1. #16
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    bij de concurrent maroc.nl was ook zo iemand daar bezig, zijn naam was masmoum, toevallig is ie naar marokko op vakantie en overleed , toeval ?

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    1.614
    01-11-2014

    Citaat Geplaatst door LtFo Bekijk reactie
    die moderators kunnen je ip doorsturen, een belletje naar je provider , er werken genoeg mokros bij verschillende providers, voor paar tientjes hebben ze je naam en adress
    De NSB denkt met u mee

  3. #18
    Verbannen

    Reacties
    3.145
    17-09-2018

    Citaat Geplaatst door Redbad Bekijk reactie
    De NSB denkt met u mee
    hij gaat te ver , wilders is hiermee niks

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    @ Abuj

    Nogmaals, sterf!!!! Dat kan ik u mededelen namens dhr Wilders. Welvaart en rijkdom is hier komen aanwaaien, net als de Gouden Eeuw maar dit keer op mede uitnodiging van nld de 1e emigranten gekomen en gezamelijk op te bouwen. Vergeet dat niet tata, mijn ouders, beide gewerkt tot pensioen of ziekgewerkt hebben nooit beroep gedaan op siciale voorzieningen, ik vermoed samen goed voor 75 dienstjaren.
    Mams was 1e werkende moslima in heZwollah, kan me het als kind herinneren, kruisen in het ziekenhuis, times are changed. Moraal of moreel om te werken stond hoger dan religie om mee te geven. Als je god niks geeft, dan krijg je ook niks terug. Bovendien mams wilde nuet eens naar nld. Pa wel, ik ben in Nederland, heb een vrouw en gwtrouwd, kinderen en eeb baan. Gedachte was iets van, ik heb het gemaakt' rest mbt kinderen gaat vanzelf.

    Ij spuug vervloek en kak nld en haar vlag, rerugkijkend bessefend van eea en hoe ze met mij zijn omgegaan.
    Dat men dit ons gwzin flikt, nogmaals, verzwart, verislamiseer en breek de nldse cultuur af. Tfoe tata's, slaap lekker.
    Ik ga niet zeggen dat ik tot 2x toe ketting met kruisje heb gekocht én gedragen of dat me ouders dat zeggen.
    Al met al, bouw ze nld en soldier Abuj, kijk eens met andere ogen naar je land. En ik wel 'terug' ofzo in de wetenschap dat me neef bij het nederlands elftal heeft gevoetbald. Hier is uw defensie, uw europese unie. Verschuiven en delen van verantwoordelijkheid én aansprakelijkheid.
    Ow, Italy, keep up the good work, Cohones ofzoiets ;-)
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    @ Abuj

    Jij weet er meer van dan ik.
    Mocht ik iets van manofiq kuffar of wat dan ook in jou beleving zijn, doelend op afvallig moslim dan bedank ik jou, de gemeente, de provincie, de regering en het Rijk voor haar steun en support.
    Jullie mantel der liefde of rechtstaat ken ik onderhand. Iedereen weet dat de islam ook recycled, vallen en opstaan. Duurzaamheid kwam en is in islam een sleutelwoord nog voordat het woord bestond, zo waar.
    Sinds ik de ware aard van dit land heb leren kennen ben ik tempels, rome, israel en mekka meer gaan waarderen.
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    @ Abuj

    Geniet en maak februik van jullie Vrije woord, vrijheid van meningsuiting etc etc bla bla in nld en eu. Conclusie, als dit de uitkomst, sfeer is hoe moet China bv op 3 miljard inwoners dat toepassen?
    Conclusie, multi culti is geflopt en eu ook, verassend gezien de Modus Operandi.
    Te afhankelijk van en alleen doen wat nodig is, niet wat noodzakelijk is. Verschillen en belangen zijn te groot. VoortVARendheid is beeld spraak, voor beeld.
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    Geen moslim of islamitisch land? Joh, wat moest jedan met Indonesië eb haar moslims in je geschiedenis?

    Oh, wederom littekens en verdriet achter gelaten, los van ellende en cirruptie.

    CheckLahore en zie hoe men daar vreedzaam met elkaar omgaan. Lees Schein at al.
    Bovenoo komt dat de chinese filosoof uit de 17e eeuw When Dong Chi Tieuw, al voorspelde, hebzuchtige afgunstige voortvarende opbouwende EU nix zou worden. Ken je het sprookje vd nieuwe kleren vd keizer? Of heilige bedevaart manneke pis al eens opgezocht in belgie, europiean? Niet eu landen lachen zich een deuk en ik maar WAchten op schadeloosstelling. Kan toch niet bij china, amerika of rusland aankloppen.. Of wehl?
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  8. #23
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Abuj Bekijk reactie
    Liever in Amerika en Europa wonen dan in die shithole 3e wereld land Marokko.

    Zelfs jij als mounafiq woont in Nederland en niet in Marokko.

    Ik pis en schijt op Marokko, ik heb daar niets te zoeken. 1000 andere landen waar ik lekker kan genieten van mijn vakantie op een terras met een dubbele wiskey on the rocks.

    Blijf maar jij maar als een mozlim mounafiq verder stinken in het westen en wachten op jouw mahdi en dajjal op een vliegende ezel.
    Omdat jullie hoerezonnen geen balen hebt enigste waar jou soort een held in zijn oude omaatjes rippen in de getho berberse hoerekind . Het interseert mij geen hol waar een berberse hoerekind als jou wilt gaan wonen ga in je moeders kut wanneer ga jij je rotkop een een keer live zien en beledig dan de moslims. Waarom zijn jullie laffe hoerekinderen zulke bange schijterds

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    Doe je ding. Leven en laten leven Abuj.
    Condaleezza Rice opperde ooit eens een proefballon om de Palestijnen naar zuid Amerika te emigreren, gefaciliteerd en geatribueerd en al. Wat een proefballon zeg, mrs Rice. Heb haar hoog zitten. Stel dat... Grote vraag is wie gaat dat betalen..?
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    137
    20-05-2014

    @Abuj, ga dan toch naar het Land van uw voorvaderen en voorouders beste Germaan.
    Bel, schrijf, zoek sponsors voor hulp.
    100% Joods, wow. Ben ik dan bv 79% Moslim? Kom, trakteer me, onderwijs en vertel me en overtuig me door samen koosjer vlees te eten en besneden penissen te bekijken, (hek or pm?!).
    Moet ik je me nr pm en.
    In het ware boedishme is het zo dat haat, intense haat niet mag, niet mag voorkomen, deuren sluit en blind maakt. Kunnen we veel van leren Abuj, dus WAt gaan we doen Abuj? Ow en beetje op Prins Pils mopperen mag en is hier ip zn plek gezien oa je reactie én fookslead. Getuigd van enig veranderende inzicht als je dat ook kunt én doet....
    Bezinning, bezieling en beweging.
    Wat niet bestaat is 1 man tegen de Staat.
    After 'James' came flag shitting therapy. >>Give other Intelligence a smile and show how 'we' building netherlands.

  11. #26
    Verbannen

    Reacties
    9.641
    09-10-2015

    Citaat Geplaatst door Abuj Bekijk reactie
    Maakt niet uit of Tamazgha of Azulistan ooit van de grond komt. We hebben Israel gelukkig.

    En Jeruzalem is weer in handen van mijn Israelische broeders. Jullie 3riboeshyan mogen lekker creperen in die Arabische vluchtelingenkampen .

    Wij leven goed in Israel en wij leven goed in het westen. Wij blijven poepen en pissen op jouw terroristische maangod Allah en wij blijven jouw pedo profeet Mohammad exposen.

    Jij leeft depressief hier in het westen terwijl wij jouw Allah 24/7 neu.ken.

    Waarom zou ik naar Marokko moeten komen? Wat valt er in die vuilnisbelt te doen?

    Ik ga op vakantie naar Israel en ik kan ook ten alle tijden emigreren naar Israel en dienen in het Israelisch leger.

    Ik krijg een huis en een baan. Mijn Joodse vrienden zorgen goed voor mij. DIt kan niet je zeggen over de Arabieren en moslims.

    En misschien trouwen met een knappe Israelische vrouw, zodat mijn kinderen 100% Joods worden.

    Fuck Marokko, niemand wilt in Marokko zijn. Wat een kut land.

    Viva Israel en viva Netanyahu (salalahoe 3alayhi wa salam/peace and blessings upon him)
    De laffe berberse hoerekind komt niet verder dan een foto van een slet en wat gebrabel . Enigste wat deze hoerekinderen kunnen praten als een goedkope crackho.er maar nooit de ballen hebben om iets te ondernemen. En als je hun 1 op 1 pakt in een steegje dan gillen ze als een speenvarken GENADE GENADE GENADE.