1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Toevalstreffer Bekijk reactie
    Een stem kan veel verraden over iemand. Of diegene zachtaardig is of niet. Of iemand spontaan is of juist niet. Of iemand kalm is of juist niet. Een stem behoort tot de aantrekkingskracht. Het is dus meer onderdeel van een compleet plaatje die je over iemand vormt.
    Duidelijker kan niet, bedankt voor je toevoeging. Ik ben het volledig met je eens, daarom snap ik dat continu appen ook niet is zoo vermoeiend en niet persoonlijk.
    Verwacht het onverwachte

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Up
    Verwacht het onverwachte

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    93
    19-12-2018

    Niks, behalve als het die stem van Soundos El Transgender is dan wil ik gewoon elke dag overgeven.

    De man die haar geneukt heeft en moeder heeft gemaakt.

    Respect.


  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    [QUOTE=Tolkvertaler;133936067]Stem is sem[/QUOTE

    Sem?
    Verwacht het onverwachte

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Als het gaat om mannen moet je duidelijk, zakelijk en eigenlijk zo ‘koud’ mogelijk praten. Heb gemerkt als ik mijn echte stem opzet een hele andere reactie krijg. Heb een vrij zachte stem en hoor vaak dat ik ‘lief’ klink. Behalve natuurlijk als ik zakelijk spreek. Mannen zijn daardoor ook zakelijker omdat je hetgeen wat je doet terug krijgt
    Het is hetzelfde als met lachen. Mannen zien dat als een deur die geopend word. Glimlachen en vriendelijkheid zien ze in de meeste gevallen helaas als een uitnodiging. Daarom moet je alleen oogcontact maken, oraten etc wanneer het nodig is. Anders je weer zellufff.
    Waar haal je deze onzin vandaan? Hahah

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Ervaring. Jullie zijn best simpele wezens.
    Hahaha. Ik kan je helaas niet tegenspreken.

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Hahahah. Gekukkig wel leuke simpele wezens!
    Haha ja? Vind je? Je bent je wel bewust van je macht he.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Natuurlijk zijn jullie leuke wezens. Yup.
    Haha nou, namens alle mannen bedank ik je. Zoveel macht en toch single, how come?

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Te kieskeurig.
    Haha daar hebben we allemaal last van, niemand voldoet dus.

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Wat een gezelligheid hier haha
    Verwacht het onverwachte

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Als het gaat om mannen moet je duidelijk, zakelijk en eigenlijk zo ‘koud’ mogelijk praten. Heb gemerkt als ik mijn echte stem opzet een hele andere reactie krijg. Heb een vrij zachte stem en hoor vaak dat ik ‘lief’ klink. Behalve natuurlijk als ik zakelijk spreek. Mannen zijn daardoor ook zakelijker omdat je hetgeen wat je doet terug krijgt
    Het is hetzelfde als met lachen. Mannen zien dat als een deur die geopend word. Glimlachen en vriendelijkheid zien ze in de meeste gevallen helaas als een uitnodiging. Daarom moet je alleen oogcontact maken, oraten etc wanneer het nodig is. Anders je weer zellufff.
    Ben het met alles eens alleen die vriendelijkheid snap ik nog steeds niet. Ik ben daar gewoon te nuchter voor..Je moet gewoon vriendelijkheid zijn naar iedereen. Kind, bejaarde, blank, donker, man, vrouw, dier, mens pfff. Als iemand le weswes krijgt, is dat zijn/haar probleem
    Verwacht het onverwachte

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Het doet me denken aan dit plaatje. Ik snap dat soort mensen ook niet.
    Hahaha die signalen zijn verwarrend!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    HA! Voor jullie ja.
    Ja, soms wel en terecht. Haha als je verder niks wilt moet je iets van afstand bewaren. dat kun je ook op een vriendelijke manier doen.

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    676
    17-09-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Goodmorning. Hoe gaat het? Hahahha, jazeker.
    Sbah elgheer goed elhamdoulileh en met jou dan? Haha
    Verwacht het onverwachte

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    160
    10-11-2012

    Citaat Geplaatst door Gymlover Bekijk reactie
    Het is best jammer dat je eigenlijk niet gewoon vriendelijk kan zijn zonder afstand te bewaren. Lekker nuchter blijven en normaal doen.

    Maar ja. Vertel eens wat zijn je weekendplannen?
    Ik heb nog geen plannen. Meestal verzin ik gedurende de dag wel iets om te doen. Naar de sportschool of een vriend bellen en kijken wat we kunnen doen.

    Jij plannen?