1. #61

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Nou nou nou, bescheidenheid kan geen kwaad.
    ik zou liegen als het niet zo was, maar het moraal van mijn bericht zat hem niet in mijn eerste zin maar in de zinnen erna..

  2. #62
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    ik zou liegen als het niet zo was, maar het moraal van mijn bericht zat hem niet in mijn eerste zin maar in de zinnen erna..
    Ik sluit me aan bij de rest, behalve het stukje over Marokkanen.
    -

  3. #63

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Ik sluit me aan bij de rest, behalve het stukje over Marokkanen.
    Je hebt gelijk dat stukje over marokkanen is vanuit een tunnelvisie genomen. Laten we het houden op de algemene mens. Daarom heeft de profeet ons geadviseerd om niet naar de mensen boven ons te kijken maar naar de mensen die het minder dan ons hebben. Dan zullen we sneller tevrede zijn met wat we hebben ipv als een kip zonder kop rond de zoeken naar meer/beter.

    We zijn zwak...

  4. #64
    Bijna Lid

    Reacties
    50
    05-02-2019

    tja, wat moet je hierop zeggen, ezelin? verstand in wc gepleurt? of toch slechte vriendinnen?

  5. #65
    MVC Lid

    Reacties
    11
    27-12-2018

    Wat m dombo ben je wauw!
    Zogenaamds je hebt niks meer van hem

    Lijkt me sterk hier zit meer achter...... je verteld ons niet alles

  6. #66
    MVC Lid

    Reacties
    9
    06-09-2017

    Alles is mektab. Als jullie voorschreven staan zullen jullie wegen elkaar hoe dan ook kruisen. Zo niet dan is dat met Allah’s wil.
    Ghair in sha allah!

  7. #67
    MVC Lid

    Reacties
    11
    27-12-2018

    Citaat Geplaatst door Marokkaanberry1 Bekijk reactie
    Je dacht dat je beter kon vinden. Lekker voor je. Hij is te goed voor jou daarom heeft allah jou uit zijn leven gehaald. Waarschijnlijk heeft hij nu een nog mooiere en betere vrouw in plaats van iemand die hem niet waardeerde. Spijt komt achteraf
    Ja en ook lekker voor die gasten die high class lopen te doen, niet beseffende dat een andere man n berg zou beklimmen voor dezelfde vrouw. Lkkr voor iedereen die spijt heeft tenzij iemand sorry gezegd heeft.

  8. #68

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Mooihart Bekijk reactie
    Ja en ook lekker voor die gasten die high class lopen te doen, niet beseffende dat een andere man n berg zou beklimmen voor dezelfde vrouw. Lkkr voor iedereen die spijt heeft tenzij iemand sorry gezegd heeft.
    Dit is vol haat getypt HAHAHA

  9. #69
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door Mooihart Bekijk reactie
    Wat m dombo ben je wauw!
    Zogenaamds je hebt niks meer van hem

    Lijkt me sterk hier zit meer achter...... je verteld ons niet alles
    Ik heb alleen LinkedIn van hem maar hij reageert niet

  10. #70
    Exit

    Reacties
    5.333
    11-11-2018

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Ik heb alleen LinkedIn van hem maar hij reageert niet
    Vergeet het. Dit wordt niks meer.

  11. #71
    MVC Lid

    Reacties
    55
    22-12-2018

    Waarom zeg je dat zo?

  12. #72
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Minyoghin our ino ibad warikhadm a rachida marra manaya rasbab ino dachem almosiba

  13. #73
    MVC Lid

    Reacties
    16
    28-04-2017

    Ewa ja ze zeggen spijt komt achteraf he. Was niet zo slim van je. Zulke zijn zeldzaam en die heb je dan nu laten gaan. Tip die ik je dan kan meegeven, als jij nu alles hebt geprobeerd om contact met hem op te zoeken en het lukt niet. Dan zou ik het nu even laten gaan en los laten. Anders ga je het alleen maar erger maken voor jezelf. Hij heeft waarschijnlijk ook pijn dat jij hem hebt laten vallen terwijl hij alleen maar goed voor je was. Geef hem even die ruimte. En wie weet komen jullie weer terecht op elkaars pad. Ghair in sha Allah

  14. #74
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Stuur hen door naar mij
    Verwacht het onverwachte

  15. #75
    MVC Lid

    Reacties
    993
    14-08-2013

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Stuur hen door naar mij
    3,95 verzendkosten