaakt. in het begin heb je zo'n gevoel in je buik. En dat miste ik. Maar ik besefte later dat het normaal is. Ik heb nog steeds zijn ring die ik van hem heb gekregen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    - houden van komt niet na 2 maanden
    - het is onmogelijk om na 2 maanden spontaan niet meer verliefd te zijn.
    - hij is beter af
    - doei
    We hadden een half jaar relatie en heb het 2 maanden geleden uitgemaakt. in het begin heb je zo'n gevoel in je buik. En dat miste ik. Maar ik besefte later dat het normaal is. Ik heb nog steeds zijn ring die ik van hem heb gekregen.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Wil je de waarheid? Je hebt hem nooit gewaardeerd. Hij is beter af. In shaa Allaah krijgt hij een meisje die zijn aandacht en liefde waard zal zijn. Een man die van je houdt en goed voor je moet je nooit laten gaan. Pijnlijke les voor je.
    Het is zeker pijnlijk had ik maar een tijdmachine. ik zit met tranen in mijn ogen ik realiseerde het toen ik met andere mannen ging praten hij was echt anders. De rest zijn verot.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    16.157
    02-11-2003

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Het is zeker pijnlijk had ik maar een tijdmachine. ik zit met tranen in mijn ogen ik realiseerde het toen ik met andere mannen ging praten hij was echt anders. De rest zijn verot.
    Zo erg zal het niet zijn als je in die 2 maanden al met andere mannen hebt zitten praten.

    Je hebt door dat hij meer bezat dan de mannen die je nadien sprak.

    Wees correct en oprecht naar je medemens toe.

    Verstuurd vanaf mijn SM-G925F met Tapatalk
    Wees genadevol

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Het is zeker pijnlijk had ik maar een tijdmachine. ik zit met tranen in mijn ogen ik realiseerde het toen ik met andere mannen ging praten hij was echt anders. De rest zijn verot.

    'de rest zijn verrot' nee hoor geen een moslim is verrot en de doorsnee mens niet. En beter ga je je familie aandacht geven ipv mannen verleiden en ziek maken.

  14. #14
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    En die tijdmachine kun je beter gebruiken om berouw te vragen aan Allah swt ipv mannen terug te verleiden die de goede weg proberen te volgen.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Zeg me niet dat je achternaam el kandoushi is......