1. #46
    MVC Lid

    Reacties
    134
    22-12-2013

    Dit is precies Samhini wat een slecht en ongeloofwaardig verhaal jullie zouden beter meedoen op 2M.
    Inna lilahi wa inna ilayhi radji3oen.

  2. #47
    MVC Lid

    Reacties
    527
    02-06-2014

    Alles is mektaab. Het leven loopt zoals het loopt en dat hoor je te accepteren. Zeg hamdl dat je leeft en gezond bent. We maken allemaal fouten in het leven en daar leer je van. Maar aub gaat niet zitten treuren om iets dat allah swt voor jou heeft bepaald.

  3. #48
    MVC Lid

    Reacties
    1.532
    31-08-2013

    Misschien heeft Allah je beschermd van iets.

  4. #49
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Fucking pshychopaten!! Hoe ziek kun je zijn?? Iedereen kan toch wel zien dat deze mislukkeling knettergek zijn!! De topicstarter loopt onder tien accounts tegen zichzelf te praten en zichzelf uit te schelden!! Je hebt hier geen wiskunde B knobbel voor nodig om dat in te zien.

  5. #50
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Castor_ Bekijk reactie
    1 tip. Noooooit maar dan ook nooit een vrouw te veel aandacht geven.

    Het punt is namelijk dat wanneer je een vrouw al jou liefde aan aandacht geeft zij automatisch gaat denken dat ze jou in haar pocket heeft en beter kan krijgen.

    Daarom is het de kunst om een vrouw de gepaste aandacht te geven en alles in balans te houden, niet te veel en niet te weinig.
    Inderdaad gepaste aandacht, er moet nog ruimte te zijn om te ademen en elkaar te missen.
    Verwacht het onverwachte

  6. #51
    Verbannen

    Reacties
    26
    10-12-2017

    Na een paar reacties heb ik het weer gezien hiero!! Nog steeds dezelfde pshychopatische makreel onder zijn tig accounts, dat sociopatische tielse soahoertje onder haar tig accounts en dat gescheiden verborgen narciste olijfje uit Amsterdam noord onder haar tig accounts. Mnl in een notendop. I am out!! Over een paar maanden kom ik jullie weer onderkotsen!!

  7. #52
    Utopist

    Reacties
    7.907
    28-05-2010

    Waarschijnlijk was er een badboy in the picture.. badboysbadboyswhatyougonnadowhatyougonnadowhenthey comeforyou...
    "For you see, in the end, it is between you and god. It was never between you and them anyway."

  8. #53
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Vraag me af of je met hem was gebleven als hij je slecht behandelde..

    Spijtig meid maar je moet door.
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  9. #54
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Vraag me af of je met hem was gebleven als hij je slecht behandelde..

    Spijtig meid maar je moet door.
    Ik begrijp mezelf niet meer ik ben echt in de war.... kan iemand me het uitleggen?

  10. #55
    MVC Lid

    Reacties
    8.393
    21-12-2008

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Ik begrijp mezelf niet meer ik ben echt in de war.... kan iemand me het uitleggen?
    Ja, veel vrouwen hebben liever een man die ze in elkaar trapt dan die ze goed behandelt.

    Hij klinkt 'perfect' en toch laat je hem gaan. Is toch niet logisch?

    Het enige wat je kunt doen is je diep verontschuldigen maar ja..als hij je helemaal heeft verbannen zegt dat ook heel veel over hoeveel pijn je hem hebt gedaan en weet ik niet of hij het überhaupt wil horen. Maar ja..nee heb je..
    Men are born between a woman’s legs and spend the rest of their lives trying to get back in between them, cause there’s no place like home.

  11. #56
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door mnl_oma Bekijk reactie
    Ja, veel vrouwen hebben liever een man die ze in elkaar trapt dan die ze goed behandelt.

    Hij klinkt 'perfect' en toch laat je hem gaan. Is toch niet logisch?

    Het enige wat je kunt doen is je diep verontschuldigen maar ja..als hij je helemaal heeft verbannen zegt dat ook heel veel over hoeveel pijn je hem hebt gedaan en weet ik niet of hij het überhaupt wil horen. Maar ja..nee heb je..
    kan je me pm ik heb echt hulp nodig...

  12. #57
    MVC Lid

    Reacties
    40
    20-06-2017

    Dat is pechhhhh, goed mannetje weg....

  13. #58
    MVC Lid

    Reacties
    40
    20-06-2017

    Zo lief dit❤️ Zet voor!

  14. #59

    Reacties
    2.486
    24-03-2007

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Salam,

    Ik heb 2 maanden geleden het uitgemaakt met een serieuze jongen die me hand wou vragen. Ik besefte later dat dit mijn grootste fout is van mijn leven. Ik heb geprobeerd om contact met hem te nemen, maar ik heb niks meer van hem. Ik snap mezelf echt niet meer hij was een jongen die echt een goede karakter had. Hij kreeg ontzettend veel aandacht van andere vrouwen, maar hij focuste alleen maar op mij en dat deed hij echt oprecht. Ik was in het begin helemaal verliefd op hem maar toen we een tijdje elkaar kenden ging het weg. En toen kreeg ik te horen dat het normaal is dat het weggaat. In plaats daarvan komt houden van. En later kreeg ik een mis gevoel en ik kan hem niet meer uit mijn hoofd halen. Zijn lach zijn warme woorden en de leuke tijden die we hadden en we hadden nooit ruzie hij was echt mashallah geduldig en hij zei altijd wanneer ik het moeilijk had of ik was verdrietig dat zei hij dit tegen me "het komt goed Allah is with you" ik voel me zooo stom ik wil mezelf echt iets aan doen!! Hoe kon ik zo'n gouden persoon laten gaan toen ik om me heen keek om naar andere mannen te kijken toen werd ik wakker en tegelijkertijd depressief. Hoe kon ik zo dom zijn pfffffff ik snap mezelf niet meer
    Dit hoor ik ook vaak achteraf als vrouwen mij niet willen en me terug willen
    Het zit nou eenmaal in de gene van de mens dat we continu op zoek zijn naar beter of meer. Wij bezitten geen voldoening vooral marokkanen niet...

  15. #60
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door nieuwsgierig_ Bekijk reactie
    Dit hoor ik ook vaak achteraf als vrouwen mij niet willen en me terug willen
    Het zit nou eenmaal in de gene van de mens dat we continu op zoek zijn naar beter of meer. Wij bezitten geen voldoening vooral marokkanen niet...
    Nou nou nou, bescheidenheid kan geen kwaad.
    -