1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Wat doet een vrouwelijke stem met jou als manzijnde?

    Salam alikom

    Vertel ben benieuwd hoeveel waarde jullie hechten aan de stem van een vrouw waar je mee in contact bent.

    Dames jullie mogen natuurlijk ook jullie ervaring delen, zelf vind ik stem van een man erg belangrijk, hou van een rustgevende/zwoele stem
    Verwacht het onverwachte

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Up
    Verwacht het onverwachte

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Ik word verliefd door zijn stem, en ik ga houden van door zijn karakter.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    947
    23-02-2015

    aleykoum salaamm,

    een rustgevende stem doet heel wat volgens mij met een man een vrouw die je niet onderbreekt tijdens het gesprek
    is ook een vorm van respect en andersom.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik word verliefd door zijn stem, en ik ga houden van door zijn karakter.
    Word je ook verliefd als je hem nog niet hebt ontmoet, alleen al door zijn stem en z'n karakter via de tel?
    Verwacht het onverwachte

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    aleykoum salaamm,

    een rustgevende stem doet heel wat volgens mij met een man een vrouw die je niet onderbreekt tijdens het gesprek
    is ook een vorm van respect en andersom.
    Precies wat ik dacht, dankjewel en dat van onderbreken is een goeie want dat is idd niet netjes. Je moet wel naar elkaar luisteren
    Verwacht het onverwachte

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Word je ook verliefd als je hem nog niet hebt ontmoet, alleen al door zijn stem en z'n karakter via de tel?
    Jaa oef. En ik wil dan ook niet afspreken als dit zo is want dan sta ik niet garant voor mezelf. Grote kans dat ik hem dan ga verleiden.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    De vrouw van de profeet vrede zij met hem stopte weleens iets in haar mond omdat de stem van een vrouw aantrekkelijk kan zijn. Heb dit eerlijk gezegd ook gemerkt als vrouw en gehoord.

    Net zoals de stem van een man iets doet met ons vrouwen, geldt dit ook voor mannen.
    SubhanAllah, weet je ook precies wat er in werd gestopt en weet je in welk boek dat stond? Wil er wel meer over weten.

    Maar idd een stem doet heel veel, er zijn niet voor niks regels/voorwaarden waar we ons aan dienen te houden binnen de islam.
    Verwacht het onverwachte

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Jaa oef. En ik wil dan ook niet afspreken als dit zo is want dan sta ik niet garant voor mezelf. Grote kans dat ik hem dan ga verleiden.
    Meen je dit nou? Dan word je wel heel snel verliefd? Ben je ook gevoelig voor troetel woordjes? Ik moet echt iemand zien/spreken en dan nog wil ik daden zien, geef nooit je hartje aan iemand waarvan je nog niet zeker weet dat het je man wordt. Wij vrouwen zijn emotioneel en niet helder als we verliefd zijn. X
    Verwacht het onverwachte

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Meen je dit nou? Dan word je wel heel snel verliefd? Ben je ook gevoelig voor troetel woordjes? Ik moet echt iemand zien/spreken en dan nog wil ik daden zien, geef nooit je hartje aan iemand waarvan je nog niet zeker weet dat het je man wordt. Wij vrouwen zijn emotioneel en niet helder als we verliefd zijn. X
    Ik ben maar twee keer verliefd geweest. Maar als het gebeurt dan gebeurt het, je hebt het niet in de hand.

    Dus die stem is gewoon op dat moment de stem die ik nodig had. Maar verliefdheid komt eigenlijk pas als ik zijn foto heb gezien of hem ook echt voor me heb staan.

    Ik denk dat je ook niet zomaar verliefd kan worden. Alles klopt dan gewoon op dat moment.

    Een ander voorbeeld: ik kende een hele knappe man (Libanese collega, iedereen was verliefd op hem), en hij kon mij gewoon niet boeien. Omdat zijn stem niet “de stem” was en zijn woorden “niet de woorden”.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.993
    26-11-2017

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Zo ben ik ook. Ik ben echt immuun voor zoete woorden. Het werkt zelfs averechts bij mij. Mijn intinct en brein geven gelijk signalen af ofzo. En ik neem een man niet serieus als hij gelijk zoete woorden gebruikt. Ben te nuchter voor zoetsappige woorden van mannen.

    Wanneer ik zoete worden serieus zal nemen is in het huwelijk. Dan mag hij namelijk alles zeggen, dan zijn we getrouwd.
    Ik heb het nergens over zoete woordjes gehad. Als iemand mij de relativiteitstheorie uitlegt met zijn serieuze stem en die stem raakt mij, dan is er een kans dat ik verliefd word. Let wel: hij is dan ook knap en heeft niet het IQ van jou, maar kan ook echt iets zinnigs zeggen.
    Don't miss out on something that could be amazing, just because it could also be difficult.

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Zo ben ik ook. Ik ben echt immuun voor zoete woorden. Het werkt zelfs averechts bij mij. Mijn intinct en brein geven gelijk signalen af ofzo. En ik neem een man niet serieus als hij gelijk zoete woorden gebruikt. Ben te nuchter voor zoetsappige woorden van mannen.

    Wanneer ik zoete worden serieus zal nemen is in het huwelijk. Dan mag hij namelijk alles zeggen, dan zijn we getrouwd.
    Precies wat jij zegt, zo denk ik er ook over. We kunnen elkaar de hand schudden wijfie haha. Moge Allah ons zo'n man schenken
    Verwacht het onverwachte

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Een prop/stuk doek dacht ik. Zal het met de wil van Allaah hier later plaatsen. Een man kan je heel makkelijk verleiden met een stem. Daarom dien je inderdaad regels te volgen.
    In sha Allah lijkt me interessant.
    Ja en hoe, vroeger geloofde ik dat nooit maar hoe meer kennis je op doet hoe duidelijker dingen worden subhanAllah.
    Verwacht het onverwachte

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Linanoor. Bekijk reactie
    Ik ben maar twee keer verliefd geweest. Maar als het gebeurt dan gebeurt het, je hebt het niet in de hand.

    Dus die stem is gewoon op dat moment de stem die ik nodig had. Maar verliefdheid komt eigenlijk pas als ik zijn foto heb gezien of hem ook echt voor me heb staan.

    Ik denk dat je ook niet zomaar verliefd kan worden. Alles klopt dan gewoon op dat moment.

    Een ander voorbeeld: ik kende een hele knappe man (Libanese collega, iedereen was verliefd op hem), en hij kon mij gewoon niet boeien. Omdat zijn stem niet “de stem” was en zijn woorden “niet de woorden”.
    Oke totaal pakket dus dacht al alleen stem en foto, dat is wel heel snel. Ben het wel met je eens dat een stem echt belangrijk is, als iemand heel luid praat ben ik al geirriteerd/afgeleid of in ergste geval krijg ik hoofdpijn, dan maakt het niet uit welk geslacht haha
    Verwacht het onverwachte

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Een stem kan veel verraden over iemand. Of diegene zachtaardig is of niet. Of iemand spontaan is of juist niet. Of iemand kalm is of juist niet. Een stem behoort tot de aantrekkingskracht. Het is dus meer onderdeel van een compleet plaatje die je over iemand vormt.