1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Het doet me denken aan dit plaatje. Ik snap dat soort mensen ook niet.
    Haha deze is goed, ga je wat vertellen wat me vriendin een keer heeft mee gemaakt. Zij werkte ooit bij evenementen enz, die dag was er soort van lezing weet niet meer precies. Mohim aantal broeders vroegen haar de weg, zij natuurlijk gwn mee lopen en vriendelijk zijn (haar taak logisch) zegt 1 van de broeders opeens: ik ben btw al getrouwd, nou mijn vriendin kennende zo direct als ze is antwoordde met: rustig maar doe gwn mijn werk, vraag je niet ten huwelijk. Toen ze mij dit vertelde ging ik helemaal stuk, omdat ik haar natuurlijk ook ken weet ik ook dat die broeder het tegen de verkeerde had.

    Dit is inmiddels 6 jr geleden ofzo, vertel het nog aan iedereen als het om dit soort onderwerpen gaat haha
    Verwacht het onverwachte

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Wow! Wat een leeghoofd. Bah, wat dacht hij nou. Zie je mannen denken gelijk in de meeste gevallen dat je ze leuk vindt. Man man man.

    Top antwoord. Dat soory figuren halen het slechte in mij naar Boven. Had hem echt op zijn plek gezet net als je vriendin. Die had het te hoog in zijn bol!
    Niet alle mannen, zijn bepaalde types die gwn niet nuchter zijn en last hebben van elweswes of soms zelfs onzeker. In dit geval wilde hij denk ik gwn stoer doen bij z'n vrienden. Sommige jonge mannen die net praktiseren denken dat ze het helemaal hebben gemaakt (hoogmoed). Onder dat baard zit gwn soms nog een snotneus. Tjaa dat is het leven eh wijfie
    Verwacht het onverwachte

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Wat doet een vrouwelijke stem met jou als manzijnde?

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Onder dat baard zit gwn soms nog een snotneus.
    Shit, je hebt ons door.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door marruecos87 Bekijk reactie
    Shit, je hebt ons door.
    Geen stress, zijn genoeg meiden die er niet doorheen prikken.
    Verwacht het onverwachte

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    8.253
    28-04-2008

    Citaat Geplaatst door Pittige-dame Bekijk reactie
    Geen stress, zijn genoeg meiden die er niet doorheen prikken.
    Oef, dat lucht op.


  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    949
    23-02-2015

    een vrouw kan een leuke zachte stem hebben maar bij het zien van haar kan je als man zijnde ook zoiets hebben van
    hoe snel kom ik hier weg.

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Nice. Ga met vrienden naar ee museum, hapje eten en in de avond naar de bios.
    Klinkt goed. Ga je vaker naar musea?

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Hartevolleman Bekijk reactie
    een vrouw kan een leuke zachte stem hebben maar bij het zien van haar kan je als man zijnde ook zoiets hebben van
    hoe snel kom ik hier weg.
    Dat snap ik gaat natuurlijk om het totale plaatje
    Verwacht het onverwachte

  9. #39
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Nu we toch bezig zijn.

    Hoe denken jullie over de lokatie/bestemming van kennismaking?
    Stel dat jullie niet in dezelfde stad/dorp wonen?

    Kom jij naar haar toe? Spreken jullie halverwege af? Of anno 2019 zij mag lekker naar jou toe komen, wij doen geen moeite meer
    Verwacht het onverwachte