1. #1
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    For old times sake..

    Zijn er nog mensen van mijn actieve tijd hier..






    En damn wat is het dood hier.
    -

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Zijn er nog mensen van mijn actieve tijd hier..






    En damn wat is het dood hier.


    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Girllllllll


    salaam Alaikoem!!!!!!

    Hoe is het met jou? Jij hebt geen idee wie ik ben denk ik.

    Hint: Jij hebt mij je studieboeken verkocht. Wij hebben op station afgesproken. En je bent een keer bij mij thuis geweest. Je mag mij pm'en met wie je denkt dat ik ben
    We hebben daarna nog eens afgesproken in Amsterdam of Utrecht geloof ik. Can't remember.

  3. #3
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    OMG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Girllllllll


    salaam Alaikoem!!!!!!

    Hoe is het met jou? Jij hebt geen idee wie ik ben denk ik.

    Hint: Jij hebt mij je studieboeken verkocht. Wij hebben op station afgesproken. En je bent een keer bij mij thuis geweest. Je mag mij pm'en met wie je denkt dat ik ben
    We hebben daarna nog eens afgesproken in Amsterdam of Utrecht geloof ik. Can't remember.
    Huuuuuuhhhh, you sure dat ik het was? Ik heb volgens mij nog nooit studieboekeb verkocht. Was daar altijd te lui voor..
    Wie ben jij daaaannn? Hahaha, gonna PB you anyway!

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Huuuuuuhhhh, you sure dat ik het was? Ik heb volgens mij nog nooit studieboekeb verkocht. Was daar altijd te lui voor..
    Wie ben jij daaaannn? Hahaha, gonna PB you anyway!

    JAWEL. Ik weet zelfs dat jij wel frappuccino heet, maar dat je het niet eens lustte destijds. Vond ik grappig.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Je moet even je inbox legen

  6. #6
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    JAWEL. Ik weet zelfs dat jij wel frappuccino heet, maar dat je het niet eens lustte destijds. Vond ik grappig.
    OMG! Dat klopt, nee dan was ik het wel.. Nu MOET ik weten wie je bent haha!
    -

  7. #7
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Je moet even je inbox legen
    Done!
    -

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    OMG! Dat klopt, nee dan was ik het wel.. Nu MOET ik weten wie je bent haha!
    Jouw naam begint met S toch?
    OMG dat jij mij gewoon bent vergeten. Wij gingen zelfs samen pizza's maken en bidden. En bidden was een grappig momentje aan het einde. We lagen helemaal dubbel.

  9. #9
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie
    Jouw naam begint met S toch?
    OMG dat jij mij gewoon bent vergeten. Wij gingen zelfs samen pizza's maken en bidden. En bidden was een grappig momentje aan het einde. We lagen helemaal dubbel.
    Waaaatttt! Hou op met me!? Safe ik ga voor een brain scan want pizza maken, bidden? Lachen aan het einde? Ik heb for sure een vorm van dementie ofzo..
    -

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Waaaatttt! Hou op met me!? Safe ik ga voor een brain scan want pizza maken, bidden? Lachen aan het einde? Ik heb for sure een vorm van dementie ofzo..


    Ja, gekke oude tijden waren dat maa sha Allah. Echte andere tijdperk. Ik moet er nu niet aan denken om iemand van marokko.nl bij mij thuis uit te nodigen
    Maar wij waren wel echt heel close, heeft niet lang geduurd. Daarna raakte ik je kwijt. Weet niet meer waarom. Denk nieuw nmr ofzo. allahoe3alem. Denk dat we elkaar een jaar hebben gekend.

  11. #11
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door mevr.koffie Bekijk reactie


    Ja, gekke oude tijden waren dat maa sha Allah. Echte andere tijdperk. Ik moet er nu niet aan denken om iemand van marokko.nl bij mij thuis uit te nodigen
    Maar wij waren wel echt heel close, heeft niet lang geduurd. Daarna raakte ik je kwijt. Weet niet meer waarom. Denk nieuw nmr ofzo. allahoe3alem. Denk dat we elkaar een jaar hebben gekend.
    Ik krijg de kriebels van marokko.nl nu. Alsof alleen creepers er nog op zitten..

    Jaa en hoe dat dat een andere tijd was, tbh, take me back. Wat was een stuk zorgelozere periode en nog vrij onschuldig.
    Jaa, ik weet niet hoe we het contact kwijt waren tbh. Wasinegh..
    -

  12. #12
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Maar de pizza kan ik me nog steeds niet herinneren. en dat ik thuis ben geweest ook niet.
    -

  13. #13
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    Citaat Geplaatst door CreativeMind Bekijk reactie
    Nooooooo way!!!!!
    Loooooooool! Salaam alaykoum there!!
    -

  14. #14
    -

    Reacties
    3.585
    21-12-2011

    How have you been bro?
    -

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.405
    14-10-2015

    Citaat Geplaatst door -Frappuccino Bekijk reactie
    Ik krijg de kriebels van marokko.nl nu. Alsof alleen creepers er nog op zitten..

    Jaa en hoe dat dat een andere tijd was, tbh, take me back. Wat was een stuk zorgelozere periode en nog vrij onschuldig.
    Jaa, ik weet niet hoe we het contact kwijt waren tbh. Wasinegh..
    Haha ja subhanAllah. Goeie ouwe tijd.