MVC Lid

Reacties
    291
    30-09-2018

Hele dag over trouwen praten en dat al 20 jaar lang. Ondertussen hadden jullie 20 kinderen kunnen hebben.
    Alhamdulilah

MVC Lid

Reacties
    439
    17-09-2012

Citaat Geplaatst door Zackaria12 Bekijk reactie
    Het probleem bij jullie vrouwen is wanneer jullie eindelijk een serieuze man gevonden hebben dan laten jullie die gaan.

Dit is bij mij 3x overkomen met relaties. En het grappige is dat ze alle 3 terug bij mij zijn gekomen jankend en hopen dat ik ze terug neem. En wat ze allemaal gemeen hadden is dat ze allemaal zeiden het is niet "mektab" geloof mij maar je hebt het zelf in de hand. Het is net alsof ik een meisje voor een maand gebruik en dat ik dan haar dump en zeggen ja sorry ik kan er niks aan doen is niet "mektab"

mensen moeten beseffen wat mektab precies inhoudt. Mijn tip aan alle vrouwen. als een man serieus met je is dan bedoel ik echt oprecht. Laat hem dan niet gaan geloof me je gaat spijt krijgen die je blijft achtervolgen voor de rest van je leven. Zelfs als je getrouwd bent.
    Hoe kom je er achter als hij oprecht serieus is in beginner fase contact? Voor ons is het ook lastig hoor, je weet nooit wat zijn intenties zijn.
    Verwacht het onverwachte

Stap nu over!