1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door A.mber Bekijk reactie
    Ja dat is wel heel toevallig. Hij dropt hier gewoon haar achternaam en zij wordt niet eens boos.
    Ik heb sws geen recht meer om boos te zijn op hem...

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Was het maar fake ik ben net zo versteld als dat jij bent
    Uhu.

    Zelfs jullie account namen hebben allebei nummertjes.

    Je fout was dat je de twee personen die je in je fantasie hebt gemaakt hetzelfde hebt gemaakt.

    Is beginnersfout a broeder.

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Uhu.

    Zelfs jullie account namen hebben allebei nummertjes.

    Je fout was dat je de twee personen die je in je fantasie hebt gemaakt hetzelfde hebt gemaakt.

    Is beginnersfout a broeder.
    Er zitten hier echt psycho’s op.


    Rachida, als je dit leest: Zackaria wil een tweede kans!
    Blessed.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    31
    11-01-2019

    Citaat Geplaatst door HappyTreeFriend Bekijk reactie
    Uhu.

    Zelfs jullie account namen hebben allebei nummertjes.

    Je fout was dat je de twee personen die je in je fantasie hebt gemaakt hetzelfde hebt gemaakt.

    Is beginnersfout a broeder.
    Oefff ik kan niet tegen zulke mensen luister dit is echt subhanallah toevallig. Het boeit mij niet of je het niet gelooft of niet ik ga niemand overtuigen. En hou je bullshit theorieën voor je En kijk minder naar series
    Ik snap het maar dit is echt Whollah toevallig

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    299
    16-06-2016

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Oefff ik kan niet tegen zulke mensen luister dit is echt subhanallah toevallig. Het boeit mij niet of je het niet gelooft of niet ik ga niemand overtuigen. En hou je bullshit theorieën voor je En kijk minder naar series
    Ik snap het maar dit is echt Whollah toevallig
    Zackaria wilde mij leren kennen haha. Maar Zackaria, trouw met Rachida. Ze heeft de tijd dat ze niet met jou was niet gevonden wat ze graag wilde en nu wil ze jou weer, bij gebrek aan beter. Echte liefde.
    Blessed.

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    2.056
    03-01-2019

    Kan gebeuren.

  7. #37
    Mens-vriendelijk

    Reacties
    310
    13-03-2009

    Volgens jou zijn mannen verrot.
    Je zult toch met een van hen eindigen, of je wilt of niet.

  8. #38
    Mens-vriendelijk

    Reacties
    310
    13-03-2009

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Oefff ik kan niet tegen zulke mensen luister dit is echt subhanallah toevallig. Het boeit mij niet of je het niet gelooft of niet ik ga niemand overtuigen. En hou je bullshit theorieën voor je En kijk minder naar series
    Ik snap het maar dit is echt Whollah toevallig
    Dit is niet toevallig. Jullie zijn 1 persoon of spelen onder 1 hoedje. De schrijfstijl en het einde en natuurlijk de inktsporen.

  9. #39
    .

    Reacties
    262
    05-10-2008

    Citaat Geplaatst door Rachida023 Bekijk reactie
    Het is zeker pijnlijk had ik maar een tijdmachine. ik zit met tranen in mijn ogen ik realiseerde het toen ik met andere mannen ging praten hij was echt anders. De rest zijn verot.
    Daarom verdien jij dit. Precies om deze reden.

    Je was nog niet uitgespeeld en je wilde uit meerdere walletjes eten. Je wilde nog verder shoppen.

    Dit is een fout die heel veel vrouwen maken. En om eerlijk te zijn, verdienen zij dit gewoon echt. Het is geen pop die je op en neer kan pakken wanneer het jou uitkomt.
    'I never add the divisional numbers together. The addition sum has no meaning...................................

    It's like having one hand in the freezer, and one hand in the oven, and saying: On average i feel OK'.

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Vakkenvuller2 Bekijk reactie
    Daarom verdien jij dit. Precies om deze reden.

    Je was nog niet uitgespeeld en je wilde uit meerdere walletjes eten. Je wilde nog verder shoppen.

    Dit is een fout die heel veel vrouwen maken. En om eerlijk te zijn, verdienen zij dit gewoon echt. Het is geen pop die je op en neer kan pakken wanneer het jou uitkomt.
    Mannen kunnen er ook wat van. Troost is dat ieder zijn straf wel krijgt, daar hoeven wij niet over in te zitten. En bovendien, wat moet je met iemand die jou zomaar laat vallen. Zo iemand zou ik in vijfvoud laten vallen, opdonderen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #41
    Shut up

    Reacties
    5.102
    16-08-2011

    Citaat Geplaatst door Touareg Bekijk reactie
    Marokko.nl is af en toe ware comedy. Ex-geliefden die elkaar toevallig opnieuw treffen in een topic, riiight.
    Je moet ergens je fantasie kwijt toch

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-01-2015

    Hahaha doodlachen dit woalah. Klinkt bhel sin marokkaanse romeo en juliet.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    36
    06-01-2015

    1 tip. Noooooit maar dan ook nooit een vrouw te veel aandacht geven.

    Het punt is namelijk dat wanneer je een vrouw al jou liefde aan aandacht geeft zij automatisch gaat denken dat ze jou in haar pocket heeft en beter kan krijgen.

    Daarom is het de kunst om een vrouw de gepaste aandacht te geven en alles in balans te houden, niet te veel en niet te weinig.

  14. #44
    Verbannen

    Reacties
    65
    19-05-2018

    types als jou laten de goede mannen gaan..
    om met negers hollanders turken etc te gaan..ook voor jou die man is beter af met jou dan te zijn met jou

  15. #45
    Verbannen

    Reacties
    543
    30-09-2018

    Citaat Geplaatst door Elwgancii Bekijk reactie
    Onzin! Volwassen vrouwen waarderen je als man juist meer als je haar liefde en aandacht geeft

    Ow Goh aldus 1 van de honderden vrienden van rachida met goedbedoeld advies hoe perfect rachida is en de andere vrouwen allemaal verrot.